Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3399262
Nou lekker dan. 2 weken geleden werd mijn afspraak bij de mondhygiëniste afgezegd. Begrijpelijk natuurlijk.
Nu heb ik echter een ontsteking in mijn mond :'(
Ik heb een frame prothese die ik nu niet in kan vanwege de dikke pijnlijke bult.
Morgenvroeg maar bellen of ik terecht kan. Neem aan dat dit onder spoedgeval valt :-\
Gebruikersavatar
Door pluk
#3399270
Hebben ze geen website of Facebook waar info op staat? Dan hoef je niet tot morgen in spanning te zitten.
Mijn tandarts is iig voor spoed gewoon beschikbaar. Mocht je corona hebben dan wordt je door hem naar t zkh verwezen.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3399272
Heb het even nagevraagd bij mijn zus die tandartsassistente is, en dit was haar antwoord :

Ja, ontstekingen,dikke gezichten zijn spoedgevallen
Morgen ochtend dus gelijk bellen
Want grote kans dat praktijken alleen bepaalde dagdelen werken ;)
Door tt-tjes
#3399273
Monique77 schreef: zo 29 mar 2020, 16:30 Heb het even nagevraagd bij mijn zus die tandartsassistente is, en dit was haar antwoord :

Ja, ontstekingen,dikke gezichten zijn spoedgevallen
Morgen ochtend dus gelijk bellen
Want grote kans dat praktijken alleen bepaalde dagdelen werken ;)
Dank je wel voor het navragen. Ga ik idd morgenochtend meteen bellen.
pluk schreef:Hebben ze geen website of Facebook waar info op staat? Dan hoef je niet tot morgen in spanning te zitten.
Mijn tandarts is iig voor spoed gewoon beschikbaar. Mocht je corona hebben dan wordt je door hem naar t zkh verwezen.
Heb ik nagekeken maar op de website staat niets.
En gelukkig heb ik nergens last van.
Door tt-tjes
#3399388
Tibbies schreef:Hoe is het nu, heb je gebeld?
Ik ben nieuwsgierig omdat ik sinds 2 dagen ook een dikke bult in mijn mond heb.
Ja. Moet er zo naar toe. Ik heb ook een bult.
Alleen niet bij mijn eigen tandarts. Die zijn dicht en hebben geen spoednummer.
Door tt-tjes
#3399407
Net terug. Geen ontsteking onder de tand. Echt tandvleesontsteking. Tand wel helemaal schoongemaakt. Bult niet doorgeprikt, had geen zin. Nu spoelen met waterstof peroxide. Was beter dan perio aid zei de TA. Bult moet woensdag echt minder zijn. Zo niet dan moet ik terug.
Door Tibbies
#3399613
Hoe is het nu met je mond Carole?
Ik moet zeggen dat de bult bij mij opengesprongen is tijdens het tandenpoetsen en er allerlei ellende uit is gekomen. Ik spoel 2x per dag en het is nu zo goed als weg.
Ook het andere tandvlees dat rood en met bultjes zat gaat nu weer goed. Ik blijf nog wel even doorspoelen want wil dit niet meer terug krijgen.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3399629
Dr is bij mij een stukje van mn kroon (kies) afgebroken :-\ ... net onder mn tandvlees (bovenkies)....heb vorige week net mn andere kroon betaald, dus ben een beetje blut... heb er geen last van, dus ik wacht maar ff met bellen :-[ ...
Door tt-tjes
#3399834
Tibbies schreef:Hoe is het nu met je mond Carole?
Ik moet zeggen dat de bult bij mij opengesprongen is tijdens het tandenpoetsen en er allerlei ellende uit is gekomen. Ik spoel 2x per dag en het is nu zo goed als weg.
Ook het andere tandvlees dat rood en met bultjes zat gaat nu weer goed. Ik blijf nog wel even doorspoelen want wil dit niet meer terug krijgen.
Bij mij is het helemaal weg. De volgende morgen was er van de bult niet veel meer over. Is 's avonds open gegaan. Nog een paar dagen gespoeld en het is nu weer goed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door