Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
#3425304
hannabelgje schreef: do 29 apr 2021, 19:53 Mijn collega heeft vorige week in Moskou het spoetnik vaccin gekregen. Dat is namelijk het allerbeste en heeft helemaal geen bijwerkingen. Onderweg naar huis zaten er eenhoorns en draken bij haar in het vliegtuig denk ik......

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wel gaaf om een keer mee te maken ;) :P
#3425305
eelke schreef: do 29 apr 2021, 19:55 Nee, klopt hoor. Als ik er nuchter over denk weet ik dat dat zo is. Als ik zelf corona krijg de komende week dan kan de 2e ook nog niet gezet worden bv.

Maar mijn gevoel vind het echt be-la-che-lijk. Die afspraak is 10 weken geleden gemaakt. Welke reden dan ook; pech voor de ggd, zorg gewoon dat je hem na komt, of toch minstens een ander goed alternatief hebt.
Nee precies, tis alleen niet het eerste wat belachelijk is, en vrees ook niet het laatste in dit hele gebeuren ::)
#3425308
evelyn02 schreef: do 29 apr 2021, 20:02 AstraZeneca schijnt weer erg slecht te leveren. Zou dat de reden zijn?
Geen idee, de afspraken van mijn collega's, dezelfde dagen locatie zijn (nog niet) afgezegd.

Ik kreeg dit als reactie op mijn klacht, ik heb inmiddels helemaal het idee dat het goed gaat komen hoor :biggrin2:
Dank voor uw melding. Wanneer er via de coronatest.nl website een locatie wordt aangegeven dat niet de meest dichtstbijzijnde locatie is, dan betekent dit veelal dat de gewenste locatie voorlopig erg druk is. Om u spoediger aan een afspraak te helpen, en wanneer u heeft aangegeven een auto te hebben, dan zullen er alternatieve locaties aangeboden worden.
#3425317
eelke schreef: do 29 apr 2021, 20:38 Geen idee, de afspraken van mijn collega's, dezelfde dagen locatie zijn (nog niet) afgezegd.

Ik kreeg dit als reactie op mijn klacht, ik heb inmiddels helemaal het idee dat het goed gaat komen hoor :biggrin2:
Dank voor uw melding. Wanneer er via de coronatest.nl website een locatie wordt aangegeven dat niet de meest dichtstbijzijnde locatie is, dan betekent dit veelal dat de gewenste locatie voorlopig erg druk is. Om u spoediger aan een afspraak te helpen, en wanneer u heeft aangegeven een auto te hebben, dan zullen er alternatieve locaties aangeboden worden.
Denk dat je gelijk hebt Eelke, dit gaat helemaal goed komen! ;D
#3425323
Nou, nog eens gebeld naar dat afspraken nummer, die man weigerde eerst om te kijken naar een andere mogelijkheid, want de 27ste is ook heus wel prima. Nou, ik vind het niet prima, ik wil mijn prik gewoon zoals ie door europa geadviseerd word. Dat was even een discussie, maar uiteindelijk ging hij dan toch kijken, en bleek er op maandag 17 mei de hele dag nog plek ::) dus wat de hele ingewikkeldheid nu was begrijp ik niet, maar die afspraak staat in ieder geval
#3425330
eelke schreef: vr 30 apr 2021, 08:19 Nou, nog eens gebeld naar dat afspraken nummer, die man weigerde eerst om te kijken naar een andere mogelijkheid, want de 27ste is ook heus wel prima. Nou, ik vind het niet prima, ik wil mijn prik gewoon zoals ie door europa geadviseerd word. Dat was even een discussie, maar uiteindelijk ging hij dan toch kijken, en bleek er op maandag 17 mei de hele dag nog plek ::) dus wat de hele ingewikkeldheid nu was begrijp ik niet, maar die afspraak staat in ieder geval
OK, fijn!
#3425336
De Europese Commissie heeft Sputnik en SinoVac niet goedgekeurd voor opname in een eventueel toekomstig vaccinatie paspoort. Reden: er zijn onvoldoende betrouwbare wetenschappelijke data aangeleverd op basis waarvan de effectiviteit en de veiligheid kan worden beoordeeld.

Er zijn heel wat Nederlanders hier in Hongarije die juist één van deze twee vaccins toegediend hebben gekregen. Die zullen niet blij zijn vermoed ik.
#3425350
MillyMol schreef: vr 30 apr 2021, 09:35 De Europese Commissie heeft Sputnik en SinoVac niet goedgekeurd voor opname in een eventueel toekomstig vaccinatie paspoort. Reden: er zijn onvoldoende betrouwbare wetenschappelijke data aangeleverd op basis waarvan de effectiviteit en de veiligheid kan worden beoordeeld.

Er zijn heel wat Nederlanders hier in Hongarije die juist één van deze twee vaccins toegediend hebben gekregen. Die zullen niet blij zijn vermoed ik.
Er zijn zelfs Nederlanders die via een speciale reisorganisatie naar Hongarije zijn gegaan voor een prik.....een Sputniktrip....die zijn nu dan helemaal bekocht
#3425357
Ina schreef: vr 30 apr 2021, 13:21 Er zijn zelfs Nederlanders die via een speciale reisorganisatie naar Hongarije zijn gegaan voor een prik.....een Sputniktrip....die zijn nu dan helemaal bekocht
Ik heb daar niets over gehoord. Wel dat dit mogelijk was in Servië.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door