Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3459425
Fijn Sam!!!!

Hier gaat het wat minder… Althans…. Van mijn kant behoorlijke irritaties en frustraties….. Mede door mn nieuwe baan, waardoor we elkaar echt (te) weinig zien….. Dus ik moet nu echt heel goed nadenken of ik deze relatie wel wil zoals het nu gaat….. Op dit moment kan ik alleen intern solliciteren naar een ander bedrijf met een andere functie en werktijden…. Laat ik het kort zeggen: ik ga op vrijdag na mn werk naar hem toe en zondagochtend ga ik naar huis, terwijl hij pas op maandag en dinsdag vrij heeft…. We kunnen niets ondernemen/samen doen…..
En daarnaast heeft ie echt een mannenhuis, waardoor ik, als ik bij hem kom, eerst moet puinruimen…. En dan val ik rond 9 uur op de bank in slaap omdat ik echt kapot ben…. Ik moet hier echt over nadenken of ik dit wel wil…. Hoeveel hij ook om mij geeft, wat hij ook voor me doet en hoeveel hij mij leert….. En ja, ik ben nog steeds heel weg verliefd op hem…. Maar dit word voor mij wel steeds zwaarder…..
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3459426
CindyMayella schreef:Fijn Sam!!!!

Hier gaat het wat minder… Althans…. Van mijn kant behoorlijke irritaties en frustraties….. Mede door mn nieuwe baan, waardoor we elkaar echt (te) weinig zien….. Dus ik moet nu echt heel goed nadenken of ik deze relatie wel wil zoals het nu gaat….. Op dit moment kan ik alleen intern solliciteren naar een ander bedrijf met een andere functie en werktijden…. Laat ik het kort zeggen: ik ga op vrijdag na mn werk naar hem toe en zondagochtend ga ik naar huis, terwijl hij pas op maandag en dinsdag vrij heeft…. We kunnen niets ondernemen/samen doen…..
En daarnaast heeft ie echt een mannenhuis, waardoor ik, als ik bij hem kom, eerst moet puinruimen…. En dan val ik rond 9 uur op de bank in slaap omdat ik echt kapot ben…. Ik moet hier echt over nadenken of ik dit wel wil…. Hoeveel hij ook om mij geeft, wat hij ook voor me doet en hoeveel hij mij leert….. En ja, ik ben nog steeds heel weg verliefd op hem…. Maar dit word voor mij wel steeds zwaarder…..
Lastig en complex Cindy. Er valt me alleen een ding op. Dat je zegt dat jij moet puinruimen als je bij hem komt. Dat moet dus niet. Het is zijn huis, zijn puin. Jij hoeft dat niet te ruimen. Dat wil je en dan is het oke. Of dat wil je niet en dan doe je dat dus niet.

Laat zulke dingen niet het probleem in de relatie worden. Planningen zijn aan te passen, op te lossen. Afspraken over huishouden zijn te maken. Dat zijn praktische dingen. Je relatie hoort te gaan om bij elkaar willen zijn, het fijn hebben samen, door moeilijke dingen heen komen samen, iets over hebben voor elkaar. Dat is de kern!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3459433
Cindy wat rot zeg! Ik zou eerst kijken wat er mogelijk is. Het leest 1 richting op, jij gaat naar hem, daar ruim jij op. Is hij op zijn vrije dagen bij jou?

Ik zou niet de hele dag in een leeg huis wat niet van mij is willen hangen. Dan spreek ik liever af met vrienden en komt hij in de avond maar langs, na werk. Of jij naar hem in de avond.
Sowieso zou ik echt niet opruimen, zijn huis, zijn verantwoordelijkheid.

Ik sluit me erg aan bij Kaela verder!!! Volgens mij staan vooral praktische zaken jullie in de weg, daar kun je het over hebben.
Door MillyMol
#3459437
Tibbies schreef: ma 08 mei 2023, 11:43 Cindy, jammer dat je keuze om van baan te veranderen nu misschien je relatie gaat kosten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Volgens mij is er wel wat meer aan de hand dan een verandering van baan. Zoals je het schrijft leg je wel heel erg de verantwoordelijkheid voor de status van deze relatie bij één persoon. Wellicht bedoel je het niet zo, maar zo lees ik het.

Het zijn wellicht ook oude patronen uit een vorige relatie die door beiden worden meegenomen in deze nieuwe, oude valkuilen waar toch weer ingelopen wordt. Je neemt toch steeds jezelf mee, met al je bagage.

@Cindy: sterkte. En als ik zo vrij mag zijn: laat hem lekker zelf zijn troep opruimen. Je bent zijn vriendin, niet zijn huishoudelijke hulp. Misschien handel je vanuit een reflex of een ingesleten patroon, maar echt hoor: zijn huis, zijn troep, zijn verantwoordelijkheid. :-*
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3459439
Dank jullie wel voor jullie reacties….. Ja, ik heb net een heel open en eerlijk gesprek gehad met hem (iets dat ik niet gewend ben, maar het voelde wel heel fijn)… En ja, ik moet leren om bepaalde gewoontes af te leren en wat relaxter in het leven te staan….

Zoals Millymol zei, ik ben niet zn huishoudster en dat zegt hij zelf ook…. Dus werk aan de winkel voor mij ;) …. De situatie is nu even niet anders (ons werk) en daar moet ik me in zien te vinden; ik geef niet snel op, dus ik ga er nog steeds voor ;) ….
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3459535
Het feit dat jullie er allebei over gepraat hebben, betekent dat het wel speelt, maar dat het geen breker hoeft te zijn.

Succes met het vinden van het o-zo-broodnodige evenwicht!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3459711
Het loopt hier weer goed. :) Ik ben erg moe en wat wankel emotioneel en dan merk ik dat ik ook soms twijfel. Waarschijnlijk door de vermoeidheid dus houd ik stug vol, ik mis haar namelijk wel als ze er niet is.
Woensdag zie ik haar weer, we gaan donderdag samen naar de eifel tot zondag :D :D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3460146
Hier blijft het goed gaan :smitten:
Ze zit in ronde 2 van een sollicitatie en als ze het wordt heeft ze in sept vakantie en dan zijdelings erover gehad om die maand gewoon samen weg te gaan. :biggrin2: Eerst eens afwachten of ze het gaat worden, er is nog 1 andere kandidaat in de race.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3460150
sam28 schreef: zo 28 mei 2023, 14:12 Hier blijft het goed gaan :smitten:
Ze zit in ronde 2 van een sollicitatie en als ze het wordt heeft ze in sept vakantie en dan zijdelings erover gehad om die maand gewoon samen weg te gaan. :biggrin2: Eerst eens afwachten of ze het gaat worden, er is nog 1 andere kandidaat in de race.
Oh, maar daar had je nog niets over verteld... ::) :biggrin2:

Fijn dat het zo goed gaat, Sam. En het zou leuk zijn als de baan doorgang vindt, niet alleen vanwege de baan, maar vooral vanwege lekker een maandje samen de hort op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door