Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3425668
Nou ieeeeuw, was weer lekker vanochtend.
TT heeft een voorliefde voor stront.
Nou had ie een doek/zeil uit het veld gevonden waar de mest nog aanhing. helemaal doordrenkt zeg maar. En lol dat ie er mee had, rennen schudden etc. Als we in zijn buurt kwamen was ie weer pleitos. Maar goed begon er ook op te kauwen dus die moest het wel loslaten. Uiteindelijk wist mijn meneer hem bij zijn tuig te pakken (altijd handig zo'n handvat) En toen moest ie los laten (wat ie normaal wel keurig doet), dat deed ie dus niet. Is mijn! Kaken op elkaar etc. Zegt meneer leuk, ik heb mijn handen vol dus.....
Dat ding uit zijn bek gepeuterd, ieuw ieuw ieuw. Gelukkig had ik papieren zakdoekjes bij me. Maar ieuw.... Gefermenteerde doek plus mest ::) :biggrin2:
Dan gauw aan de lijn voordat ie het opnieuw pakte. Tuurlijk moesten we nog een eind naar huis dus op een gegeven moement waait zo de wind en krijg ik jeuk aan mijn neus en ......Gadver! :-X :biggrin2:
Thuis maar eens erg grondig mijn handen gewassen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3425693
pearlsofpassion schreef: vr 07 mei 2021, 10:10 Nou, plots hoef ik geen hond meer... :-X

Jawel joh :biggrin2: honden zijn net kinderen, je krijgt er zoveel voor terug .... stronthanden en zo ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#3425725
Ina schreef: vr 07 mei 2021, 13:00 Jawel joh :biggrin2: honden zijn net kinderen, je krijgt er zoveel voor terug .... stronthanden en zo ::)
Jaa stronthanden ;D had ik ook eens toen ik puppy Pike bij zijn bandje pakte. Ik had hem wel zien rollen in de bosjes maar er niks bijzonders bij gedacht. Totdat ik dus niet alleen zijn bandje in mijn hand had maar ook een hoop mensenpoep. Ik ben niet gauw vies van iets maar gatverderrie wat was dat ontzettend smerig :-X
Echt, ze zijn geweldig hoor, honden ::)
Door Lizzy
#3425737
Oh boy, wat goor :-X

Wat vinden we er ook alweer leuk aan, aan honden? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Maar hee, lekkere puber-boef! ;D
Door Eef+Stippels
#3425746
Eigenlijk zijn de mensen die in de bosjes gaan zitten poepen vies :cool:
En onze honden kunnen er niets aan doen als ze daar dan face first invallen :P
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3425768
Kaio, ik zie het helemaal voor me! Hier hoeft geen video van gemaakt te worden. :D
Hij heeft wel heel veel plezier gehad volgens mij! :)

Ieuw, en dan niet aan je neus kunnen kriebelen... waardeloos.


Oh, mensenpoep in de struiken. Ik heb ook een hond gehad die er geweldig in heeft liggen rollen. Het bleek diarree, dus stinken!!!
Gebruikersavatar
Door pike
#3425771
Eef+Stippels schreef: za 08 mei 2021, 11:57 Eigenlijk zijn de mensen die in de bosjes gaan zitten poepen vies :cool:
En onze honden kunnen er niets aan doen als ze daar dan face first invallen :P
Daar heb je helemaal gelijk in :biggrin2: de arme beesten kunnen dat ook niet helpen.
Maar die Tinus, die ging ermee aan de haal, dat is different cookie. Dat is gewoon een viezerik ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3425787
En dan nu:
IMG-20210509-WA0004.jpg
IMG-20210509-WA0004.jpg (371.92 KiB) 1153 keer bekeken
IMG-20210509-WA0005.jpg
IMG-20210509-WA0005.jpg (381.37 KiB) 1153 keer bekeken
IMG-20210509-WA0001.jpg
IMG-20210509-WA0001.jpg (446.89 KiB) 1153 keer bekeken
Zijn eerste terras training :D
Hij is kapot nu, was al druk en hij wist niet waar ie moest kijken. Tafel is blijven staan dus dat ging goed :biggrin2:
Hij vond het maar raar, plots zitten aan tafel in drukte. Maar hij is toch vaak uit zichzelf gaan zitten en zelfs liggen. Dus wel geslaagd. Wel kort gehouden dus, 1 drankje , niet te lang. Gisteren al waterwerk gehad vandaag dit weer, arme hond :biggrin2:
Door zurca
#3425791
Wat een heerlijke slungel is het, jullie "puppy" :-*
En wat een prachtige ogen heeft hij!

Lizzy schreef: Maar het gaat over! Als ie drie jaar is, is het allemaal weer voorbij :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Dat is ook wat wij al een aantal keren te horen hebben gekregen..
Pippa wordt in juli drie jaar en als ze nu iets 'stouts' doet zeggen wij tegen haar 'denk er om hoor...je bent bijna drie en dan is het afgelopen' :biggrin2:
Door Siberienne
#3425797
zurca schreef: zo 09 mei 2021, 14:00 Wat een heerlijke slungel is het, jullie "puppy" :-*
En wat een prachtige ogen heeft hij!



Dat is ook wat wij al een aantal keren te horen hebben gekregen..
Pippa wordt in juli drie jaar en als ze nu iets 'stouts' doet zeggen wij tegen haar 'denk er om hoor...je bent bijna drie en dan is het afgelopen' :biggrin2:
IK ben bang dat die leeftijdsgrens rasgebonden is. Bij huskies blijft de 'stilte is verdacht' regel bijvoorbeeld hun hele leven gelden. :-)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3425798
Siberienne schreef: zo 09 mei 2021, 17:19 IK ben bang dat die leeftijdsgrens rasgebonden is. Bij huskies blijft de 'stilte is verdacht' regel bijvoorbeeld hun hele leven gelden. :-)
Bij (W)etterhounen ook :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3425826
Kaio met 12 jaar , zeiden we van tevoren ook. Toen konden we hem weer bijhouden .... :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door