Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3397466
koekje schreef: zo 15 mar 2020, 17:10 Het is virtuele alcohol, dus dan kan dat!
En corona heb ik vast ook al, dus dat het Italiaans is, maakt dan verder ook niet uit :P
Danku!
Veel alcohol, kunnen die klerelijers vast niet tegen.
Door Lizzy
#3397481
Mag ik een witte wijn? En wat vega hapjes? Zullen we dit topic omdopen tot Het Virtuele BP Café? :biggrin2:

Zeg. Vinden jullie het heel erg dat ik opgelucht ben dat de scholen dicht gaan?
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3397483
Lizzy schreef: zo 15 mar 2020, 17:58 Mag ik een witte wijn? En wat vega hapjes? Zullen we dit topic omdopen tot Het Virtuele BP Café? :biggrin2:

Zeg. Vinden jullie het heel erg dat ik opgelucht ben dat de scholen dicht gaan?
Nee, dat snap ik.
Baal wel van 3 weken niet naar de sportschool, maar ja....als je niet meer leeft kun je daar ook niet naar toe.
Gelukkig heb ik nog een grote stapel boeken liggen, want de bieb zal ongetwijfeld ook wel dicht gaan.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3397484
KarenH schreef: zo 15 mar 2020, 18:03 Nee, dat snap ik.
Baal wel van 3 weken niet naar de sportschool, maar ja....als je niet meer leeft kun je daar ook niet naar toe.
Gelukkig heb ik nog een grote stapel boeken liggen, want de bieb zal ongetwijfeld ook wel dicht gaan.
Mijn sportschool geeft daarom maandag en dinsdag a.s. digitaal les via livestream. Alles wat je nodig hebt is jezelf en een matje. Maandag is pilates, dinsdag 'shape' :cool:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3397486
Uiteraard mag je blij zijn Lizzy, het lijkt mij ook een slimme zet.

En drie weken niet naar de sportschool vinden wij ook niet leuk, maar gelukkig trainen we sowieso zonder toestellen, dus kan ik thuis gewoon doorgaan.

Voor wie wat lezen wil in de bar, het stuk dat in de krant stond over Eddie en het Parkinson boksen. Gaat wel weer over een ziekte, maar wel een positief verhaal. En ja helaas ook voor hem is de sportschool drie weken gesloten.

https://www.tubantia.nl/regio/boksen-te ... ~af72a098/
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3397487
De yogaschool gaat ook dicht. Die gaan elke dag een virtuele les via facebook aanbieden. Dat vind ik wel heel leuk bedacht.

Ik heb inmiddels wel trek in de schotel van de dag eigenlijk!
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3397489
dinky89 schreef: zo 15 mar 2020, 18:06 Mijn sportschool geeft daarom maandag en dinsdag a.s. digitaal les via livestream. Alles wat je nodig hebt is jezelf en een matje. Maandag is pilates, dinsdag 'shape' :cool:
Ik doe aan Milon en spinning, haha, dat wordt lastig thuis. Joh, ik overleef dat wel.
Kan me voorstellen dat je als parkinson patient je beweging broodnodig hebt, fijn dat je dan thuis toch ook nog dingen kunt doen Paulien.
Wij hebben hierboven wel wat voor krachttraining staan, dus dat kan ik altijd nog doen.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3397493
KarenH schreef: zo 15 mar 2020, 18:14 Ik doe aan Milon en spinning, haha, dat wordt lastig thuis. Joh, ik overleef dat wel.
Kan me voorstellen dat je als parkinson patient je beweging broodnodig hebt, fijn dat je dan thuis toch ook nog dingen kunt doen Paulien.
Wij hebben hierboven wel wat voor krachttraining staan, dus dat kan ik altijd nog doen.
Hier ook krachttraining en balans Karen, zolang hij mij niet als bokszak gebruikt loopt het wel los..... :P :biggrin2:

Genoeg attributen voorhanden om ons best te blijven doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door