Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3431380
;D ;D ;D

Ik val graag bij. Dat daten is maar vermoeiend. Ook al gaat het 'voor nu' best oke :biggrin2:

Ik heb echt wel een paar vreselijke dates gehad, de ergsten waren wel toen ik nog met mannen date een paar jaar terug. ;D
Een keer met een vent die aan kwam met zijn haar door de war, het oudste fleecevest dat hij had aan en schoenen met gaten. Vervolgens vertelde hij dat hij wat tegenslagen had gehad en nu ergens op een zolder woonde. Euhm Next.

Of die keer dat ik van Utrecht naar Maarssen fietste en hij dat een enorme prestatie vond, kon er maar niet over uit dat ik dat stuk had gefietst (half uur/40 min).
Vervolgens begon hij over zijn jeugd en hoe hij als tafeltennistafelballetje de kamer door geslagen was.
Euhm Next.

Ik heb met vrouwen ook wel eens niet een goede klik maar deze 2 heren spanden de kroon.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3431382
Lizzy schreef: do 19 aug 2021, 16:03 De BAR: Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

En Hanny, wij willen wel graag weten hoe het met hannabelgje's date avonturen gaat ;)
Precies!

Ik vind jullie zo dapper! Het is echt niet makkelijk om jezelf elke keer weer open te stellen. Ik hoop ook dat het een behoorlijk kort topic wordt!
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3431389
Oh, leuk zo'n topic! :cool:
hannabelgje schreef: do 19 aug 2021, 16:35 Jeetje Ronald wat stom.
Mijn date was best gezellig. Hij was wel een beetje druk, maar een stuk knapper dan de foto's. Het oog wil ook wat lol. Nou ff afwachten wat hij ervan vond. We hebben in elk geval lekker gekletst en komen op veel punten overeen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Het oog wil zeker wat maar wat mij betreft is puur de aantrekkingskracht het belangrijkst (wat niet zozeer iets met uiterlijk te maken heeft).
Dat is er, of komt er snel of dat is er niet.
Bij datemeneer 1 kwam het er duidelijk niet, bij datemeneer 2(mijn man) was dat na 2 dates toen heel duidelijk. :P

Wat wel grappig is, is dat ik eigenlijk helemaal niet af wilde spreken met mijn man.
In pak op de foto (Tinder), hij was ondernemer, foto's van dure snelle auto's, hield van reizen.
Ik ben een huismus, geld interesseert me niet/absoluut niet materialistisch, ga liever kamperen dan op een duur jacht te varen en zaken houd ik al helemaal niet van. :2funny:
Maar hij bleek dus gewoon een rasechte computernerd(dat was mijn "eis" :cool: ) te zijn, die daar leuk mee verdient en die zo nu en dan ook eens op reis wil. ;D
Daarmee leerde ik wel dat ik het belangrijker vind dat iemand er voor me is en je samen heel fijn kunt leven en 100% jezelf mag zijn.... dan dat je allemaal dezelfde interesses moet hebben of alles in je leven altijd maar samen moet doen.
#3431404
Je probeert jezelf ook te verkopen natuurlijk.. En zakenman met sportwagen die graag reist, dat ligt nogal goed in de markt... :P
Vooral mannen verliezen nogal eens uit het oog dat ze er maar eentje nodig hebben en wel de juiste. Die echt 'hem' wil. En niet wat ie voor de rest kan bieden. ;)

Nou, de aantrekking naar mijn man, van mijn kant uit, dat liet wel wat op zich wachten. En ik en absoluut niet op het uiterlijk ingesteld. Maar ergens kriebelde wel iets... Gelukkig kende ik z'n broer en kregen we jaren de tijd om elkaar te leren kennen. :)
Door Ingeborg1958
#3431405
Ruim dertien jaar geleden was ik net gescheiden. Mijn vriendin vond het lollig om mij aan te melden bij een datingsite. Toen ik een paar weken later de berichten zat te lezen, begon er onderin beeld een lichtje te knipperen. Ene mr x wilde met mijn chatten via msn.
Lang verhaal kort: het chatten werd bellen, het bellen werd koffiedrinken. En nu zijn we alweer 12,5 jaar bij elkaar.
Dat mijn partner nu door omstandigheden hulp behoevend is geworden doet daar niks aan af. Wij horen bij elkaar door dik en dun. 🥰
Moraal van dit verhaal: houd moed en hoop, eens komt de ware op je pad!
Door smulpaap
#3431406
Hier was date 1 online heel erg leuk
Na de eerste ontmoeting had ik geen goed onderbuikgevoel . En heb dat dus gezegd
Was nog erg veel bezig met zn ex

Date 2 : een hele aardige man . Weduwnaar , ik had het vermoeden dat ie nog te veel met zijn overleden vrouw bezig was , en kandidaten met haar vergeleek . Dit ook uitgesproken . De man is uiteindelijk gestopt met daten , hij deed het eigenlijk voor zn dochters

Date 3 was bingo . Eerst een flinke tijd online contact . Toen terrasjes gepakt, leuke uitstapjes gemaakt . Weekenden samen , samen op vakantie. En na 1,5 jaar samen gaan wonen . En inmiddels drie jaar samen
Er was eigenlijk al snel een klik . Beiden hetzelfde meegemaakt, dus daarin begrijp je elkaar ook goed . Beiden het nodige meegemaakt in het leven . Maar vooral humor , en een nieuwe start maken , met nieuwe herinneringen.
En tijdens het daten gewoon lekker jezelf zijn . Daar moeten ze het later ook mee doen :biggrin2: ik ging echt niet helemaal op mn paasbest, zo ben ik in het echte leven ook niet . Sommigen zien het als jezelf verkopen , of als een sollicitatiegesprek . Welnee , er blanco op af gaan En jezelf niet druk maken
Maar goed , ik snap best dat sommigen het best spannend of moeilijk vinden . Ik praat bv heel gemakkelijk . Terwijl anderen misschien bezig zijn met oh wat ga ik zeggen . Kan ik dat wel zeggen ....
En soms ook even niet met daten bezig zijn denk ik . Ik hoor ook weleens verhalen ....dan denk ik . Het beheerst je leven
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3431408
pearlsofpassion schreef: do 19 aug 2021, 21:56 Je probeert jezelf ook te verkopen natuurlijk.. En zakenman met sportwagen die graag reist, dat ligt nogal goed in de markt... :P
Vooral mannen verliezen nogal eens uit het oog dat ze er maar eentje nodig hebben en wel de juiste. Die echt 'hem' wil. En niet wat ie voor de rest kan bieden. ;)

Nou, de aantrekking naar mijn man, van mijn kant uit, dat liet wel wat op zich wachten. En ik en absoluut niet op het uiterlijk ingesteld. Maar ergens kriebelde wel iets... Gelukkig kende ik z'n broer en kregen we jaren de tijd om elkaar te leren kennen. :)
Jezelf verkopen idd, maar we doen dat vaak met dingen waarvan we denken dat een ander dat dan leuk vindt of dat het in ogen van andere belangrijk is.
En dan heb je nog dat je zélf van alles aan verwachtingen schept waar het aan moet voldoen.
Het enige wat op lange termijn kan werken is dat je jezelf durft te zijn.
Maargoed, daar kom ik ook pas achter na meerdere keren meemaken hoe het niet moet. :-[

Die kriebel herken ik wel, maar dan is er dus al wel iets van aantrekkingskracht.
Heb ook wel date gehad wat een perfecte kandidaat leek maar ik werd niet goed bij de gedachte dat we moesten zoenen. ;D


En ach, die stoere zakenman is mijn lieve, zorgzame, meelevende, nerdy knuffelbeer-huismus :smitten:
Door hannabelgje
#3431409
Leuk die verhalen allemaal. Ik krijg nu steeds te horen dat ik leuk ben voor bepaalde activiteiten, maar geen relatiemateriaal Dat is dan minder handig. Ik vind het wel leuk dat ik mijn vrouwelijke kant meer leer ontdekken en me dan ook vrouwelijker kleed en daar ook plezier in heb. Vroeger moest ik er niet aan denken een rokje te dragen, nu vind ik het leuk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3431410
Ik ga mij absoluut niet anders voordoen dan dat ik ben. Dus ik kom aanzeilen compleet met baard, bij voorkeur op Zweedse klompen en met een geruit vest aan van de Welkoop. Het lijkt inderdaad een beetje op een soort sollicitatiegesprek, maar dan niet met het toneelspel eromheen.
Ik ben niet wanhopig op zoek. Ik zit op zo'n datingsite voor 50+ (want ja, dat ben ik), maar ik ben niet elke dag ingelogd. De app heb ik wel op mijn telefoon, maar daar ben ik standaard niet op ingelogd.

Maar goed... ik zie het wel. Er komt vanzelf iets of iemand op mijn pad. Of niet. Of ik kom bij iemand op het pad, dat kan natuurlijk ook. Gelukkig heb ik wel mensen op me heen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door