Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3420107
Biscuit is toch zo'n lekker wijf! En een kleine draak ;D

Heeeeeeel vroeg vanmorgen hoorde ik Biscuit piepen. Dat betekent dat ze moet plassen of poepen. Dus ik in mijn pyjama naar beneden. Staat ze voor de bench, in die bench ligt Fritzi.

Maar goed, ze liep wel met me mee naar de tuin en deed daar ff snuffelen en een soort van belangrijke plas ::)

Terug in de woonkamer loopt ze in 1 rechte lijn op de bench af en gaat daar staan met een blik naar mij van "los jij dit even op". Ze wil dan dat Fritzi eruit gaat. Ze wil er zelf in. Maar Fritzi is gewoon niet zo snugger. Die kijkt echt met een blik van "wat wil je??". En ik had zoiets van "zeg, zoek het even uit ::) " en ben terug mijn bed in gegaan.

Kom ik om 7 uur beneden (ze lag eerst maar ging zitten toen ze mij zag):
IMG_20210217_071057[1].jpg
IMG_20210217_071057[1].jpg (5.41 MiB) 1064 keer bekeken
Had ze het zelf opgelost ;D. Niet helemaal (of eigenlijk helemaal niet) zoals ze het hebben wilde (Fritzi mot er gewoon uit maar die is schijnzwanger dus gaf het ook niet zo maar op) maar kennelijk eieren voor d'r geld gekozen en naast Fritzi gaan liggen :biggrin2:
Door Lizzy
#3420115
Ja, heel knus maar ze balen wel allebei :biggrin2: . Ze houden er allebei niet van om samen in 1 bench te liggen :biggrin2:

Dus ja, trutjes ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door