Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3429534
Bedankt allemaal voor jullie leuke berichtjes! :-*

Ja Anne, jij weet er alles van, ik moest ook echt lachen toen ik jouw bericht van de week las.

En nee, ik ga alleen maar foto's plaatsen als ze mooi wit is natuurlijk. :biggrin2: :biggrin2:

Er zit er echt wel werk in die twee ze hebben beiden hun eigen dingen, maar wat ze deze twee weken al lieten zien was genoeg. Ze sliepen zelfs een keer naast elkaar, maar ook het spelen is zo leuk. En dan denkt Bobbie toch hoho jij bent mij te groot of ze doet iets wat hij niet leuk vind, rent hij weg, maar gaat er daarna toch gelijk weer op af.

En ik heb Bobbie de afgelopen dagen zien rennen in het bos, wist niet dat hij met die korte pootjes zo enorm hard kon. Gewoon voor de leuk he, niet rennen voor zijn leven. :biggrin2: Charlie hield altijd in als hij samen met Bobbie rende, Billie niet.
Foto is niet zo heel scherp, maar ze gingen dan ook hard.
Bijlagen
P1000761 (2).JPG
P1000761 (2).JPG (4.04 MiB) 1000 keer bekeken
#3429573
Lizzy, ze is ook echt een dame, heel knuffelig ook. En iets te enthousiast naar mensen en honden, maar makkelijk terug te roepen als je op tijd bent.

Myllickk, ze is een koningspoedel, nog net iets hoger dan Charlie. Ze moet alleen echt nog spieren kweken, zeker aan de achterkant.

Lique, ja hè, dat wit is een dingetje.
Nu scheelt het nog qua bagger, maar er zijn ook andere tijden. Ach, gelukkig hebben we de foto's dan nog.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door