Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3408055
eelke schreef: di 04 aug 2020, 08:04 Die gaat niet nog savonds even een laatste plas doen? Van 16.00 tot 7.00 is ook wel lang joh! Die zou ik toch echt savonds nog ff optillen zodat ik tenminste tot 8.00 kan blijven liggen :P

Joep geeft zelden aan dat hij naar buiten moet. Als de dag ervoor druk is geweest dan staat hij tegenwoordig sochtends niet eens meer op voor zijn ontbijt, dan zijn er dagen dat ik hem om half 11 maar eens uit zijn mand roep zodat hij zijn pijnstillers krijgt en we om 11 uur kunnen gaan lopen. Hier zit er dus ook regelmatig meer dan 12 uur tussen.
Hoe oud is Joep nu? Meestal gaat Aquillo als hij niet wil of kan lopen wel de tuin in voor een plasje.
Door eelke
#3408065
10,5. Maar sinds zijn castratie gedraagt ie zich al 15 ;-) plassen mocht hier nooit in de tuin, dus dat zie ik hem echt zo snel niet doen. Plus, als ie al niet wakker wil worden voor ontbijt, dan zeker niet voor een plas ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3408101
Oo hier kunnen de beren nog steeds aardig stuiteren Smorgens :biggrin2:
Bij Maci was het ook zeer wisselend, sommige dagen sliep ie zo goed als de hele dag, andere dagen kwam ie ook aangelopen van hi, wandelen NU! En sommige dagen wandelde hij niet, alleen maar poepen en piesen. Hij kon dat haarfijn aangeven , en wij konden dat op een gegeven moment ook goed interpreteren. ;D
Gebruikersavatar
Door Thea
#3408135
Aquillo schreef: wo 05 aug 2020, 14:21 Dat is wel heel apart. ook niet voor een plasje even?
Nee en wij wonen in een flat 5 hoog en hij weegt 30 kg dus ff optillen gaat ook niet.
En komt hij dan s morgens buiten loop hij gerust nog 25 meter voordat hij eerste plas doet.
Snuffelen is dan eerst belangrijker ;D
Door miik
#3408151
Tja ik denk dat dat echt niet gezond is voor dr nieren.... ik zou dus willen dat ze iig even plast. Eventueel bij of door het avondeten wat extra water/vocht mengen.....
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3408290
Thea schreef: do 06 aug 2020, 20:51 Nee en wij wonen in een flat 5 hoog en hij weegt 30 kg dus ff optillen gaat ook niet.
En komt hij dan s morgens buiten loop hij gerust nog 25 meter voordat hij eerste plas doet.
Snuffelen is dan eerst belangrijker ;D
Zijn de nieren en of de blaas wel goed. Er moet toch een reden zijn waarom hij zo weinig plast.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door