Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3425225
Ja, Bickel is echt zooooo lief :smitten:

Bickel is ook een paar keer hier op bezoek geweest toen ik mijn nestje had, om kennis te maken met de pups. Toen was ie ook zo schattig met de kleine smurfjes. Echt een toppertje!

Maar doordat Sjoerd tot nu toe met alleen leuke honden kennis heeft gemaakt is zijn zelfvertrouwen serieus toe genomen. Het is echt mooi om te zien!
Door Lizzy
#3425230
Siberienne schreef: wo 28 apr 2021, 18:17 Fijn hoor! Klein vraagje; doe je elke dag wat of heb je ook rustdagen om de boel te verwerken bij de kleine meneer? Ik deed dat nl wel. Dagje niks nieuws.
Het hangt er vanaf. Er zijn dagen dat we iets intensiefs doen en dan doen we de rest van de dag niks, komen we zelfs niet van het erf. De dag erop is ie fris en fruitig en kan het zijn dat we alleen een boswandeling doen (op zich niet nieuw maar we kunnen andere hondjes tegen komen dus toch ook weer wel nieuw - soms komen we geen andere hondjes tegen). Of iets echt nieuws. We laten het afhangen van hem en van hoe intensief hij het uitje vond en hoe hij op zo'n dag is. We houden alle uitjes sowieso vrij kort. En ja, we doen ook wel eens een dagje niks. Maar net als gisteren zijn we naar mijn moeder geweest maar dat was niet nieuw. Vandaag naar Bickel geweest en dat was weinig spannend maar verder niks gedaan.
Door src_esther
#3425306
Lizzy schreef: wo 28 apr 2021, 09:03 We gaan zo even naar de Aldi. Een zak brokken halen.

Geluid aan:


Wat zielig!
Meneer Ko zou zich er - helaas op herderachtige wijze (te heftig) - mee bemoeien want zo hoor je je niet te gedragen. Jouw dames zijn erg lief.
Door Lizzy
#3425398
Tjiewaawaa's zijn niet voor de poes! Vandaag heeft Sjoerd de Tjiewaawaa van mijn vriendin weer ontmoet. Sjoerd vond hem wel leuk. Totdat Sjoerd ging knuffelen met mijn vriendin en de Tjiewaawaa uitermate jaloers werd. Zo, die kleine werd boos zeg! Mijn vriendin zat op d'r hurken, stond direct op en liep door. Goeie actie van haar! Die kleine man van haar is echt een grote hond in een kleine verpakking!

Hier, Sjoerdtieknoertje 4 keer zo groot/zwaar als Tjie:

IMG_20210501_100734[1].jpg
IMG_20210501_100734[1].jpg (8.26 MiB) 841 keer bekeken
Door Lizzy
#3425418
pearlsofpassion schreef: za 01 mei 2021, 17:06 Oh ja! Vrienden van ons hadden ook een chiwafwaf, leuk hondje, maar zo'n reus van een ego! :o
;D

Sjoerd wordt alsmaar leuker! :D
Nou dat dus, echt een reus van een ego ;D ! Maar het is een leuk hondje hoor. Maar er zit een kop op. Geen lullig hondje zeg maar.
Door Lizzy
#3425420
pearlsofpassion schreef: za 01 mei 2021, 17:06 Oh ja! Vrienden van ons hadden ook een chiwafwaf, leuk hondje, maar zo'n reus van een ego! :o
;D

Sjoerd wordt alsmaar leuker! :D
:-*

Maar je hebt gelijk hoor, hij wordt alsmaar leuker (en hij was al echt heeeeeeeeeeel leuk). Echt, hij is te grappig. Vandaag zijn we even naar de markt geweest. Laat, dus het was uber rustig. Maar, nog wel kraampjes met wapperende tentzeilen en kindertjes op fietsjes en keiharde muziek van Andre Hazes. Ging allemaal perfect (boeide hem totaal niks). Meneer liep in 1 rechte lijn door naar de viskraam en wilde liefst een gerookte makreel uit de bak graaien ;D (die staan daar laag bij de grond uitgestald).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door