Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
#3425286
Kaio schreef: do 29 apr 2021, 11:02 Mijn pa van 70+ heeft ook zijn eerste gehad.
Helemaal nada noppes last van
Mijn pa ook. Vroeg ik of hij last had gehad, zegt: jaaa koppijn, lamlendig en niet goed gevoeld......had pijn op de prikplek en ze zeggen dat alcohol verdooft. Heb dus een krat bier leeggedronken ::)
Ik mij gaande het verhaal me toch zorgen maken. Tot die laatste zin.......
#3425290
eelke schreef: do 29 apr 2021, 13:48 Mijn afspraak voor de 2e prik is afgezegd. En nu kon er pas een afspraak gemaakt worden, een heel stuk later, buiten de adviestermijn :-X eigenlijk baal ik toch wel, ik wil echt niet dat ze er zo mee zitten te rommelen
Toch wel heel gek! Hoe lang zal er nu tussen de eerste en tweede prik zitten?
#3425291
Mandarijn schreef: do 29 apr 2021, 15:53 Mijn pa ook. Vroeg ik of hij last had gehad, zegt: jaaa koppijn, lamlendig en niet goed gevoeld......had pijn op de prikplek en ze zeggen dat alcohol verdooft. Heb dus een krat bier leeggedronken ::)
Ik mij gaande het verhaal me toch zorgen maken. Tot die laatste zin.......
;D ;D ;D
#3425292
Mandarijn schreef: do 29 apr 2021, 15:53 Mijn pa ook. Vroeg ik of hij last had gehad, zegt: jaaa koppijn, lamlendig en niet goed gevoeld......had pijn op de prikplek en ze zeggen dat alcohol verdooft. Heb dus een krat bier leeggedronken ::)
Ik mij gaande het verhaal me toch zorgen maken. Tot die laatste zin.......
:2funny: :2funny:
#3425293
evelyn02 schreef: do 29 apr 2021, 17:17 Toch wel heel gek! Hoe lang zal er nu tussen de eerste en tweede prik zitten?
93 dagen. Ipv de 70-85 waartussen ie moet. En ze weten niet wat voor consequenties dat heeft. Qua werking denk ik persoonlijk, ach dat zal wel goedkomen. Maar ze zijn ook volop bezig met het vaccinatiepaspoort en dan denk ik, straks krijg ik m niet omdat mijn vaccinaties niet aan de richtlijnen voldoen... lekker dan.

Ah, even de corona infolijn gebeld, en die zeggen echt, ja we zien nu dat de effectiviteit afneemt als hij na de 85ste dag wordt gezet. Lekker dan, ik zie de bui al hangen.
#3425296
evelyn02 schreef: do 29 apr 2021, 19:17 Dan zou ik een toch achteraan gaan dat het op tijd gegeven wordt. Het gaat over AstraZeneca toch? Zou je huisarts je niet uit de brand kunnen redden? Zij schijnen veel over te hebben vanwege de weigeraars tussen 60-64 jaar.
Ja, die tip kreeg ik inmiddels ook wel ja. Maar ja, da's wel rot; ik heb ook gewoon verplichtingen de komende weken, ik moet gewoon werken, ik had mijn client-afspraken nu allemaal goed eromheen gepland. Als ik nu zomaar ineens die prik ga krijgen, is de kans er dus ook dat ik zomaar ineens ziek ben en uitval.

En voor mij persoonlijk zou dat dan wel de oplossing kunnen zijn, maar het stuit me zó tegen de borst dat ik en mijn werk nu een probleem hebben omdat de GGD ineens afzegt. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
#3425300
eelke schreef: do 29 apr 2021, 19:26 Ja, die tip kreeg ik inmiddels ook wel ja. Maar ja, da's wel rot; ik heb ook gewoon verplichtingen de komende weken, ik moet gewoon werken, ik had mijn client-afspraken nu allemaal goed eromheen gepland. Als ik nu zomaar ineens die prik ga krijgen, is de kans er dus ook dat ik zomaar ineens ziek ben en uitval.

En voor mij persoonlijk zou dat dan wel de oplossing kunnen zijn, maar het stuit me zó tegen de borst dat ik en mijn werk nu een probleem hebben omdat de GGD ineens afzegt. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
:-\ Echt wel weer een fail zeg...
Misschien toch maar doen en eerst aan jezelf denken, uiteindelijk helpt dat dan de rest ook weer meer eigenlijk op langere termijn dan ;)

Bovendien hoef je niet weer ziek ervan te worden. En overigens als je het niet doet heb je ook geen enkele garantie dat je niet ziek wordt (wat dan ook ;) ), want niemand plant van tevoren zijn ziek worden ;)
#3425301
Mijn collega heeft vorige week in Moskou het spoetnik vaccin gekregen. Dat is namelijk het allerbeste en heeft helemaal geen bijwerkingen. Onderweg naar huis zaten er eenhoorns en draken bij haar in het vliegtuig denk ik......

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

#3425302
Kaio schreef: do 29 apr 2021, 19:41 :-\ Echt wel weer een fail zeg...
Misschien toch maar doen en eerst aan jezelf denken, uiteindelijk helpt dat dan de rest ook weer meer eigenlijk op langere termijn dan ;)

Bovendien hoef je niet weer ziek ervan te worden. En overigens als je het niet doet heb je ook geen enkele garantie dat je niet ziek wordt (wat dan ook ;) ), want niemand plant van tevoren zijn ziek worden ;)
Nee, klopt hoor. Als ik er nuchter over denk weet ik dat dat zo is. Als ik zelf corona krijg de komende week dan kan de 2e ook nog niet gezet worden bv.

Maar mijn gevoel vind het echt be-la-che-lijk. Die afspraak is 10 weken geleden gemaakt. Welke reden dan ook; pech voor de ggd, zorg gewoon dat je hem na komt, of toch minstens een ander goed alternatief hebt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door