Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tibbies
#3461087
pearlsofpassion schreef:Heel fijn Cindy.
Niet te veel zorgen maken, gewoon lief zijn. Het komt wel goed met wat liefde, begrip en geduld. En daar draait het om hé. Lange termijn. ;) :-*
+1


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3461169
Afgelopen weekend was heftig, emotioneel en ontzettend gezellig…. We hebben net weer gebeld met elkaar (video), na een time out van mijn kant…. Heel verhaal…. Maar hij heeft nu echt de stekker eruit getrokken omdat hij degene is die echt diep in de shit zit….. Hoe kut het is ook voor mij, want het was echt liefde op het eerste gezicht, ik moet aan mijn toekomst denken…… En het gaat nu echt ontzettend goed met mij….. En ik kan mijn toekomst niet stil zetten vanwege hem; beiden weten we niet hoe lang het duurt voordat hij alles weer op een rijtje heeft……. Voor het eerst trek ik een duidelijke grens voor mezelf en dit is een grens: tot hier en niet verder…… Ik moet verder…. Met of zonder hem, hoe moeilijk of pijnlijk het ook is……
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3461172
Zwaar klöte, en wat een moeilijke beslissing. Voor jullie allebei. Maar het klinkt wel alsof het voor nu de minst slechte keuze is. Je kiest voor jezelf, en dat is ongelooflijk dapper, maar ook noodzakelijk.

Knuffel.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3461178
Doet ook echt heel veel pijn….. En verdriet….. maar blijf ik hier in hangen, dan blijf ik hier terwijl ik aan mijn toekomst wil werken….. wie weet, maar voor nu, is het genoeg…..
#3461180
Wat ontzettend verdrietig zeg, zo naar dat dit wordt veroorzaakt door dingen buiten jullie.
Maar ik vind het zo enorm knap en enorm dapper dat je voor jezelf kiest, dat je deze grens trekt. Petje af. En ook een dikke knuffel.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3461516
Hier gaat het de goede kant op….. beetje bij beetje begin ik mn leven weer op te pakken….. Ben weer gaan daten…. Dinsdag uit mn werk bij een date gaan eten (wel een uur rijden 🫣)….. Zaterdag ga ik weer naar hem toe… We gaan het zien…. Wel heel fijn om te weten dat iemand mij ook heel erg leuk vindt ☺️😉….. Ben toch wel wat voorzichtiger geworden…. Maar wordt vervolgd….
@Sam… hoe is het met jou????
Gebruikersavatar
Door sam28
#3461528
Succes Cindy!!! En heel veel plezier!


Hier gaat het lekker! Ze is leuk en lief en het gaat eigenlijk allemaal vanzelf. Na die ene crisis geen hobbels meer gehad. Het loopt bizar goed
11 aug een half jaar :D 🥰
In september gaan we 3 weken naar Slovenië samen!!! Heel veel zin in!
Door Lizzy
#3461529
CindyMayella schreef: do 20 jul 2023, 16:55 Hier gaat het de goede kant op….. beetje bij beetje begin ik mn leven weer op te pakken….. Ben weer gaan daten…. Dinsdag uit mn werk bij een date gaan eten (wel een uur rijden 🫣)….. Zaterdag ga ik weer naar hem toe… We gaan het zien…. Wel heel fijn om te weten dat iemand mij ook heel erg leuk vindt ☺️😉….. Ben toch wel wat voorzichtiger geworden…. Maar wordt vervolgd….
@Sam… hoe is het met jou????
Snap ik wel, dat je voorzichtiger bent geworden. Maar hee, dit klinkt goed! Veel plezier morgen :-*
Door Lizzy
#3461530
sam28 schreef: vr 21 jul 2023, 11:02 Succes Cindy!!! En heel veel plezier!


Hier gaat het lekker! Ze is leuk en lief en het gaat eigenlijk allemaal vanzelf. Na die ene crisis geen hobbels meer gehad. Het loopt bizar goed
11 aug een half jaar :D 🥰
In september gaan we 3 weken naar Slovenië samen!!! Heel veel zin in!
:-* :circle:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3462196
Ff een update van hier…

Ik ben al een maand aan het daten met R….. We zien elkaar elk weekend, het ene weekend bij mij, het andere bij hem….. Veel dingen ondernemen etc…. En elke dag videobellen ;D …… Beiden voorzichtig aan het ontdekken, maar we vinden elkaar met de dag leuker ☺️…..
We gaan het zien ;) …..
Laatst gewijzigd door CindyMayella op ma 14 aug 2023, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door