Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3429446
Ik lust wel een hele grote dikke virtuele borrel.
Ik ben de feestweek niet helemaal ongeschonden doorgekomen; donderdag werd ik behoorlijk verkouden. Gelukkig geen corona (test zei neg). Maar het feest duurt nog langer, want buurman en buurman zitten sinds hun verjaardag thuis, want als je 4 bent, mag je niet meer naar de peuterspeelzaal. Ook niet als het nog 3 weken totaan de zomervakantie is. En ook niet als je al weinig naar (peuter)school bent geweest door 2x een lockdown en daarna strakke regels mbt snotneuzen die peuters bijna constant hebben.
Ik heb de oudste vanaf maandag ook thuis, want er heeft een kind in haar klas op de valreep positief op corona getest.
Ja, er gaat thuisonderwijs aangeboden worden, maar dan moet ik weer de juf uithangen. En er is hier een bepaald iemand die videobellen een te grote impact in zijn huis vindt (privacy enzo).

Ik ben echt helemaal klaar met corona. Ik heb er gewoon geen zin meer in.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3429503
Ik ben in geen tijden in dit topic geweest, maar ik heb nu vakantie en met alle versoepelingen vond ik het wel een goed moment het toch bij een virtuele kroeg te houden ;D

Ik heb zojuist ook kroeg voer gehad, al past het eigenlijk beter bij de terugweg van de kroeg savonds laat. Met mijn huidige knoflook kegel kom ik geen echte kroeg in denk ik!

Anyway, ik zou deze week gaan oppassen bij de Ijslanders, maar dat is niet doorgegaan. In plaats daarvan pas ik nu een paar dagen op de fjord, ga ik een dagje naar Wildlands en ga ik nog 2 nachtjes logeren bij de IJslanders. Paardenpret genoeg dus en zo heel zalig geen wekker en strakke planningen. Ik ben ook voor het eerst alleen aan het oppassen, want mijn meneer is aan de verbouwing begonnen. Ik heb thuis geen keuken meer. Momenteel alleen nog qua interieur, met een week of wat in het geheel niet meer. We gaan een deel van onze uitbouw helemaal slopen en nieuw opbouwen. Superspannend!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3429742
En dan is Peter R de Vries toch bezweken aan zijn verwondingen. Vond het maar een irritante man maar had wel bewondering voor zijn doorzettingsvermogen om de onderste steen boven te krijgen. Hoop dan ook dat ze naast de dader ook de opdrachtgever van de aanslag op zijn leven hiervoor weten te veroordelen >:(
Door smulpaap
#3429743
Zomer 2021 zullen we niet snel vergeten :-X

Corona , en het aantal oplopende besmettingen

De enorme wateroverlast in het zuiden des lands

En de afschuwelijke aanslag op Peter R de Vries . Ja , hij kwam weleens arrogant /irritant op mij over . Maar ik bewonderde de man wel . Hij heeft menigeen bijgestaan
En dat tientallen jaren lang

Wat een wereld , :-X soms is het goed om even afstand te,nemen . En maar te luisteren naar het gezang van de vogeltjes
Door Lizzy
#3429917
Ik vond Peter R. de Vries helemaal niet irritant. Ik vond hem geweldig! Leo vond hem wel irri. Hij en zijn vriend noemde hem altijd Peter L. de Vries. Maar links of rechtsom, afgeknald worden omdat je je mond niet houdt..... Ik vind het zo pijnlijk en zo verdrietig en ik ga hem missen :-\ . Kom nooit in de kroeg maar zag toevallig deze staan, over Peter.

Verder ben ik benieuwd hoe het met je gaat Koekje :-* ! Kan me zoooo voorstellen dat je het kotsbeu bent!!!!!!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3430005
We zijn aan de verbouwing begonnen! Er staat een grote container voor het huis, de hele keuken is er uit en het dak is er al bijna af. Ik heb nu hele bijzondere spotjes, die doen het alleen overdag (het zijn namelijk gaten in het dak ;D ). We hebben geen plan, geen planning, want we hebben geen idee wat we aan gaan treffen.

Mijn werkplek is naar boven verhuisd en ik probeer om de herrie heen te werken, terwijl meneer om mijn werk heen herrie probeert te maken. Het komt wel goed! Maar heeft er toch iemand een borrel voor me ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3430008
Ha! Leuk, verbouwen! :biggrin2:

Hier is de meneer al weken aan het voegen, en voordat ie dat kan doen moet ie voegen uitslijpen. Herrie, en stof. Veul stof :-X

Dan krijgen we ook nog nieuwe ramen en een nieuwe kachel de komende weken, en in september krijgen we nog spouwmuurisolatie. Nou ja krijgen ::)

Als dat klaar is moeten we alleen nog een nieuw dak :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3430022
Wow Kim, dat is ook een flinke klus! Maar wat zal het comfort komende dan toenemen zeg!

Er stond hier net iemand in de afvalcontainer. Ik ben best bang dat het ding met zooi van anderen volgegooid wordt. Zo heel goedkoop is zo’n container ook niet. Maar deze meneer haalde er spullen uit. Be my guest! Zoveel je wil!
Door Anne in Zweden
#3430024
Kim_S schreef: wo 21 jul 2021, 12:29 Ha! Leuk, verbouwen! :biggrin2:

Hier is de meneer al weken aan het voegen, en voordat ie dat kan doen moet ie voegen uitslijpen. Herrie, en stof. Veul stof :-X

Dan krijgen we ook nog nieuwe ramen en een nieuwe kachel de komende weken, en in september krijgen we nog spouwmuurisolatie. Nou ja krijgen ::)

Als dat klaar is moeten we alleen nog een nieuw dak :biggrin2:
Vergeet ie niet ruim op tijd de camper startklaar te maken? :P

Kaela en Kim: succes met de verbouwing! Zooo leuk en spannend allemaal, alles opnieuw mogen inrichten en bedenken en uitvogelen en dromen en je verheugen op het eindresultaat! Ik zou er zelf bijna weer zin in krijgen! :D
Door src_esther
#3430027
Kaela schreef: wo 21 jul 2021, 11:56 We zijn aan de verbouwing begonnen! Er staat een grote container voor het huis, de hele keuken is er uit en het dak is er al bijna af. Ik heb nu hele bijzondere spotjes, die doen het alleen overdag (het zijn namelijk gaten in het dak ;D ). We hebben geen plan, geen planning, want we hebben geen idee wat we aan gaan treffen.

Mijn werkplek is naar boven verhuisd en ik probeer om de herrie heen te werken, terwijl meneer om mijn werk heen herrie probeert te maken. Het komt wel goed! Maar heeft er toch iemand een borrel voor me ::)
Succes met de verbouwing.
Heb je al een keuken besteld? Zoniet, wij hebben een keuken gevonden via: https://showroomkeukens.nl/
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door