Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3470308
CindyMayella schreef: wo 10 apr 2024, 19:14 Ff omhoog halen 😉….

Hoe is het met Sam en Ronald en hun dates (en anderen)????

Na mijn laatste bericht dat het min of meer over was, is er heel veel gebeurd…. We hebben nog steeds bijna dagelijks contact, het zij appen, het zij videobellen en we zien elkaar ook nog steeds, om de 2 weken…. Ergens is het dusdanig sterk of wat dan ook (daar zijn we zelf nog niet uit), dat we toch contact blijven houden…. Ondertussen zijn we dus bijna 9 maanden samen….. 🫣….. Ik begin in ieder geval heel erg goed te leren om mn grenzen aan te geven, al vind ik het ook moeilijk om een nieuw leven op te bouwen na mn scheiding…….
Fijn dat er blijkbaar toch iets bestaat tussen jullie dat de moeite waard is in stand te houden!

Hoe is het met je gezondheid, trouwens?
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3470332
Anne in Zweden schreef:[quote=CindyMayella post_id=3470298 time=<a href="tel:1712769282" data-original-title="" title="">1712769282</a> user_id=14918]
Ff omhoog halen 😉….

Hoe is het met Sam en Ronald en hun dates (en anderen)????

Na mijn laatste bericht dat het min of meer over was, is er heel veel gebeurd…. We hebben nog steeds bijna dagelijks contact, het zij appen, het zij videobellen en we zien elkaar ook nog steeds, om de 2 weken…. Ergens is het dusdanig sterk of wat dan ook (daar zijn we zelf nog niet uit), dat we toch contact blijven houden…. Ondertussen zijn we dus bijna 9 maanden samen….. 🫣….. Ik begin in ieder geval heel erg goed te leren om mn grenzen aan te geven, al vind ik het ook moeilijk om een nieuw leven op te bouwen na mn scheiding…….
Fijn dat er blijkbaar toch iets bestaat tussen jullie dat de moeite waard is in stand te houden!

Hoe is het met je gezondheid, trouwens?[/quote]

Ik heb uiteindelijk 6 weken thuis gezeten… Mede omdat ik het op mn nieuwe werkplek totaal niet naar mn zin had, viel ik terug in het heel erg benauwd zijn… Ik werk nu in Gorichem samen met mn vorige leidinggevende…. Ik heb nu wel geleerd om mn grenzen aan te geven en mn leidinggevende staat daar ook 100% achter…. Dus weinig tot geen overuren meer… en echt 1 dag per week vrij… We zijn er beiden achter hoe je lichaam stop zegt als je niet naar jezelf luistert…..
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3470372
Ik ben gestopt met daten. Ik kwam alleen maar vrouwen tegen die het wel handig vonden dat ik de rekeningen betaalde en rekening met hen hield. Op het moment dat er rekening met mij gehouden moest worden, ging het licht uit.

Misschien kijk ik op de verkeerde plaatsen, misschien ontmoet ik de verkeerde mensen. Ik weet het niet.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3470552
Klinkt goed Cindy!! Super.

Ronald, wat klote zeg!! Ik zou je een leuke lieve vrouw gunnen!


Hier helemaal leuk nog steeds!! Ondertussen al 14 maanden samen en het wordt alleen maar leuker en fijner. :smitten: :smitten:
We gaan binnenkort iets voor de tweede keer samen doen (koningsnacht) en dat vind ik echt bizar, het gaat zo snel en het blijft zo fijn!
#3470563
sam28 schreef: wo 17 apr 2024, 15:38 Klinkt goed Cindy!! Super.

Ronald, wat klote zeg!! Ik zou je een leuke lieve vrouw gunnen!


Hier helemaal leuk nog steeds!! Ondertussen al 14 maanden samen en het wordt alleen maar leuker en fijner. :smitten: :smitten:
We gaan binnenkort iets voor de tweede keer samen doen (koningsnacht) en dat vind ik echt bizar, het gaat zo snel en het blijft zo fijn!
Wat fijn om te lezen! Heerlijk dat jullie zo gelukkig zijn samen!
Door Lizzy
#3470564
Ronald schreef: vr 12 apr 2024, 16:26 Ik ben gestopt met daten. Ik kwam alleen maar vrouwen tegen die het wel handig vonden dat ik de rekeningen betaalde en rekening met hen hield. Op het moment dat er rekening met mij gehouden moest worden, ging het licht uit.

Misschien kijk ik op de verkeerde plaatsen, misschien ontmoet ik de verkeerde mensen. Ik weet het niet.
Dit is mooi lullig dan Ronald... Kan me voorstellen dat je dan zegt "ik ben er wel ff klaar mee". En ik hoop dat je een keer ergens totaal onverwachts tegen een wel leuke fijne vrouw aan loopt!
Door Lizzy
#3470565
sam28 schreef: wo 17 apr 2024, 15:38 Klinkt goed Cindy!! Super.

Ronald, wat klote zeg!! Ik zou je een leuke lieve vrouw gunnen!


Hier helemaal leuk nog steeds!! Ondertussen al 14 maanden samen en het wordt alleen maar leuker en fijner. :smitten: :smitten:
We gaan binnenkort iets voor de tweede keer samen doen (koningsnacht) en dat vind ik echt bizar, het gaat zo snel en het blijft zo fijn!
Wat heerlijk Sam :-* . En 14 maanden alweer?! :o
Door hannabelgje
#3470566
Ongelooflijk Ronald dat je steeds zulke vrouwen treft. Je zou toch denken dat er ook gewoon leuke dames rondlopen die niet willen profiteren.
En voor de rest, wat een leuke verhalen!

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

#3470569
Ronald schreef:Ik ben gestopt met daten. Ik kwam alleen maar vrouwen tegen die het wel handig vonden dat ik de rekeningen betaalde en rekening met hen hield. Op het moment dat er rekening met mij gehouden moest worden, ging het licht uit.

Misschien kijk ik op de verkeerde plaatsen, misschien ontmoet ik de verkeerde mensen. Ik weet het niet.
Ik gun je zo een lieve vrouw Ronald, je verdient het zo! Afbeelding

Misschien toch wat vaker die Friese grens over? Afbeelding*Begint alvast met lopen, rennen lukt niet*

Wat fijn Sam, lekker blijven genieten! Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door