Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3457008
Lizzy schreef: En?
:smitten: :smitten:

We zijn de ochtend er na wakker geworden bij mij thuis :biggrin2: De ochtend leeg geveegd en smiddags hebben we bij haar ontbeten ;D We hadden allebei andere dingen te doen de rest van de dag maar dag later zouden we samen ontbijten. Ze appte dat ze nog niet kon nadenken dus ben ik via de supermarkt naar haar gegaan. Het ontbijt ging over in avondeten en gisteravond was ik weer thuis. Ik zie haar woensdag weer. :biggrin2:
Oh, oh oh... En ze appte me dat als we elkaar nog steeds heel leuk vinden op 2 mrt, ze me dan meeneemt naar iets wat ze niet wilde vertellen. :o Ik Haat Verrassingen. :o
Door Lizzy
#3457029
sam28 schreef: zo 19 feb 2023, 19:07 :smitten: :smitten:

We zijn de ochtend er na wakker geworden bij mij thuis :biggrin2: De ochtend leeg geveegd en smiddags hebben we bij haar ontbeten ;D We hadden allebei andere dingen te doen de rest van de dag maar dag later zouden we samen ontbijten. Ze appte dat ze nog niet kon nadenken dus ben ik via de supermarkt naar haar gegaan. Het ontbijt ging over in avondeten en gisteravond was ik weer thuis. Ik zie haar woensdag weer. :biggrin2:
Oh, oh oh... En ze appte me dat als we elkaar nog steeds heel leuk vinden op 2 mrt, ze me dan meeneemt naar iets wat ze niet wilde vertellen. :o Ik Haat Verrassingen. :o
;D ;D ;D ;D

Oh heeeerlijk Sam, ik moet weer zo om je lachen ;D ;D ;D ;D

Het klinkt in ieder geval heel erg leuk en laat je nou maar eens verassen joh ;D ;D :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3457032
Lizzy schreef: ;D ;D ;D ;D

Oh heeeerlijk Sam, ik moet weer zo om je lachen ;D ;D ;D ;D

Het klinkt in ieder geval heel erg leuk en laat je nou maar eens verassen joh ;D ;D :-*
;D ;D Fijn dat ik iemand anders er ook om laat lachen!!!!


Ik zal braaf wachten op die verrassing maar oooh wat haat ik dat. Na 2 mrt maar even de kop in drukken zodat er niet steeds dat soort veel te spannende dingen gebeuren :biggrin2:

En, en... woensdag wordt nu ook al even. Zo fijn, een date die om de hoek woont!!!! :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3457084
Ja super fijn!! Het is al best serieus eigenlijk. Voorzichtig word er van beide kanten gehint op vakanties, dingen die we samen willen doen en wat we op de lange termijn echt niet willen. :cool:
Heel spannend vind ik dat. En ook wel een beetje eng. Want als ik me weer helemaal geef gaat dat dan niet heel erg pijn doen als het mis loopt. (Ik ken mezelf dat ik er toch wel volledig in spring ondanks ook wel wat eng, maar gevoel is niet weg. )
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3457102
Tja... dat is wel lastig natuurlijk. Maar jouw aard is nu eenmaal volledig of niets en geen stapjes ertussen.
En misschien ga je op je plaat. Maar misschien ook wel niet! En dan zou het zonde zijn als je er niet vol voor gaat ;)

Nieuwe relaties en misschien zelfs al verliefd is altijd spannend. Daarom is het ook zo leuk (soms).
Door Lizzy
#3457169
sam28 schreef: ma 20 feb 2023, 17:06 ;D ;D Fijn dat ik iemand anders er ook om laat lachen!!!!


Ik zal braaf wachten op die verrassing maar oooh wat haat ik dat. Na 2 mrt maar even de kop in drukken zodat er niet steeds dat soort veel te spannende dingen gebeuren :biggrin2:

En, en... woensdag wordt nu ook al even. Zo fijn, een date die om de hoek woont!!!! :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Nog maar 5 nachtjes slapen :biggrin2:

Ik hoop dat jullie het weer gezellig hebben gehad!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3457173
Het is super gezellig!! Ik ben nu bij haar thuis. We zijn naar het strand geweest en gaan zo koken.
Een goede vriendin heeft vandaag gehoord dat ze is aangenomen op een gewilde en belangrijke plek binnen de academische wereld om uiteindelijk professor te worden en ze gaat samen met een andere goede vriendin de kroeg in. Ik zou eigenlijk de hele dag met date zijn dus had aanvankelijk gezegd dat ik niet kon. Maar vanmiddag bij date aangegeven dat ik het wel tof zou vinden om bij hun aan te schuiven. Ze reageerde heel erg leuk en als ik daar klaar ben duik ik in haar bed. :biggrin2:
Door Lizzy
#3457174
sam28 schreef: vr 24 feb 2023, 19:02 Het is super gezellig!! Ik ben nu bij haar thuis. We zijn naar het strand geweest en gaan zo koken.
Een goede vriendin heeft vandaag gehoord dat ze is aangenomen op een gewilde en belangrijke plek binnen de academische wereld om uiteindelijk professor te worden en ze gaat samen met een andere goede vriendin de kroeg in. Ik zou eigenlijk de hele dag met date zijn dus had aanvankelijk gezegd dat ik niet kon. Maar vanmiddag bij date aangegeven dat ik het wel tof zou vinden om bij hun aan te schuiven. Ze reageerde heel erg leuk en als ik daar klaar ben duik ik in haar bed. :biggrin2:
Whahahaha, klinkt goed ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3457176
Mn date staat morgen om 8 uur al bij mij 🫣🫣🫣…. Wil graag bij me zijn en hij moet om 4 uur weer weg….. eigenlijk had ie moeten werken 🫣 dus ben blij dat ie toch bij me komt 😉
Door Lizzy
#3457177
CindyMayella schreef: vr 24 feb 2023, 22:56 Mn date staat morgen om 8 uur al bij mij 🫣🫣🫣…. Wil graag bij me zijn en hij moet om 4 uur weer weg….. eigenlijk had ie moeten werken 🫣 dus ben blij dat ie toch bij me komt 😉
Dat is wel leuk en lief zeg :-*
Door hannabelgje
#3457181
CindyMayella schreef:Mn date staat morgen om 8 uur al bij mij 🫣🫣🫣…. Wil graag bij me zijn en hij moet om 4 uur weer weg….. eigenlijk had ie moeten werken 🫣 dus ben blij dat ie toch bij me komt Afbeelding
Ahhhh

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door