Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3462520
Ronald schreef: ma 21 aug 2023, 16:02 Het is nog allemaal heel erg pril en eng en... en... en...

Iets met beren en paden. Wat nou als... Hoe nou als... Waarom nou als...

Dus ik wacht nog even met heel erg blij zijn. Alhoewel ik al wel heel blij ben als ze bij me is...
Leuk ! En nog een motormuis ook lees ik :biggrin2: Geniet van het moment :)
Door Lizzy
#3463297
Ronald schreef: za 23 sep 2023, 12:02 Ze is onderweg op de motor naar het noorden... Als het niks is, gaat ze vanavond terug. En anders hebben we een klein weekendje samen.
Oh spannend gaaf leuk super!! Veel plezier Ronald!!
#3463300
Ronald schreef: za 23 sep 2023, 12:02 Ze is onderweg op de motor naar het noorden... Als het niks is, gaat ze vanavond terug. En anders hebben we een klein weekendje samen.
Christene, ik zat nog met m'n hoofd in het kersverse-opa-topic en zag je dochter al op de motor richting Noorwegen. :o ;D

Hopelijk hebben jullie veel plezier samen!
#3463307

Anne in Zweden schreef: Christene, ik zat nog met m'n hoofd in het kersverse-opa-topic en zag je dochter al op de motor richting Noorwegen. :o ;D

Hopelijk hebben jullie veel plezier samen!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ik hoop dat jullie een heel gezellig weekend hebben samen Ronald. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3463322
Veel plezier Ronald!!

Hier ondertussen iets meer dan 2 maanden samen. Ik ben vrijwel elk weekend daar. Tis ook de rust en stilte die ik daar ervaar als ik daar ben. We hebben het ontzettend gezellig. Ondertussen zn dochter (en schoonzoon) al een paar keer ontmoet, zn ouders ook. We genieten van elkaar :) ….
Door Lizzy
#3463323
CindyMayella schreef: zo 24 sep 2023, 07:02 Veel plezier Ronald!!

Hier ondertussen iets meer dan 2 maanden samen. Ik ben vrijwel elk weekend daar. Tis ook de rust en stilte die ik daar ervaar als ik daar ben. We hebben het ontzettend gezellig. Ondertussen zn dochter (en schoonzoon) al een paar keer ontmoet, zn ouders ook. We genieten van elkaar :) ….
Wat onwijs fijn :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3463345
Wat fijn Cindy!

We hebben een heerlijk weekend gehad. En we zijn het er over eens dat we geen relatie gaan beginnen. Wel maatjes.
Dus binnenkort zak ik af richting het zuiden en dan gaan we daar weekend vieren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door