Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3406814
Pfff, wat een opluchting. En hard nodig dus, niet voor niets laten doen. Je zou haar Arnica kunnen geven, dat helpt het herstel.
Beterschap!
Gebruikersavatar
Door Laika
#3406818
Tanna schreef: di 14 jul 2020, 19:30 Pfff, wat een opluchting. En hard nodig dus, niet voor niets laten doen. Je zou haar Arnica kunnen geven, dat helpt het herstel.
Beterschap!
Dank je,
Ze kreeg voor de operatie al arnica en wat andere middelen. Hier ga ik nog even mee door.
Door Tanna
#3406824
Laika schreef: di 14 jul 2020, 20:41 Dank je,
Ze kreeg voor de operatie al arnica en wat andere middelen. Hier ga ik nog even mee door.
Goed zo, ik was vergeten het eerder te zeggen. Voor de operatie is dat ook al belangrijk en er zijn inderdaad nog meer middelen die je goed kunt gebruiken, maar die hebben de meeste mensen niet in huis. Arnica vaak wel.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3406825
Laika schreef: di 14 jul 2020, 15:53 Ik heb gewacht met het antwoord omdat ik bang was dat je het af zou raden en dan zou ik weer gaan twijfelen maar Fransje heeft het gedaan. De inleidende prik was heel heftig, volkomen paniek, kwam omdat ze een andere inleiding kreeg ivm haar hart. Ze hebben niet gewacht tot ze rustig ging worden maar hebben haar meegenomen en aan het infuus gelegd. Toen ging het goed. De operatie ging soepel alle functies bleven netjes. Er zat een flinke cyste op een eierstok en er zat een verdikt stuk in de baarmoeder. Gelukkig dat dat er nu allemaal uit is. We mochten haar al snel ophalen want ze wou naar huis ;) Nu de volgende uitdaging: zorgen dat ze zich 10 dagen rustig houdt ;D
So far so good!

Niks mis met Fransje. Fijn dat het achter de rug is.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3406876
Tanna schreef: wo 15 jul 2020, 21:17 En, hoe is het vandaag met Seven?
Ze begint weer een beetje zichzelf te worden. Van superfit naar beurs binnen een paar uur is best heftig. Eten gaat prima, drinken deed ze al weinig maar ik zorg er wel voor dat ze nu meer vocht binnenkrijgt want ze plast wel veel. In wandelen heeft ze niet veel zin, even een rondje door de tuin en dan wil ze weer naar binnen. Ze heeft nog pijn dus geef ik haar NSAID hoewel dat riskant blijft in combinatie met haar hartmedicijnen. Omdat ze nogal een poetser is houden we haar constant in de gaten zodat de hechtingen erin blijven. Met een schema wanneer ze wat moet hebben houdt ze ons lekker bezig ;D
Door Tanna
#3406886
Laika schreef: do 16 jul 2020, 09:29 Ze begint weer een beetje zichzelf te worden. Van superfit naar beurs binnen een paar uur is best heftig. Eten gaat prima, drinken deed ze al weinig maar ik zorg er wel voor dat ze nu meer vocht binnenkrijgt want ze plast wel veel. In wandelen heeft ze niet veel zin, even een rondje door de tuin en dan wil ze weer naar binnen. Ze heeft nog pijn dus geef ik haar NSAID hoewel dat riskant blijft in combinatie met haar hartmedicijnen. Omdat ze nogal een poetser is houden we haar constant in de gaten zodat de hechtingen erin blijven. Met een schema wanneer ze wat moet hebben houdt ze ons lekker bezig ;D
Ze heeft nog wel even aandacht nodig. Maar ze boft met jullie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door