Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Tanna schreef: ↑ma 22 mar 2021, 14:10 Ik heb dat ook ja, de Owney jas blijft het fijnst. Naar die Pinewood heb ik pas ook zitten kijken maar ik wil altijd een jas die wat langer is. Ik heb wel dunne bodywarmers van Pinewood, de heren uitvoering dan.De pinewood jas is dus wat langer dan de owney en ik vind dat afschuwelijk. Hij valt over mijn kont heen en ik vind dat dus niet prettig. De owney trusty unisex 2 in 1 had ik altijd en nu dus weer. Deze pinewood is ook de heren uitvoering.
Welk model Owney heb je nu gekozen? Het model dat ik wil bestaat niet meer, ook altijd zo irritant.
Cindy de Wolf schreef: ↑ma 22 mar 2021, 14:56 De pinewood jas is dus wat langer dan de owney en ik vind dat afschuwelijk. Hij valt over mijn kont heen en ik vind dat dus niet prettig. De owney trusty unisex 2 in 1 had ik altijd en nu dus weer. Deze pinewood is ook de heren uitvoering.Zo zie je maar weer
Cindy de Wolf schreef: ↑ma 22 mar 2021, 14:56 De pinewood jas is dus wat langer dan de owney en ik vind dat afschuwelijk. Hij valt over mijn kont heen en ik vind dat dus niet prettig. De owney trusty unisex 2 in 1 had ik altijd en nu dus weer. Deze pinewood is ook de heren uitvoering.Ik zoek een jas voor in de zomer als het wat koeler is. Is deze daar ook geschikt voor?