Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3451222
Kaela schreef: ma 17 okt 2022, 12:51 Vandaag deel een van de provocatie test. Er wordt zo goed voor ons gezorgd. Ik heb een kamer gekregen met een onderzoekstafel, kussen en deken, zodat ik kan liggen. Echt super fijn, anders had ik het niet gered.

Tot nog toe is ons meisje net als anders, dus of ze heeft geen melk gehad, of ze reageert er niet op. Volgende week maandag de tweede testdag.
Fijn dat jullie zo goed verzorgd worden. Toch spannend, dit soort onderzoeken! Alvast sterkte gewenst voor volgende week. :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3451224
Kaela schreef: zo 16 okt 2022, 10:07 Onze wasmachine ging twee weken geleden stuk. En dat komt voor niemand uit, maar met een baby met reflux en dagelijkse spuitluiers is zo’n ding echt onmisbaar.

Wij hebben een budget bedacht, wat modellen bekeken en op kopen geklikt. Was zo gebeurd. Met goed geluk blijkt het een muisstille (bijna dan, maar voor een wasmachine indrukwekkend) machine te zijn waar de was goed schoon en bijna droog uit komt. We zijn uitermate tevreden. Hebben we dat ook maar weer gehad.
Oh, heel herkenbaar! Onze oudste had een reflux. Dat is inmiddels wel 30 jaar geleden, maar daar hebben we ook wat mee afgetobd. Ik denk dat ik ons beiden wel twee keer per dag verschoonde. :D
Rechtop voeden hielp wel iets, en niet te snel neerleggen na het drinken. Ze kreeg er medicijnen voor, maar dat deed helemaal niks. Naarmate ze langer kon zitten ging het wel beter.
Schoonmoeder was nogal van het op de knie zetten en dan hupsen. Wij elke keer: NIET SCHUDDEN! ;D ;D

Veel plezier van de nieuwe wasmachine!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3451235
De stoute schoenen aangetrokken. Social deal, 3-daagse bootreis naar Noorwegen voor twee personen (één dag heen, één dag Noorwegen en één dag terug, maar goed). En ik ga lekker in mijn uppie!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3451236
Ronald schreef: ma 17 okt 2022, 17:31 De stoute schoenen aangetrokken. Social deal, 3-daagse bootreis naar Noorwegen voor twee personen (één dag heen, één dag Noorwegen en één dag terug, maar goed). En ik ga lekker in mijn uppie!
Oh wat goed Ronald! Lijkt me super leuk om te doen. Wel even snuiven in zo’n mooi land en daar op een leuke en makkelijke manier naartoe reizen. Veel plezier!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3451237
-Annemarie- schreef: ma 17 okt 2022, 15:28 Oh, heel herkenbaar! Onze oudste had een reflux. Dat is inmiddels wel 30 jaar geleden, maar daar hebben we ook wat mee afgetobd. Ik denk dat ik ons beiden wel twee keer per dag verschoonde. :D
Rechtop voeden hielp wel iets, en niet te snel neerleggen na het drinken. Ze kreeg er medicijnen voor, maar dat deed helemaal niks. Naarmate ze langer kon zitten ging het wel beter.
Schoonmoeder was nogal van het op de knie zetten en dan hupsen. Wij elke keer: NIET SCHUDDEN! ;D ;D

Veel plezier van de nieuwe wasmachine!
Haha ja inderdaad NIET SCHUDDEN!

We hebben haar bed en de box scheef staan, goed rechtop houden na het voeden. We dikken nu wat in en dat geeft nog het beste resultaat.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3451238
Ronald schreef: ma 17 okt 2022, 17:31 De stoute schoenen aangetrokken. Social deal, 3-daagse bootreis naar Noorwegen voor twee personen (één dag heen, één dag Noorwegen en één dag terug, maar goed). En ik ga lekker in mijn uppie!
Gewoon even nieuwsgierig, is dat van Eemshaven naar Kristiansand? In dat geval is 1 dag Noorwegen behoorlijk kort, 10 uur aankomst en 15:30 weer vertrekken toch?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3451240
Ronald schreef: ma 17 okt 2022, 17:31 De stoute schoenen aangetrokken. Social deal, 3-daagse bootreis naar Noorwegen voor twee personen (één dag heen, één dag Noorwegen en één dag terug, maar goed). En ik ga lekker in mijn uppie!
Leuk Ronald!!!!! Veel plezier!
Door Siberienne
#3451244
Ronald schreef: ma 17 okt 2022, 17:31 De stoute schoenen aangetrokken. Social deal, 3-daagse bootreis naar Noorwegen voor twee personen (één dag heen, één dag Noorwegen en één dag terug, maar goed). En ik ga lekker in mijn uppie!
Naar Stavanger neem ik aan? Vanuit Eemshaven? Leuk hoor!
Door Siberienne
#3451247
Kaela schreef: ma 17 okt 2022, 18:14 Haha ja inderdaad NIET SCHUDDEN!

We hebben haar bed en de box scheef staan, goed rechtop houden na het voeden. We dikken nu wat in en dat geeft nog het beste resultaat.
Zou er een markt zijn voor rompertjes met die tekst? ‘Niet schudden voor gebruik’
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3451249
Ronald schreef:De stoute schoenen aangetrokken. Social deal, 3-daagse bootreis naar Noorwegen voor twee personen (één dag heen, één dag Noorwegen en één dag terug, maar goed). En ik ga lekker in mijn uppie!
Wat leuk Ronald!!
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3451255
Ronald schreef: ma 17 okt 2022, 17:31 De stoute schoenen aangetrokken. Social deal, 3-daagse bootreis naar Noorwegen voor twee personen (één dag heen, één dag Noorwegen en één dag terug, maar goed). En ik ga lekker in mijn uppie!
Wat ontzettend gaaf en stoer dat je in je up gaat!! :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door