Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3424650
Siberienne schreef: ma 19 apr 2021, 15:18 Nou volgens mij was ik dat meer :biggrin2: en ik vergat helemaal te zeggen wat een heerlijke puber slungel c.q. brok enthousiasme Zino is! :biggrin2:
Nee hoor, ik had echt een heel verhaal neergetikt als reactie op jouw tekst! Op zich nog wel voor mij interessant om over door te praten maar dan kopieer ik liever jouw tekst even naar het topic van Sjoerd.
Door Lizzy
#3424651
Kaio schreef: ma 19 apr 2021, 12:07 Ik ben ook kieskeurig geweest met andere honden.
Gewoon omdat hij geen trauma op hoeft te lopen. (en vice versa geldt dat ook natuurlijk)
Plus dat het een groot ras is dat niet ongecontroleerd in de groei met wilde honden hoort te spelen.
Wij spelen ook genoeg met hem :biggrin2:
Groot gelijk! In alles wat je hier schrijft!
Ik heb geen idee wat er gebeurd was bij de DA. Maar zijn zusje was dus plots ziek in het nest met neurologische verschijnselen (vandaar dat ie pas met 10 weken kwam) Hij had niks, zusje is ook herstelt. Die verschijnselen begonnen na de wormkuur. Alles wijst erop dat dit dat dus was. (staat ook als een van de zeer zeldzame bijwerkingen in de bijsluiter) . Zino is een gevoelige hond, dus wrslijk heeft ie hier ergens wel een negatieve link aan over gehouden.
Net zoals ie schrikdraad linkt aan alles wat achter een draadje in de wei staat ::) ;)
Lekker dan... Ja, wormkuren zijn ook super onschuldig :-\ . Wat een ellende zeg. De fokker zal zich helemaal de blaren zijn geschrokken.

Het is zo makkelijk gebeurd vind ik, met pups. Zeker als ze van nature iets gevoelig zijn. Voor je het weet hebben ze een associatie gelegd met iets.
Door Siberienne
#3424653
Lizzy schreef: ma 19 apr 2021, 15:22 Nee hoor, ik had echt een heel verhaal neergetikt als reactie op jouw tekst! Op zich nog wel voor mij interessant om over door te praten maar dan kopieer ik liever jouw tekst even naar het topic van Sjoerd.
Top! Ik vind het een leuk onderwerk om over te praten - hoewel pup hebben alweer lang geleden is en niet kort in de toekomst ligt.. helaas..
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3424676
Weet je, van een afstand wordt je er gewoon vrolijk van. :biggrin2:
Maar als het je eigen hond betreft, kan je je wel eens anders voelen.... :P

Heerlijk om naar zo'n vrolijke en actieve hond te kijken! :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3424691
koekje schreef: ma 19 apr 2021, 22:25 Ohh, de foto's met de bloempot!
Het is net Lennard. Maar die is gelukkig maar 17 kilo ;D
Kan ik me voorstellen, die ging als ie een paar maand oud was ook al in 'downfacing dog' staan. :biggrin2:
Moet hier nog ergens een foto van staan. :P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3424700
koekje schreef:Ohh, de foto's met de bloempot!
Het is net Lennard. Maar die is gelukkig maar 17 kilo ;D
En ik mag hopen dat als hij 50+ kilo is dat hij dat niet meer doet :biggrin2: ;D
Gebruikersavatar
Door Ina
#3424727
Whahahaha.....hij neemt 'hier' wel heel letterlijk ;D

Maar wat een heerlijk boevenhoofd, ik blijf hem een prachtig exemplaar vinden :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3425096
ja :D Hij heeft zaterdag voor het eerst gezwommen. Hij vond het lastig om met zijn vier poten los te laten, telkens nog met een laatste teentje op de bodem blijven staan. :biggrin2: Toen hebben we de joker ingezet (Fozzy) Tja het moet toch op een of andere manier lukken heeft ie gedacht. Dus hij heeft het maar gedaan :biggrin2: Ok er zijn nog wel enkele zwemlesjes nodig om een echte goede zwemmer van hem te maken, maar dat was niet slecht voor de eerste keer!

Hieronder #schoothondje: :P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3425097
Foto's blijven lastig om te maken van hem
::)
20210426_073618.jpg
20210426_073618.jpg (2.71 MiB) 934 keer bekeken
Of ja zoiets
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3425099
Nog ff filmpjes van een (wel) leuke wandeling. (vandaag was ie mega puber met lentegeurtjes in zijn bol ::) , vond het ook nodig om op het net met mest uitgestrooide veld ter gaan dartelen, en terug komen ho maar! stomme puber! >:( ;) )





 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door