Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3431413
hannabelgje schreef: do 19 aug 2021, 22:55 Leuk die verhalen allemaal. Ik krijg nu steeds te horen dat ik leuk ben voor bepaalde activiteiten, maar geen relatiemateriaal Afbeelding Dat is dan minder handig. Ik vind het wel leuk dat ik mijn vrouwelijke kant meer leer ontdekken en me dan ook vrouwelijker kleed en daar ook plezier in heb. Vroeger moest ik er niet aan denken een rokje te dragen, nu vind ik het leuk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
En toch he , leuk voor activiteiten kan ook leiden tot meer
Ik had een buurman, werd al op jonge leeftijd weduwnaar . Hij had wel vele hobby's
Hij kende via een bepaald clubje een vrouw
Daar begon hij vaak mee om te gaan , ze gingen er vaak samen op uit om te fotograferen. Dat heeft een jaar of drie geduurd , en toen sloeg de vonk over
En ze zijn inmiddels al vele jaren samen
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3431414
smulpaap schreef: do 19 aug 2021, 23:09 Daar heb je helemaal gelijk in
Eenzaamheid is verschrikkelijk
Ik merk dat ik me af en toe alleen voel in een groep. En dat is met name rond de feestdagen heel erg merkbaar.

Ik kwam vanavond een advertentie tegen van een biljartclub in de stad, in een café waar ik nog nooit geweest ben. Ik ga gewoon volgende week de stoute schoenen aantrekken en eens kijken of ik het nog steeds leuk vind...
Door smulpaap
#3431415
Ronald schreef: do 19 aug 2021, 22:59 Ik ga mij absoluut niet anders voordoen dan dat ik ben. Dus ik kom aanzeilen compleet met baard, bij voorkeur op Zweedse klompen en met een geruit vest aan van de Welkoop. Het lijkt inderdaad een beetje op een soort sollicitatiegesprek, maar dan niet met het toneelspel eromheen.
Ik ben niet wanhopig op zoek. Ik zit op zo'n datingsite voor 50+ (want ja, dat ben ik), maar ik ben niet elke dag ingelogd. De app heb ik wel op mijn telefoon, maar daar ben ik standaard niet op ingelogd.

Maar goed... ik zie het wel. Er komt vanzelf iets of iemand op mijn pad. Of niet. Of ik kom bij iemand op het pad, dat kan natuurlijk ook. Gelukkig heb ik wel mensen op me heen.
Ik denk dat het voor 50 plussers ook niet altijd makkelijk is
Ik hoorde tijdens het daten ook verhalen ::)
Dan was de vrouw,vooral op zoek naar een fitte gezonde sterke man . Als betreffende man eerlijk was ,en zei ik mankeer iets dan haakten de dames af :-X maar ze komen zelf ook een keer aan de beurt lijkt me
Je hebt vaak met wederzijdse kinderen te maken, en nog tal van zaken
Door smulpaap
#3431416
Ronald schreef: do 19 aug 2021, 23:15 Ik merk dat ik me af en toe alleen voel in een groep. En dat is met name rond de feestdagen heel erg merkbaar.

Ik kwam vanavond een advertentie tegen van een biljartclub in de stad, in een café waar ik nog nooit geweest ben. Ik ga gewoon volgende week de stoute schoenen aantrekken en eens kijken of ik het nog steeds leuk vind...
Ja, of gelegenheden waarop veel stellen aanwezig zijn . Dat zijn ook niet de leukste uitjes . Of je word wat minder uitgenodigd bij stellen. Dat is toch ook vaak na beëindiging relatie, sommige vriendschappen veranderen , of stoppen.

Maar je hebt gelijk hoor , lekker biljarten
Ik ging bv vaak naar bijeenkomsten waarop men gezamenlijk ging eten. Dat vond ik dus iets :-X alleen eten , bah
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3431417
smulpaap schreef: do 19 aug 2021, 23:20 Ik denk dat het voor 50 plussers ook niet altijd makkelijk is
Ik hoorde tijdens het daten ook verhalen ::)
Dan was de vrouw,vooral op zoek naar een fitte gezonde sterke man . Als betreffende man eerlijk was ,en zei ik mankeer iets dan haakten de dames af :-X maar ze komen zelf ook een keer aan de beurt lijkt me
Je hebt vaak met wederzijdse kinderen te maken, en nog tal van zaken
Klopt helemaal. Maar ik doe me niet mooier voor dan dat ik ben. Ik ben geen jonge god meer. Aan de andere kant: ik heb wel het lichaam van Boeddha.
Mijn kinderen zijn volwassen, maar vormen wel een heel belangrijk onderdeel van mijn leven.

Ik heb wel de indruk dat de eisen die gesteld worden vaak niet echt realistisch zijn. En dan gaat het inderdaad een beetje op een sollicitatie lijken: hoog opgeleid, niet ouder dan 16 jaar en 10 jaar werkervaring. Vertaald naar het daten wordt het dan: ik (de vrouw) ben 60, ben op zoek naar een man van hooguit 55 met het lichaam van één van 40 en het uithoudingsvermogen van één van 20. Oh.. en de financiële onafhankelijkheid van iemand van 70...
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3431418
smulpaap schreef: do 19 aug 2021, 23:25 Ja, of gelegenheden waarop veel stellen aanwezig zijn . Dat zijn ook niet de leukste uitjes . Of je word wat minder uitgenodigd bij stellen. Dat is toch ook vaak na beëindiging relatie, sommige vriendschappen veranderen , of stoppen.

Maar je hebt gelijk hoor , lekker biljarten
Ik ging bv vaak naar bijeenkomsten waarop men gezamenlijk ging eten. Dat vond ik dus iets :-X alleen eten , bah
Klopt helemaal. Na het beëindigen van de relatie ben ik best wel in een soort gat gevallen. Maar goed, daar was ik zelf ook bij.

Ik vind het niet altijd leuk, alleen eten. Ik ben een paar keer uit eten geweest waarbij ik nog iemand aan de tafel erbij had. Uiteindelijk bleek dat meer een profiteur te zijn dan een gezellige tafeldame. Dus daar ben ik mee gestopt.
Door smulpaap
#3431419
Too schreef: do 19 aug 2021, 17:09 Zo blij dat ik geen olympische aspiraties heb
Mijn ex had vroeger een tante . Uiteindelijk gescheiden , en echt nooit meer een relatie aangegaan . Die vond het heerlijk om alleen te zijn . Zo had ze een uitspraak
Ik gooi als ik naar bed ga mn kleding op een stoel, en mn zorgen eroverheen :biggrin2:
Ze trok veel met haar zus op En vond het verder prima
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3431420
smulpaap schreef: do 19 aug 2021, 23:30 Mijn ex had vroeger een tante . Uiteindelijk gescheiden , en echt nooit meer een relatie aangegaan . Die vond het heerlijk om alleen te zijn . Zo had ze een uitspraak
Ik gooi als ik naar bed ga mn kleding op een stoel, en mn zorgen eroverheen :biggrin2:
Ze trok veel met haar zus op En vond het verder prima
Een gouden instelling! Ik merk dat ik het vaak wel best vind om alleen te zijn. Alleen soms mis ik gewoon een maatje, gezelschap. Iemand waar je lekker tegenaan kunt kruipen.
Door smulpaap
#3431421
Ronald schreef: do 19 aug 2021, 23:28 Klopt helemaal. Na het beëindigen van de relatie ben ik best wel in een soort gat gevallen. Maar goed, daar was ik zelf ook bij.

Ik vind het niet altijd leuk, alleen eten. Ik ben een paar keer uit eten geweest waarbij ik nog iemand aan de tafel erbij had. Uiteindelijk bleek dat meer een profiteur te zijn dan een gezellige tafeldame. Dus daar ben ik mee gestopt.
En of je in een gat valt . Zeker na een lange relatie . Dat wis je niet zo maar uit .
En uiteindelijk is het altijd pijnlijk , teleurstellend . Scheiden is geen feestje
Maar idd , juist dan is het opletten , je bent kwetsbaar . En soms maken anderen daar misbruik van
Door smulpaap
#3431423
Ronald schreef: do 19 aug 2021, 23:35 Een gouden instelling! Ik merk dat ik het vaak wel best vind om alleen te zijn. Alleen soms mis ik gewoon een maatje, gezelschap. Iemand waar je lekker tegenaan kunt kruipen.
Ja , dat is maar weinig mensen gegeven denk ik :biggrin2:
En ja , natuurlijk . Een schouder ga je missen
En dan kun je mensen om je heen hebben , maar dat is toch anders
Ik had het indertijd bij de mannelijke therapeut . Ik moest een oefening doen , ik voelde zijn armen . En ik dacht , wat heerlijk
Ik heb hem later ook gezegd wat ik dacht , ik schrok er zelf van . Dit kan en mag niet
Door smulpaap
#3431425
Ingeborg1958 schreef: do 19 aug 2021, 21:57 Ruim dertien jaar geleden was ik net gescheiden. Mijn vriendin vond het lollig om mij aan te melden bij een datingsite. Toen ik een paar weken later de berichten zat te lezen, begon er onderin beeld een lichtje te knipperen. Ene mr x wilde met mijn chatten via msn.
Lang verhaal kort: het chatten werd bellen, het bellen werd koffiedrinken. En nu zijn we alweer 12,5 jaar bij elkaar.
Dat mijn partner nu door omstandigheden hulp behoevend is geworden doet daar niks aan af. Wij horen bij elkaar door dik en dun. 🥰
Moraal van dit verhaal: houd moed en hoop, eens komt de ware op je pad!
Ook een leuk verhaal :)
En dat hoor je vaak he , dat anderen je aanmelden
In jouw,geval heel erg leuk
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3431426
smulpaap schreef: do 19 aug 2021, 23:40 Ja , dat is maar weinig mensen gegeven denk ik :biggrin2:
En ja , natuurlijk . Een schouder ga je missen
En dan kun je mensen om je heen hebben , maar dat is toch anders
Ik had het indertijd bij de mannelijke therapeut . Ik moest een oefening doen , ik voelde zijn armen . En ik dacht , wat heerlijk
Ik heb hem later ook gezegd wat ik dacht , ik schrok er zelf van . Dit kan en mag niet
Ik heb een vrouwelijke therapeut... Ze is in de eerste plaats vriendin. Later kwam ik er achter dat ze ook iets met traumatherapie deed. En sinds afgelopen lente ben ik bij haar in therapie.
Het is wel anders, maar ook heel vertrouwd. En ik hoef me geen zorgen te maken of er wel of geen klik is tussen therapeut en cliënt. Dat is ook wel prettig.
En naast de therapie zijn we gewoon hele goede vrienden. En als het nodig is, kunnen we lekker tegen elkaar aankruipen. Haar vriendin snapt dat ook. Dat is ook wel fijn. Ik ben geen concurrent.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3431429
hannabelgje schreef: do 19 aug 2021, 22:55 Leuk die verhalen allemaal. Ik krijg nu steeds te horen dat ik leuk ben voor bepaalde activiteiten, maar geen relatiemateriaal Afbeelding Dat is dan minder handig. Ik vind het wel leuk dat ik mijn vrouwelijke kant meer leer ontdekken en me dan ook vrouwelijker kleed en daar ook plezier in heb. Vroeger moest ik er niet aan denken een rokje te dragen, nu vind ik het leuk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Oh dat vind ik zo raar! Wat is dan relatiemateriaal? Wat een ontzettend denigrerende opmerking. Zijn vrouwen met wie ze een relatie willen dan leuker, knapper, zorgzamer, beter in bed? Of juist niet ofzo?

Uiteindelijk telt er maar 1 ding en dat is dat je graag bij elkaar wilt zijn. Dat de tijd die je samen doorbrengt fijn is, gemakkelijk voelt, je jezelf kan zijn en dat je ruzies of meningsverschillen ed goed samen uit kunt praten. En dan doet al het andere er niet meer toe. Al die waardes, lijstjes, eisen die mensen bedenken zijn behoorlijk absurt. Iemand mogen, verliefd worden en houden van doe je met je hart!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3431430
Jeetje Hannah, wat een kutopmerking. Die ben je echt liever kwijt dan rijk. Ik heb ook wel met mensen gedate waar ik geen relatie in zag maar dat betekent niet dat niemand er een relatie in ziet?! Je hebt maar 1 persoon nodig. Heel naar. :-*
Ronald schreef:Ik merk dat ik me af en toe alleen voel in een groep. En dat is met name rond de feestdagen heel erg merkbaar.
Dat is herkenbaar. Maar heb dat eigenlijk bijna altijd wel. Het kan super gezellig zijn en dan voel ik me toch eenzaam.
Ik hoop dat het biljarten leuk gaat zijn!!
smulpaap schreef: Zo had ze een uitspraak
Ik gooi als ik naar bed ga mn kleding op een stoel, en mn zorgen eroverheen :biggrin2:
Ze trok veel met haar zus op En vond het verder prima
Ja absoluut. Ik vind het ook heerlijk om alleen te zijn maar ik ben aan het daten om de reden die Ronald ook noemde.
Een maatje, iemand om tegen aan te kruipen, een speciaal iemand waar je op de eerste plaats voor staat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door