Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3425106
Nee geen stofzuigers :P

Over lucht bevochtigen in huis?
Ik kan niet meer stofzuigen (toch :P ) zonder tig keer optaters te krijgen, tis echt helemaal niet grappig meer. Momenteel 33% ::)
Zit niet te wachten op een extra apparaat in huis maar goed , dit is niet de eerste keer dat we een erg lage luchtvochtigheid in huis hebben, dus als mensen ervaringen hebben?
Zie het trouwens ook aan het hout op de meubels.

Durf niet eens meer te stofzuigen met 3 newfs in huis ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3425115
Ja dat klopt! It was me!

Wij hebben een apparaat gekocht en ik ben heel tevreden. We hebben hem nu niet meer aan nu de deur de hele dag open staat. Ik ga even voor je zoeken welke wij hebben.
Door Siberienne
#3425116
Wij hebben er 1 omdat het bij ons zelfs maar 15% was. Een Boneco. Hij gorgelt af en toe een beetje, verder geen last van. En we zitten nu rond de 40% en dat is een stuk beter. De laadjes van ons houten haltafeltje willen alleen nog steeds niet open. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3425123
Wij hebben deze, maar hebben er meer als 100 euro minder voor betaald.

https://www.electronic-star.nl/Home-Liv ... -star.html

Gorgelen doet ie hier ook. Heel soms maar hoor, dan moet het water kennelijk even naar een andere plek. Verder is ie op de laagste stand heel stil, maar als het vriest moet ie hier wel op de middelste stand om echt effect te hebben op de luchtvochtigheid. Ik heb er dan ook totaal geen last van, maar je hoort hem wel.

Het scheelt ook veel stof in huis. Oke, jij hebt newfies. Maar ik merk het of ik hem aan heb qua stof van de muizen. Hoef echt half zo vaak maar af te nemen. Dat is wel een goede compensatie voor het af en toe schoonmaken van het ding zelf vind ik.
Door eelke
#3425149
Kaela schreef: ma 26 apr 2021, 20:39 Wij hebben deze, maar hebben er meer als 100 euro minder voor betaald.

https://www.electronic-star.nl/Home-Liv ... -star.html

Gorgelen doet ie hier ook. Heel soms maar hoor, dan moet het water kennelijk even naar een andere plek. Verder is ie op de laagste stand heel stil, maar als het vriest moet ie hier wel op de middelste stand om echt effect te hebben op de luchtvochtigheid. Ik heb er dan ook totaal geen last van, maar je hoort hem wel.

Het scheelt ook veel stof in huis. Oke, jij hebt newfies. Maar ik merk het of ik hem aan heb qua stof van de muizen. Hoef echt half zo vaak maar af te nemen. Dat is wel een goede compensatie voor het af en toe schoonmaken van het ding zelf vind ik.
Wat dat een aanbieding? En waar dan? Want dat scheelt wel heel veel zeg.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3425150
eelke schreef: di 27 apr 2021, 10:49 Wat dat een aanbieding? En waar dan? Want dat scheelt wel heel veel zeg.
Ik weet het niet meer. Ik meen dat ik hem bij bol of coolblue heb besteld, maar daar vind ik hem niet meer.
Door eelke
#3425151
Kaela schreef: di 27 apr 2021, 11:28 Ik weet het niet meer. Ik meen dat ik hem bij bol of coolblue heb besteld, maar daar vind ik hem niet meer.
Ah, misschien ook nog zo'n tweedekans dan, dat scheelt altijd wel.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3425152
eelke schreef: di 27 apr 2021, 11:58 Ah, misschien ook nog zo'n tweedekans dan, dat scheelt altijd wel.
Je bedoeld tweedehands of een keer teruggestuurd? Dat was het niet. Misschien een ander type, al kan ik geen verschil ontdekken.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3425257
Ok dankjulliewel
Hebben jullie het apparaat dan de hele dag aanstaan?

En qua geluid, ok water gorgelen af en toe denk dat dat nog gaat. Maar hij maakt geen constant zoemend geluid oid? ( ik vind soms de laptop al irritant klinken, goede reden om hem echt af te sluiten ;) )

@ Kaela , best een prijsverschil zeg! Loont zich wel om even goed te zoeken dus
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3425261
Ik bedacht me dat ik in mijn bestelhistorie kon zoeken. Ik heb dus deze (is een ander merk dan wat ik eerst liet zien) en ik heb geliegd, want ik heb er 139 euro voor betaald.

https://www.bol.com/nl/p/duux-motion-wi ... gLrw_D_BwE

Kaio, ja je hoort een zoom geluid. Op de laagste stand zoals een laptop, op de hogere standen luider. Hij heeft tenslotte een ventilator en dat hoor je.
Door Siberienne
#3425276
Ja bij ons staat hij de hele dag aan en hij zoemt. Net als onze warmtepomp. En soms vind ik het irritant. We hebben hem ook een paar keer op de slaapkamer gezet maar dat vond ik geen succes, dan slaap ik slechter. Net erbuiten om de hoek in mijn studeerkamer ging wel.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3425280
Nou moet ik zeggen de airco hoor je natuurlijk ook wel. Dat is bij mij meestal wel ok. Kan ik ook mee slapen.
Maar sommige geluiden vind ik weer moeilijker :-\

Maar zie dat ze toch een lage DB hebben de meeste, zou ik weer moeten opzoeken wat dat voor de airco binnen unit ook al weer was...Helaas kan deze niet bevochtigen, die hebben we dan weer in de zomer nodig ::) ;D
#3425642
Ze maken wel een constant geluid..
Als je hem zacht zet dan hoor je er niet zoveel van, maar dan bevochtigt hij natuurlijk ook minder..

Hier stond hij alleen 's nachts aan voor de meiden, die hadden beneden de meeste droogte omdat het voor Xindy 22C moest blijven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door