Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3442170
sam28 schreef: za 19 mar 2022, 16:40 Hahaha ja!! Maar Siepie is Ziva nog wel gewend denk ik en is gedeeltelijk ook wel gewend aan Akai van een goede vriend. Daarnaast was Takkie ook super rustig en onder de indruk ;D hielp ook.
Toen Cato nog in haar nest zat was daar ook een hond en daar speelde ze super ruig mee. :biggrin2:
Ow ja, dat scheelt natuurlijk, als ze al honden kenden.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3442292
Omdat ik ervan uit ga dat jullie nog steeds leuke foto's willen van Cato...
DSC_0945.JPG
DSC_0945.JPG (2.46 MiB) 620 keer bekeken
Ik heb het balkon (hopelijk) goed afgezet :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3442339
Hahaha ja. Siepie is zo geduldig met de smurf. Cato legt haar zo ongeveer in de houdgreep en dan gaat ze Siepie uitgebreid likken. Als Siepie het zat is mauwt ze een keer ongemakkelijk en Cato laat dan vaak wel los. Soms ook niet en dan maait Siepie een keer om zich heen. Er wordt zelden geblazen, wel ruig gespeeld. Vooral vanuit Cato uiteraard. Siepie is veel voorzichtiger ;D
Siepie kan ook wel echt vertrekken uit een ruimte als Cato te druk is en geniet ook echt van de tijd dat Cato in haar eigen kamer zit in de nacht met de deur dicht. Ze vindt Cato vooral leuk als ze zachtjes doet maar zachtjes staat niet in haar woordenboek. Omdat Siepie Cato ook wel heel leuk vind, ze samen spelen en ook soms wel samen liggen, geloof ik wel dat als Cato rustiger wordt de liefde helemaal rond is.

Cato is gewoon lomp in alles, das het model.
Ook in kopjes geven, op je schoot ploffen, achter iets aan zitten. Ze kan echt door het huis racen, de muur achter mijn schommelstoel zit vol gaten omdat ze tegen de rugleuning springt en die wegtrapt, dan een vogel langs ziet vliegen (ik woon op de vierde) en dan tegen het raam aan klapt. Ik ben bang voor de zomer als ik de ramen open wil zetten. Ik heb horren gekocht en hoop dat ze sterk genoeg zijn voor Cato.

Aanstaande vrijdag gaat Cato gesteriliseerd worden en gechipt, dat vind ik wel heel spannend. Hopelijk is alles goed daarna.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3442340
DSC_0948.JPG
DSC_0948.JPG (2.62 MiB) 560 keer bekeken
Cato krijgt een paar likken van Siepie
DSC_0930.JPG
DSC_0930.JPG (2.14 MiB) 560 keer bekeken
Met steun van een koelbloedige Siepie durfde Cato ook te snuffelen aan Takkie. Maar zit te denken dat ik deze miss hier al heb geplaatst afgelopen weekend?? ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3442717
Cato is ontstokt en vindt dat ze zich NIET kan bewegen in haar rompertje. ;D
DSC_0974.JPG
DSC_0974.JPG (3.38 MiB) 516 keer bekeken
DSC_0977.JPG
DSC_0977.JPG (915.01 KiB) 516 keer bekeken
Af en toe doe ik m uit, kan ze haar energie even kwijt. Dan moet eerst haar vacht gepoetst en daarna worden er rondjes gerend. Siepie daagt haar ook uit :biggrin2: nu met dat pakje wordt er een stuk minder gerend en gespeeld maar het ik vind het leuk te zien dat siepie haar dus nu ook uit daagt.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3442720
Achossie arme Cato. Wel fijn dat het achter de rug is :-*
Wanneer het onderhuids is gehecht en ze er niet extreem aan gaat likken is een rompertje niet direct noodzakelijk. Maar het is natuurlijk niet verkeerd om het de eerste dagen af en toe aan te hebben ter bescherming tegen al te wild gedrag en om Cato te 'dwingen' wat rustiger aan te doen ;)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3442722
De eerste keer dat ik m uit trok; Hee wat zit daar!! ;D
Dat gaat ondertussen beter maar mijn overweging is inderdaad aanhouden voor wat meer rust. Tis zo'n lekkere rauwdouwer. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door