Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3462344
Ina schreef:Dit blijft toch een leuk topic om te volgen.
Soms met diepe dalen, maar gelukkig ook met nieuwe liefdes en onspruitende 'ik-vind-je-leukjes' :smitten:
Ik lees dit topic ook graag, maar wat schrijf je dat leuk. AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3462369
Vind dit ook een ontzettend leuk topic ;D ….

Hier gaat het nog steeds goed… van het weekend samen verse ravioli gemaakt en veel gewandeld….. heb net de 1ste week van januari vrij gevraagd en das goed gekeurd…. Van 23/12 tm 27/12 heb ik ook vrij, dus kunnen we nu samen vakantie vieren… hij heeft nl net 3 wk vrij gehad, terwijl ik moest werken :'( ….. Maar das wel een fijn vooruitzicht :biggrin2: ….

Vertel Ronald…….
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3462370
sam28 schreef: ma 21 aug 2023, 10:43 Ooooh Ronald wat leuk!!!!! :D Vertel! Je laat ons wel hangen zo zeg!
Het is nog allemaal heel erg pril en eng en... en... en...

Iets met beren en paden. Wat nou als... Hoe nou als... Waarom nou als...

Dus ik wacht nog even met heel erg blij zijn. Alhoewel ik al wel heel blij ben als ze bij me is...
#3462372
Ronald schreef: Het is nog allemaal heel erg pril en eng en... en... en...

Iets met beren en paden. Wat nou als... Hoe nou als... Waarom nou als...

Dus ik wacht nog even met heel erg blij zijn. Alhoewel ik al wel heel blij ben als ze bij me is...
Afbeelding gewoon van genieten Ronald.
Door Lizzy
#3462389
Ronald schreef: ma 21 aug 2023, 16:02 Het is nog allemaal heel erg pril en eng en... en... en...

Iets met beren en paden. Wat nou als... Hoe nou als... Waarom nou als...

Dus ik wacht nog even met heel erg blij zijn. Alhoewel ik al wel heel blij ben als ze bij me is...
Ohwww Ronald, wat leuk :-* ! Nou ja, voor nu gewoon lekker genieten en blij zijn van de momentjes dat ze bij je is :-*
Door Lizzy
#3462394
Ronald schreef: do 24 aug 2023, 18:21 Ze was hier laatst. Rijdt ook motor. En ik zei: kom... gaan we brommers kieken. Ze kende de uitdrukking niet ::)
Nou ja zeg! Is maar goed dat ze jou heeft leren kennen dan! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door