Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3401312
15 jaar geleden zag ik je voor de eerste keer, een prachtige goudkleurige pup van 6 maanden, die vrolijk kwispelend naar ons keek toen we naar een puppie gingen kijken. Ik was op slag verliefd. Maar je was besproken en niet voor ons. Na een paar maanden trof ik de fokker die zei dat hij een pup had als ik hem wilde.
Ik kon mijn ogen niet geloven....dat was jij.
Wat een vreugde bracht je in mijn leven met je geweldige lieve en vrolijke karakter. Toen je oud genoeg was gingen we naar de show...je vond het geweldig en was zeer succesvol en keer op keer was ik zo trots op je. Maar boven alles was je een genot om mee te leven.
We hebben samen veel meegemaakt en heb je grote operaties moeten ondergaan, maar ook daar ging je mee om of het de gewoonste zaak van de wereld was.
2 maanden geleden bleek je een kwaadaardige tumor te hebben, maar ook nu ging je gewoon door.
Maar nadat ik deze week in je mondje keek was het voor mij duidelijk, dit kon niet meer.
Ik heb dit weekend nog van je genoten. Heb je geknuffeld en alle dingen gegeven waar je normaal ziek van werd.
Vandaag ben je vredig bij mij op schoot ingeslapen, nog lekker snoepend van stukjes kipfilet.
Het ga je goed mijn "golden boy". Wat ben ik blij dat ik jouw baasje mocht zijn.
Doe je de groetjes aan Fjurdy en Chendo :-*
20200420_142610.jpg
20200420_142610.jpg (841.48 KiB) 1546 keer bekeken

20191213_213303.jpg
20191213_213303.jpg (338.92 KiB) 1546 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door