Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ina
#3429170
sam28 schreef: ma 05 jul 2021, 10:02 ;D ;D ;D ;D Meer dan streng.


Maar jeeeetje!! Hij is al zwaarder dan Ziva ooit was ;D ;D ;D
Je hebt geen Dalmatiërs maar een Dog hoor!! :biggrin2:

Ik zat net hetzelfde te denken, hier weliswaar geen spikkel, maar ons blondje weegt ook 24 kilo .... en dan is Sjoerd nog een frutsel die nog lang niet is uitgegroeid :o

Hoeveel gaan reuen wegen bij Dalmaten?

Maar hij is super aandoenlijk.....zo schattig hoe hij vooruit stuift en met zn billen pontificaal op het randje, braaf gaat zitten wachten :smitten:
Door Lizzy
#3429172
Dat gewicht dat je op internet ziet staan klopt al lang en breed niet meer. Geen 27 kg. Gemiddeld zitten ze zo rond de 32 a 34 kg. Maar we zien ook wel van 36 kg. En 38 kg. In de regel zijn die dan te dik of te groot of beide. Geen idee hoe zwaar/groot Sjoerd gaat worden. We gaan het zien.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3429174
Lizzy schreef: ma 05 jul 2021, 12:10 Dat gewicht dat je op internet ziet staan klopt al lang en breed niet meer. Geen 27 kg. Gemiddeld zitten ze zo rond de 32 a 34 kg. Maar we zien ook wel van 36 kg. En 38 kg. In de regel zijn die dan te dik of te groot of beide. Geen idee hoe zwaar/groot Sjoerd gaat worden. We gaan het zien.
:o .... dat is toch wel serieus meer als dat ik dacht (had niet gegoogeld ;) ) maar schatte ze qua gewicht in lijn met de Galgo, maar dit zou dan meer richting Greyhound gaan.
Ik ga toch maar eens opletten op de Dalmaten die hier lopen ::) , dat zullen dan wel teefjes zijn, want die lijken mij toch niet richting de 35 kilo gaan als ik die zie lopen.
Door Lizzy
#3429175
Ina schreef: ma 05 jul 2021, 16:08 :o .... dat is toch wel serieus meer als dat ik dacht (had niet gegoogeld ;) ) maar schatte ze qua gewicht in lijn met de Galgo, maar dit zou dan meer richting Greyhound gaan.
Ik ga toch maar eens opletten op de Dalmaten die hier lopen ::) , dat zullen dan wel teefjes zijn, want die lijken mij toch niet richting de 35 kilo gaan als ik die zie lopen.
Oh, we zien ze ook wel van 27, 28 en 29 kg hoor! Maar niet vaak. Meestal tikken ze zeker de 30 kg wel aan. Er lopen bij ons ook wel reutjes die lichter zijn. Die zijn allemaal jong gecastreerd.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3429176
Lizzy schreef: ma 05 jul 2021, 16:43 Oh, we zien ze ook wel van 27, 28 en 29 kg hoor! Maar niet vaak. Meestal tikken ze zeker de 30 kg wel aan. Er lopen bij ons ook wel reutjes die lichter zijn. Die zijn allemaal jong gecastreerd.

Mooi toch, ziet er naar uit dat jullie mooie puber een grote statige man gaat worden :D

Ik hou er wel van als een reu ook echt een reu is qua verschijning.
Wij hadden altijd een oppas-Gordon reu die letterlijk het dubbele was van Misty :o
Onze dame is (zonder officiele papieren....Spanjaardje ;) ) 19 á 20 kilo.....hij woog in zijn topdagen tussen de 37 en 40 kilo.
1 oor van hem was het hele hoofd van onze dame ;D

Nadeel was dat hij voor de fok weinig gebruikt kon worden, ondanks zijn keur aan papieren, lintjes, stempels en oorkondes.....maar baasje weigerde hem teefjes te laten dekken die te fijn gebouwd waren.....om problemen tijdens dracht en bevalling te voorkomen.

En hij was ondanks zijn afmetingen een enorm ei....die was serieus onder de indruk van ons ukkie.... 1 'blik' van haar en hij droop af om bij mij te komen uithuilen :roflmao:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3429181
Jeetje, Ziva was dan wel heel erg petit ;D ;D Ze is wel eens 24kg geweest toen ze ontdekt had dat het mais in een plant groeide en ze die kolf met een sprong kon jatten en leeg kon vreten. Ik heb daar heel veel lol om gehad. Tot ze te dik werd en dus 24kg woog. Ze was echt rond ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3429211
IS echt geweldig dat filmpje ;D :smitten:
Hoe die daar in zijn kenneltje zit te wachten :D


En toch he hij blijft wel ook netjes wachten op zijn eten zelfs met zijn poten op het aanrecht en zijn snuit haast erin :biggrin2: Doe dat maar eens na he!
Door Lizzy
#3429217
Kaio schreef: di 06 jul 2021, 16:13 IS echt geweldig dat filmpje ;D :smitten:
Hoe die daar in zijn kenneltje zit te wachten :D


En toch he hij blijft wel ook netjes wachten op zijn eten zelfs met zijn poten op het aanrecht en zijn snuit haast erin :biggrin2: Doe dat maar eens na he!
Jij begrijpt hoe knap ons mannetje is :-* ;D ;D ;D

Wij vinden hem zoooo mega aandoenlijk :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door