Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3443475
Net een aanvraag ingediend voor dit katje.
https://zoetjesensnoetjes.be/2022/03/23/pha/
Hier hebben we wel een goed gevoel bij. :smitten:
Speciaal kleur, even wennen, en totaal niet wat wij normaal zouden kiezen, maar toch hadden we beide een klik.

Asiel werkt met een database om de beste match te vinden, en dat vind ik ook heel aangenaam. Wil zeggen dat als deze niet naar jou gaat, ze later je contacteren als ze wel een goed katje voor je binnen krijgen.

En nu dus duimen... :D
Gebruikersavatar
Door Ina
#3443515
pearlsofpassion schreef: wo 13 apr 2022, 16:20 Net een aanvraag ingediend voor dit katje.
https://zoetjesensnoetjes.be/2022/03/23/pha/
Hier hebben we wel een goed gevoel bij. :smitten:
Speciaal kleur, even wennen, en totaal niet wat wij normaal zouden kiezen, maar toch hadden we beide een klik.

Asiel werkt met een database om de beste match te vinden, en dat vind ik ook heel aangenaam. Wil zeggen dat als deze niet naar jou gaat, ze later je contacteren als ze wel een goed katje voor je binnen krijgen.

En nu dus duimen... :D
Wat een mooi schildpadje PoP, hopelijk gaat het een match blijken en mag ze straks gaan genieten van jullie huishouden :)
Door Mandarijn
#3443539
dinky89 schreef:Aaah weer een portie vrolijke geitjes :)
Ook grappig om het formaat te zien met het konijn op de achtergrond :biggrin2:
Konijn is een Duitse reus met de naam Sjarel
Door Siberienne
#3443542
Komen toch een hoop exotische dieren langs hier, schildpadden, springbokken ….En ik heb een luiaard naast me liggen.

(Ik bedenk dan hoe lastig dit voor iemand moet zijn die de taal leert. In het Noors heet mazzel hebben ‘griseflaks’ oftewel varkensgeluk. Shad en ik genieten van griseflaks: Pasen in Noorwegen betekent vrij vanaf woensdagmiddag voor Pasen t/m eerste paasdag en ik ben daar nog niet aan gewend. Vorig jaar kwam ik er pas op woensdag achter toen iedereen ineens om 12 uur naar huis ging, dit jaar ivm nieuwe baan vroeg ik of het hier ook zo was. Ja hoor da’s overal)
Gebruikersavatar
Door pike
#3443562
Mandarijn schreef: do 14 apr 2022, 15:04 Konijn is een Duitse reus met de naam Sjarel
Limburgser kan haast niet :D laat me aan een oud carnavalsliedje denken; ach leve Sjarel, kom noe nao bove tow :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door