Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3456632
Inwijdingen ..dat lijkt me zó lastig :-X


13,5° in de woonkamer , geen wonder dat ik t wat fris vond.
De benedenbuur is vertrokken of ietsverstandiger geworden , het is in ieder geval een stuk minder warm.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3456633
Inwijdingen doen ze hier gelukkig niet aan ;D ;D

Ik had voor siepie een hangmatje voor aan het raam besteld zodat ze in het zonnetje kan liggen. Zet ik m in elkaar en breekt er zo een stuk af. Die gaat retour dus. :-X


En kou in huis. Ik lag vanmiddag even op de bank waarbij ik het op een gegeven moment steenkoud kreeg. Bleek het nog maar 11gr in huis te zijn ;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3456646
Tja, het hoort een beetje bij hem, vrees ik.
Op een keer is het altijd raak. Tis wel al beter dan vroeger.
Tegenwoordig laat hij de favoriete plekken van Cuzco meestal onbemoeid. En we kunnen alweer een dekentje of kussen op de zetel laten liggen. Het is ook alweer jaaaren geleden dat hij het nog eens op bed gedaan heeft. Gelukkig.
Meestal gewoon op hun eigen spullen.
Oh en de nieuwe krabpaal heeft hij ook nog niet aangetast. Dus das leuk. :)
(en nu ergens op hout afkloppen want je zal zien als ik dat allemaal neerschrijf dat het binnenkort toch weer raak is. ::))

Hij is gelukkig ook heel lief. :-* :)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3456729
DSC_1974.JPG
DSC_1974.JPG (2.35 MiB) 485 keer bekeken
DSC_1976.JPG
DSC_1976.JPG (1.79 MiB) 485 keer bekeken


Afgelopen zaterdag heb ik m afgemaakt! Cato is helemaal blij!!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3456750
Thnx!! Cato is groot fan en zoals Siepie is, kijkt ze nog ff de kat uit de boom. Maar met snoepjes en een afgeleide Cato gaat ze uiteindelijk ook gewoon omhoog ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3456783
DSC_1978.JPG
DSC_1978.JPG (2.18 MiB) 339 keer bekeken
Een hangmat voor voornamelijk Siepie aangeschaft. De dame ligt altijd zo lekker in de zon en dat kon in nieuw huis eigenlijk niet echt. Ze is er zeer content mee!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door