Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3426268
Hijsje van een jointje? ;)
30 jaar geleden had ik je waarschijnlijk snel een theekruidenmix kunnen adviseren maar helaas ben ik dat helemaal kwijt.
Bach rescue is denk ik best een goede optie voor nood.
Door smulpaap
#3426272
hannabelgje schreef: di 18 mei 2021, 19:47 Ik vind mezelf juist een enorme zeikerd pfff. Daten hoort leuk te zijn zeggen ze dan. Ik heb het nooit leuk gevonden. Die stress, die onzekerheid pfff. Daar kan ik echt niet tegen. Ik slaap dan slecht, maagpijn en de zoveelste gewrichtsontsteking staat weer voor de deur. Bah.
Ik ga eens naar de solgar kijken. En ach misschien over een jaar ofzo lach ik erom Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Maar waarom pak je dat dan niet eens aan ? Ik vind hetgeen je beschrijft best heftig
Zoveel stress , last van je maag en je gewrichten en zo onzeker. Omdat je een date hebt . En lang geleden speelde dit ook al. Echt niet rot bedoeld hoor , maar het lijkt mij toch fijner om desnoods met professionele hulp deze problemen aan te pakken . Je had dan bv al aan kunnen geven dat je het veel te,spannend vind dat je date voor je gaat koken . En ja , veel mensen vinden daten spannend. Maar het moet je dagelijks functioneren niet gaan belemmeren . Wel ontzettend goed van je dat je backup hebt geregeld . Sterkte meis , en probeer wat te ontspannen
Gebruikersavatar
Door sam28
#3426281
Ik heb geen tips behalve drank :biggrin2:
Maar daten, de hel!! Ik doe idd soms ook een poging en haak al snel weer af. Het kost me echt teveel energie!! :-\
Niet eens de onzekerheid maar wel stress. Altijd ook bang dat er een idioot staat ipv de vrouw met wie ik afgesproken heb. Of dat de persoon een verschrikking is om mee te praten of heel anders dan op de foto.

Dus ik ben van geen nut in deze :biggrin2:
Door hannabelgje
#3426283
sam28 schreef:Ik heb geen tips behalve drank :biggrin2:
Maar daten, de hel!! Ik doe idd soms ook een poging en haak al snel weer af. Het kost me echt teveel energie!! :-\
Niet eens de onzekerheid maar wel stress. Altijd ook bang dat er een idioot staat ipv de vrouw met wie ik afgesproken heb. Of dat de persoon een verschrikking is om mee te praten of heel anders dan op de foto.

Dus ik ben van geen nut in deze :biggrin2:
Ja herkenbaar ja.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door eelke
#3426284
Ik vind het wel een leuke test voor mezelf; hoe reageer ik op mensen. Ik probeer er dan maar een beetje naar te kijken als werk; ook daar moet ik mijn sociale vaardigheden inzetten en juist als je iemand treft die niet zo leuk is, of niet zo klikt meteen, is een goed oefenexemplaar. Op die manier is het altijd nuttig.

Ben wel pas gaan daten als ik het gevoel had; met mezelf heb ik het leuk genoeg, dus niets te verliezen. Maar goed, ik ben ook niet zo'n ster met daten want ik blijf juist makkelijk plakken. Dus dat was op zich gewoon maar 1 echte eerste date, die blijft. Maar die instelling helpt wel, het zien als tijdverdrijf en een vervanging van een spontaan gezellig praatje in de kroeg.

Ik wens je toch ook veel plezier toe vandaag! Dapper dat hij gaat koken hoor, heeft ie maar mooi voor je over!
Door Elf
#3426286
Misschien helpt het ook om tegen je date te zeggen dat je zenuwachtig bent. Dit geef ik mijn kinderen ook als tip bij bijv. Een mondeling examen, sollicitatie enz.. Het breekt het ijs en vaak voel je de spanning ook een beetje wegvloeien daarna.
Succes, maar vooral ook veel plezier! Je hebt niets te verliezen en hij gaat zn best voor jou doen ;)
Door hannabelgje
#3426288
Ik heb gezegd dat ik een vreselijk stresskonijn ben en heel zenuwachtig en onzeker.
Maar de meeste mannen begrijpen daar helemaal niks van.
Ik probeer het inderdaad ook als gezellig tijdsverdrijf te zien. Bij de wandelingen gaat dat nu aardig maar naar zijn huis is dan toch weer iets anders.
De enige die het tot nu toe echt begreep daar had ik een enorme klik mee maar dat was niet wederzijds helaas. Met hem heb ik gewoon gezellig spelletjes zitten doen en rustig aan de keukentafel zitten praten. Ik heb nog wel contact met hem, maarja van zijn kant uit gaat het nergens toe leiden. Zo jammer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3426292
Gewoon contact houden. Heel vaak is dat gewoon niet waar op termijn...
Ale, je moet nu niet zitten hopen oid, dat is niet wat ik wil zeggen. Maar als je elkaar zo kort kent kan je gewoon nog niet zeggen of je enkel vrienden gaat blijven of er meer in zit. Ookal denkt 1 van beide het wel te weten.

Enfin, ik hoop dat je gewoon snel iemand vind waarmee het echt goed en van 2 kanten klikt. Ale, vooral goed, niet snel. :P
Door hannabelgje
#3426298
Nou de etos leeggekocht. Rhodiola van arkopharma. De solgar is echt overal uitverkocht. Zijn leveringsproblemen werd me verteld. De passiflora spray van vogel en een nieuwe bach rescue spray. Stress is duur......

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3426299
pearlsofpassion schreef: wo 19 mei 2021, 11:07 Gewoon contact houden. Heel vaak is dat gewoon niet waar op termijn...
Ale, je moet nu niet zitten hopen oid, dat is niet wat ik wil zeggen. Maar als je elkaar zo kort kent kan je gewoon nog niet zeggen of je enkel vrienden gaat blijven of er meer in zit. Ookal denkt 1 van beide het wel te weten.

Enfin, ik hoop dat je gewoon snel iemand vind waarmee het echt goed en van 2 kanten klikt. Ale, vooral goed, niet snel. :P

Mee eens. Dat lijkt me het grootste nadeel van daten: dat er helemaal geen tijd is om naar elkaar toe te groeien, om elkaar van een afstandje te leren kennen en je een beter beeld te vormen van de ander. Al na één date worden er conclusies getrokken en als de conclusie is dat er geen klik is, heeft de relatie geen schijn van kans meer. Omgekeerd zal ook vaak genoeg gebeuren: een klik die drie dorpen verderop te horen is, en na een paar maanden blijkt dan dat het alsnog niets wordt.

Dus als je leuk contact met iemand hebt is het een goed idee dat contact in stand te houden en tot een vriendschap te laten ontwikkelen. Waarbij je natuurlijk ondertussen gewoon kunt doorgaan met daten, van boven tot onder behangen met pillen, poeders en barnsteenkettingen en en en. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3426305
hannabelgje schreef: wo 19 mei 2021, 10:15 Ik heb gezegd dat ik een vreselijk stresskonijn ben en heel zenuwachtig en onzeker.
Maar de meeste mannen begrijpen daar helemaal niks van.
Ik probeer het inderdaad ook als gezellig tijdsverdrijf te zien. Bij de wandelingen gaat dat nu aardig maar naar zijn huis is dan toch weer iets anders.
De enige die het tot nu toe echt begreep daar had ik een enorme klik mee maar dat was niet wederzijds helaas. Met hem heb ik gewoon gezellig spelletjes zitten doen en rustig aan de keukentafel zitten praten. Ik heb nog wel contact met hem, maarja van zijn kant uit gaat het nergens toe leiden. Zo jammer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Een beetje kerel begrijpt dat zeker wel. Doen ze dat niet, dan heb je niet de juiste voor je. Maar doen ze het wel ook al merk je het niet, bedenk dan dat het voor hem net zo spannend is als voor jou. Wij dames zien mannen toch graag wel als stoer en sterk, maar een man is net zo goed onzeker over zichzelf. Zeker in zulke situaties.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3426306
Hopelijk kan hij goed koken en heb je lekker gegeten ondanks de stress. Daarnaast hopelijk een gezellig samenzijn :-*

Ben blij dat ik nooit gericht heb hoeven te daten, lijkt mij echt vreselijk :-X
Door hannabelgje
#3426326
Nou hij was heel lief, heeft lekker gekookt en me laten ontdooien. Daarna hebben we heerlijk geknuffeld. Ik voelde me super fijn bij hem. Nog nooit eerder meegemaakt. Ik wilde eigenlijk niet meer naar huis, maar gewoon in zijn armen blijven liggen. Heel bijzonder bij een tweede date.


Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door