Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3422909
Wauw Lizzy, wat Leuk! :D

Dit had ik idd niet verwacht. Echt niet!

Nou Sjoerd ziet er al knap uit. Leuk een bruintje. En een reu !
En als ie op z'n vader gaat lijken gaan we nog veel om foto's smeken. OMG wat een prachthond is dat! :o Dat komt me niet zo erg vaak voor maar van die foto kreeg ik op slag kippenvel en vlinders in de buik. Ik ben wel een reuenmens, ale voor zover je dat kan zeggen als je nog nooit een eigen hond hebt gehad... ::)

Je eigenste eigen LUA hond. Dan toch nog.. :biggrin2:
Door Lizzy
#3422912
Kaio schreef: wo 31 mar 2021, 15:22 tja puppies kijken terwijl het geen echte nee is ::) ...
Maar knappe ouders, en die foto van ma ;D

En ja pup opvoeden, ik heb nog wel een aantal tips (of 1000 :biggrin2: ). Nee zonder gekheid , was hier ook best lang geleden, 9 jaar. Dus was ook wel echt even wennen en uiteraard toch weer alles anders...
Maar wel superleuk :D (meestal :P )
Tips? Nou graag ;D ! Ja, hier is het ook 8 jaar geleden dus ik ben roestig ;D . Heb je al een top 20 met tips samen gesteld? :biggrin2:
#3422917
sam28 schreef: wo 31 mar 2021, 18:00 OOOOhhhhhhh, Lizzy!!!!!!! Wat gáááf!!!
Wat een snoepje!!!!!!!!
Nu ben ik ook week vanbinnen!!!

:smitten: :smitten: :smitten:

En je moet geen pup opvoeden maar een reu :o :plas:
Ik vind reuen prachtig maar wat eronder aan hangt wat vies. ;D ;D
Geef mij maar een tevenbuik :smitten:

Maar deze och och :smitten: wat een mooierd!
Och gos, en ik vind die minipiemeltjes met dat plukje haar eraan altijd zo schattig! ;D

Maar alle puppybuikjes zijn om op te peuzelen!
Door eelke
#3422926
koekje schreef: wo 31 mar 2021, 21:53 Gefeliciteerd! Wat leuk!
En wat een mooie baby!

(Kan best hoor, een piemel aan de baby. Het blijft gewoon baby)
(ja, alleen groeien baby's en hun piemels en hormonen ook en dan krijg je puspiemels)

En toch ben ik ook een reuenmens :cool:
Door Lizzy
#3422942
sam28 schreef: wo 31 mar 2021, 18:00 OOOOhhhhhhh, Lizzy!!!!!!! Wat gáááf!!!
Wat een snoepje!!!!!!!!
Nu ben ik ook week vanbinnen!!!

:smitten: :smitten: :smitten:

En je moet geen pup opvoeden maar een reu :o :plas:
Ik vind reuen prachtig maar wat eronder aan hangt wat vies. ;D ;D
Geef mij maar een tevenbuik :smitten:

Maar deze och och :smitten: wat een mooierd!
Hahahaha, "wat vies" ;D ;D ;D

Ja, ze kunnen inderdaad nogal groene klodders rond smijten :biggrin2: . Toch is dat eigenlijk alleen op een specifieke leeftijd. En als je ze vers voert, dan valt dat serieus reuze mee. En als het even niet mee zit, dan ff lekker spoelen met Echinacea.

Ik weet niet meer wat ik ben. Ik ben een teven mens. Maar ga ik naar een nestje pups kijken, val ik standaard op een reu. En daarnaast, ik wilde hier geen 3de teef bij gaan zetten. Al zeker geen Dalmatiër teef want ik merk gewoon dat ik dan zoek naar een type Frou Frou. En dat wil ik perse niet want dan ga ik vergelijken en niemand is ooit te vergelijken met Frou. Niemand komt ooit in de buurt van Frou. Dus ja, hoe leuk dat we dan nu naar huis gaan met een bruine reu met weinig vlekjes ;D

Trouwens, voor wie denkt dat dit een impuls is: nee hoor, dat is het niet. We waren op zoek naar een derde hond. Reu. En ook weer wel want een Dalmatiër reu stond niet op de planning :biggrin2: . Maar toen Erna mij iets van een jaar (of langer nog) geleden vertelde dat zij een nestje ging doen met Tina x Billy, werd ik helemaal niet goed. Ik zei tegen Leo "da's mijn droom! Een pup van Tina x Billy, daar een LUA reu van, daarmee gaan showen en misschien toch nog iets kunnen doen in de fokkerij op die manier (want zelf een nest fokken: ech nie)". Gelijk daarachter aan zei ik "nee, ik doe het niet, ik ben verstandig".

Komt de droom toch nog uit, alleen dan niet Billy maar Jelle. Subtiel verschil ;D . Toen Leo dus de foto van Sjoerd zag, werd hij niet goed. Want Sjoerd heeft duidelijk een andere uitstraling, meer die van zijn vader. En daar viel Leo als een blok voor. Nou ja, ik kan Leo wel de schuld geven natuurlijk, maar Sjoerd liet mij ook niet onberoerd ;D

Toch even een fotootje van het zoontje van Billy want ik vind hem zooo knap :smitten: :
Billy x Tina.jpg
Billy x Tina.jpg (85.85 KiB) 961 keer bekeken


Maar echt een andere uitstraling als de zoon van Jelle:
Sjoerd2.jpg
Sjoerd2.jpg (97.53 KiB) 961 keer bekeken
Prachtig he, dat verschil! Ik vind het zo gaaf!
Door Lizzy
#3422943
pearlsofpassion schreef: wo 31 mar 2021, 19:17 Wauw Lizzy, wat Leuk! :D

Dit had ik idd niet verwacht. Echt niet!

Nou Sjoerd ziet er al knap uit. Leuk een bruintje. En een reu !
En als ie op z'n vader gaat lijken gaan we nog veel om foto's smeken. OMG wat een prachthond is dat! :o Dat komt me niet zo erg vaak voor maar van die foto kreeg ik op slag kippenvel en vlinders in de buik. Ik ben wel een reuenmens, ale voor zover je dat kan zeggen als je nog nooit een eigen hond hebt gehad... ::)

Je eigenste eigen LUA hond. Dan toch nog.. :biggrin2:
Hahahaha, ja nee wat een verrassing he :-* . Maar dat is wel lief, dat je op slag verliefd bent op Jelle. Ik hoop dan dat Jelle veel op hem gaat lijken!

Ja, mijn eigenste LUA hond. Dat is toch echt wel een droom die uitkomt. En wat zo fijn is: ik kan hem gewoon voeren waar ik zin in heb! Niks geen uraat meer, yeahhhh :circle: . Ik verheug me er zeer op om hem gewoon vol te stoppen met mijn gedroogde voertjes, zonder uit te hoeven kijken dat hij kan blijven plassen. Zo gaaf!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door