Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3407702
Lizzy schreef: di 28 jul 2020, 17:26 Zoooo, de vloer ligt, de plinten zitten er weer tegen aan, de meubelen staan weer en wij gaan eens even lekker wijnen :biggrin2:

Plinten hebben we hergebruikt maar wel gebeitst. Kleur is perfect geworden. Nu moeten we de deuren nog schilderen en 8 grote gaten in het plafon dichten (daar hebben spotjes gezeten) en dan is de woonkamer klaar.

IMG_20200728_172155[1].jpg
Tjonge, één (1) hele foto maar liefst, wat een verwennerij! >:( :biggrin2:

Maar het ziet er geweldig uit! Mooie warme kleur, echt heel mooi. En fijn hè, dat stroeve? Wij hebben jaren geleden het gladde laminaat al verruild voor stroef vinyl; een zegen voor de hondenheupen.
#3407751
Oh wauw Lizzy! Dat is een vloer die hier ook zo uitgekozen had kunnen worden, wat mooi zeg!!
Ik ga het merk en kleurnaam opslaan, wie weet is dit wat voor de toekomst. Het lijkt me ideaal een vloer waar de hond niet op uit kan glijden.
#3408617
Bij ons wordt het geen laminaat of pvc maar door dit topic zijn we wel weer geïnspireerd geraakt om verder te denken en kijken. Het worden waarschijnlijk keramische tegels maar dan wel een beetje anders dan anders. En omdat er in dat geval ook vloerverwarming moet komen en een nieuwe achterpui kan dat pas na de stookperiode gedaan worden, anders zitten in de winter weken zonder behoorlijke verwarming.

Bedankt Lizzy, je hebt ons een duwtje in de goede richting gegeven!
Bijlagen
20200702_155728.jpg
20200702_155728.jpg (1.64 MiB) 1722 keer bekeken
20200702_154726.jpg
20200702_154726.jpg (1.92 MiB) 1722 keer bekeken
#3434902
Even dit topic naar boven gehaald.

Momenteel hebben wij plavuizen met vloerverwarming.
Deze vloer ligt er plm. 25 jaar in en wij zijn aan vervanging toe omdat de keuken vernieuwd wordt.
Het plan is om nu ook voor een pvc vloer te gaan.
Lizzy ben je nog steeds tevreden over je vloer? En is hij makkelijk te onderhouden?
#3434912
Tibbies schreef: za 20 nov 2021, 13:55 Even dit topic naar boven gehaald.

Momenteel hebben wij plavuizen met vloerverwarming.
Deze vloer ligt er plm. 25 jaar in en wij zijn aan vervanging toe omdat de keuken vernieuwd wordt.
Het plan is om nu ook voor een pvc vloer te gaan.
Lizzy ben je nog steeds tevreden over je vloer? En is hij makkelijk te onderhouden?
Ja, ik ben nog steeds zeer tevreden. De eerste krassen zitten er trouwens wel in (daar waar Leo achter z'n bureau zit ::) ). Zeeeeer makkelijk te onderhouden. Echt een kwestie van stofzuigen en niet te vochtig dweilen. Ik vind de vloer wel iets gladder als ik had gedacht. Toch. Nu ie ligt. Niet voor ons maar wel voor onze Biscuit. Zij wordt nu een dagje ouder, vindt zelf van niet en als de deurbel gaat rent ze als een raket door het huis. Ze glijdt zich dan te barsten dus er liggen twee kleden. Ja, dat is wel jammer..... Maar mocht ik het overdoen? Nam ik weer deze vloer.
#3434914
Lizzy schreef: za 20 nov 2021, 15:51 Ja, ik ben nog steeds zeer tevreden. De eerste krassen zitten er trouwens wel in (daar waar Leo achter z'n bureau zit ::) ). Zeeeeer makkelijk te onderhouden. Echt een kwestie van stofzuigen en niet te vochtig dweilen. Ik vind de vloer wel iets gladder als ik had gedacht. Toch. Nu ie ligt. Niet voor ons maar wel voor onze Biscuit. Zij wordt nu een dagje ouder, vindt zelf van niet en als de deurbel gaat rent ze als een raket door het huis. Ze glijdt zich dan te barsten dus er liggen twee kleden. Ja, dat is wel jammer..... Maar mocht ik het overdoen? Nam ik weer deze vloer.
Misschien is het een idee om een vloerbeschermer onder zijn bureaustoel te leggen? Wij hebben er een bij ikea gehaald (Deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/kolon-vloe ... -44881100/ ). Scheelt echt veel met beschadigingen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door