Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3426327
hannabelgje schreef: do 20 mei 2021, 00:09 Nou hij was heel lief, heeft lekker gekookt en me laten ontdooien. Daarna hebben we heerlijk geknuffeld. Ik voelde me super fijn bij hem. Nog nooit eerder meegemaakt. Ik wilde eigenlijk niet meer naar huis, maar gewoon in zijn armen blijven liggen. Heel bijzonder bij een tweede date.


Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Nou, dat klinkt als een geslaagde avond, leuk!
Door Eef+Stippels
#3426345
hannabelgje schreef: do 20 mei 2021, 00:09 Nou hij was heel lief, heeft lekker gekookt en me laten ontdooien. Daarna hebben we heerlijk geknuffeld. Ik voelde me super fijn bij hem. Nog nooit eerder meegemaakt. Ik wilde eigenlijk niet meer naar huis, maar gewoon in zijn armen blijven liggen. Heel bijzonder bij een tweede date.


Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wat fijn! :)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3426392
Spuit 11 hier wilde al zeggen drugs en drank, maar er waren er al voor mij die hetzelfde idee hadden :biggrin2:

Wat leuk dat het zo leuk was! Lees je ook nog wel je eigen draadje over anticonceptie even door? :P
Door hannabelgje
#3426398
Ja goed idee lol. Aangezien ik inmiddels 6 weken non stop ongesteld ben ben ik ervan overtuigd dat mijn pil 100% effectief is
Dus ik denk dat het nog even gaat duren voordat ik dat draadje nodig heb......

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3426400
De huisarts zegt dat het normaal is aangezien ik op mijn leeftijd opnieuw start met de pil. Ik ga komende week terug want ik ben er wel klaar mee. Heb strip 3 nu opgemaakt en vind dat ik geduld genoeg heb gehad. Maar kijken naar andere manieren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3426403
hannabelgje schreef: vr 21 mei 2021, 08:47 Ja goed idee lol. Aangezien ik inmiddels 6 weken non stop ongesteld ben ben ik ervan overtuigd dat mijn pil 100% effectief is Afbeelding
Dus ik denk dat het nog even gaat duren voordat ik dat draadje nodig heb......

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Toevallig heb ik vandaag weer iets nieuws geleerd, de Beppy. Dan is het mogelijk dat je dat draadje toch eerder kan gebruiken.
Los van het feit dat het inderdaad verstandig is om er achteraan te gaan bij de huisarts want 6 weken klinkt toch wel als afwijkend :???:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3426410
hannabelgje schreef: vr 21 mei 2021, 09:22 De huisarts zegt dat het normaal is aangezien ik op mijn leeftijd opnieuw start met de pil. Ik ga komende week terug want ik ben er wel klaar mee. Heb strip 3 nu opgemaakt en vind dat ik geduld genoeg heb gehad. Maar kijken naar andere manieren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Echt? :o
Dat kan toch niet gezond zijn? Klopt toch niet. Het bloedverlies aan 1 kant maar vooral dat je lijf hormonaal zo heftig reageert. Eng...
Ik zou ook iets anders zoeken hoor.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3426413
Welke pil gebruik je?
Ik heb een tijdje de minipil gehad omdat ik minder hormonen wilde slikken.. maar daarbij had ik in het begin ook weken lang bloedverlies. Alleen dat hield na een tijdje wel op, om vervolgens een tijdje later weer te beginnen. Was ik steeds 2 weken ongesteld. Volgens mijn huisarts was het niet de bedoeling. Maar met een minipil kan het wel, daar zit geen oestrogeen in.
Door hannabelgje
#3426709
Nou weer volop stress. Ik gebruik nu rhodiola van arkopharma en dat lijkt wel te werken. Ik word er wat rustiger van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3426727
Nou huisarts bezocht. Ik word ook gek van mijn moodswings op de pil. Ik zit nu in mijn stopweek en ze mogen me echt opvegen. Ik heb een doorverwijzing naar de gyn. In de tussen tijd stoppen met de pil en de nuvaring mag ik gaan proberen. Dan kan ik, als alles ok is tenminste, met de gyn gaan overleggen wat de beste opties zijn. Hoewel het er nu naar uitziet dat ik het voorlopig toch niet nodig ga hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door