Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3407967
Het lenen is bedoeld om te kijken of Scott t wat vindt.
Maar als dat niet lukt nemen we waarschijnlijk de gok en schaffen we dr een aan.

Dus kooptips? Ervaringen?
We willen m eigenlijk zowel in de stad als in t bos kunnen gebruiken. Luchtbanden en 3 wielen lijkt dan de beste keus? Omdat vl nogal lang is en ik gemiddeld is een verstelbare of wat hogere duwstang wel prettig. En een beetje goede kwaliteit (stevig etc) vinden we ook belangrijk.
Ik zit nu te kijken naar de Innopet Comfort en de Beeztees Joggy. Iemand daar ervaring mee?
#3407968
pluk schreef: di 04 aug 2020, 14:13 Het lenen is bedoeld om te kijken of Scott t wat vindt.
Maar als dat niet lukt nemen we waarschijnlijk de gok en schaffen we dr een aan.

Dus kooptips? Ervaringen?
We willen m eigenlijk zowel in de stad als in t bos kunnen gebruiken. Luchtbanden en 3 wielen lijkt dan de beste keus? Omdat vl nogal lang is en ik gemiddeld is een verstelbare of wat hogere duwstang wel prettig. En een beetje goede kwaliteit (stevig etc) vinden we ook belangrijk.
Ik zit nu te kijken naar de Innopet Comfort en de Beeztees Joggy. Iemand daar ervaring mee?
Ik had een Doggy-ride en als hier een pup komt, komt er ook weer een doggy ride. Ik heb geen ervaring met de Beeztees maar wel met de Innopet en dat vond ik een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ding.
#3407970
Ik had voor mijn vorige honden de doggyride de luxe . Daar heb ik jaren plezier van gehad
Ik heb voor thara de innoped sporty dog trailer. De kar bevalt mij prima , maar ja er gaat nu 1 klein hondje in de kar .de kar rijdt heel gemakkelijk en licht . De duwstang is verstelbaar , en de kar is heel gemakkelijk te demonteren . Voldoende ventilatie , de ritsen hadden iets steviger mogen zijn . Maar als je die voorzichtig opent dan gaat het goed . Op vakantie is ie ook ideaal als bench te gebruiken .als je er ook mee wilt fietsen moet je even nagaan of dat kan , zeker als je een electrische fiets hebt .ik heb nog nooit een hond gehad die niet in de kar wilde . Na aankoop zonder wielen 2 weken in de kamer zetten . Uiteindelijk gaan ze op onderzoek uit , ik deed er bv na een week even wat snoepjes in . Uiteindelijk gingen ze er stuk voor stuk in liggen slapen toen de kar nog in de woonkamer stond :biggrin2:
Buiten opbouwen met korte momentjes , en dan vooral iets leuks doen .in jou geval de welkoop :biggrin2: konijnen :D als het kan dan zou ik wel naar de winkel gaan om een kar te kopen
#3408056
Nou, we zijn dr uit.
Het wordt de Innopet Comfort air.
We zijn bij Hofstede in Den Haag geweest en daar hadden ze degene die ik interessant vond, de innopet sporty en de doggy ride dus we hebben goed kunnen vergelijken.
Puntje was vooral de hoogte van de duwstang. Vl is ruim 2m dus zo hoog mogelijk was belangrijk. Nu even afwachten wanneer hij te leveren is.

Bedankt voor jullie tips/ervaringen.

Scott heeft m ook al goedgekeurd :biggrin2:
IMG-20200805-WA0003.jpg
IMG-20200805-WA0003.jpg (251.57 KiB) 1051 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door