Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3397372
Heeeeee, dat is lang geleden! Een café! :groupwave2:

Ik heb al een cappuccino op, veel meer hoeft niet, dan ga ik stuiteren. ;D

Straks even boodschappen doen, een kar vol! Dat doe ik namelijk altijd op zondag. :biggrin2: Ik hoef niks te hamsteren, heb sowieso veel op voorraad. *preppersalert*

We zijn donderdag nog even bij Ikea geweest, laminaat voor een slaapkamer gehaald. Als we dan straks verplicht opgehokt zitten hebben we in ieder geval een klusje. ;D Gisteren bij de Welkoop van alles voor de tuin gehaald, kunnen we ons helemaal in uitleven.
Vrijdag was ik nog even bij de kapper, die hadden het ook al niet druk. Ik kan er voorlopig tegenaan. :biggrin2:

Denk dat we vanmiddag Moyra te grazen nemen met de tondeuse, het wordt mooi weer en dan is het fijn als haar jas uit is.

Ik schuif later wel weer aan, tegen bitterballen tijd. :dribble:
Door hannabelgje
#3397375
Hallo allemaal. Gezellig hier. Ik heb vanmorgen een wandeling met Zoë gedaan en genoten van de beginnende lente, de eerste hommel gezien, vogeltjes die fluiten, een specht in de verte en twee hazen waren haasje over aan het spelen in het veld. Daarna lekker ontbeten. Nu met mijn nieuwe kindle ereader op de bank met een slapende Zoë. Ik ga niet veel doen vandaag. Ik heb vh1 aan staan op de achtergrond. Heerlijk rustig zondag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Lizzy
#3397376
sam28 schreef: zo 15 mar 2020, 11:33 Aah wat goed. Ik kan wel afleiding gebruiken en koffie.
Ziva zou jarig zijn vandaag, ze zou 13 zijn geworden. Ik mis haar echt nog elke dag zo verschrikkelijk.
:'( :'(
Ach Sam toch :'( :-* . Ik weet zo goed hoe je je voelt :'( (Frou Frou was 11 februari jarig - het was een verschrikkelijke dag :-X ). Fijn dat je hier een beetje koffie en appelgebak kan eten/drinken van Eelke (lief en gezellig Eelke :-* ) :-* . Ik hoop dat je de dag door komt meis :-*
Door Lizzy
#3397377
Goed idee Eelke, dank je :-*

Gezellig. Ik wil wel een kopje groene thee (dat schijnt gezond te zijn :biggrin2: ). Met een appeltaartje. Mag er slagroom bij? Oh, en vanille ijs :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397381
Lizzy schreef: Ach Sam toch :'( :-* . Ik weet zo goed hoe je je voelt :'( (Frou Frou was 11 februari jarig - het was een verschrikkelijke dag :-X ). Fijn dat je hier een beetje koffie en appelgebak kan eten/drinken van Eelke (lief en gezellig Eelke :-* ) :-* . Ik hoop dat je de dag door komt meis :-*
Ja, dat is het, een verschrikkelijke dag. :'( Ik hang hier wat en vertrek straks al wandelend naar het bad. Een goede vriendin is met haar partner op vakantie en ik moet plantjes wateren daar. Zij hebben een bad en het aanbod om daar in te plonzen.
Hopelijk is het snel avond en kan ik naar bed en helpt deze dag me in de rouw. Ofzo.

Verder dacht ik van de supermarkt af te zijn maar ik mis nog dingen. :-X
Gebruikersavatar
Door Ina
#3397386
Owww.....koffie :D :D :D

Gezellig, daar mag je mij 's nachts voor wakker maken.....lekker sterk, zwart, zonder suiker...top !!!

Hier al heerlijk rustig een super lange wandeling om de wijk gemaakt, het enige wat we tegen kwamen waren veel ouders met kinderen die aan het fietsen zijn geslagen :???: en hardlopers die ik normaal nooit zie
Verder vind ik het opvallend rustig hier wat wandelen met mijn stuiterdestuiter dame wel zo aangenaam maakt :cool:

Ondertussen lekker de broodbakmachien aangezet, eerst een waldkorntje en straks een witte met noten en zaden....dan hoef ik daar niet meer om te vechten in de super ;)
En nu ik de appeltaart zie krijg ik spontaan zin om ook iets lekkers te gaan bakken :biggrin2:

Het kind heeft zichzelf quarantaine opgelegd en zit al 2 dagen op zolder 3D te programmeren....die komt alleen zo af en toe wat eetbaars halen....en man is aan het huishouden (stofzuigen, wasje, tec.)...dus onze zondag is rustig :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3397390
Een virtuele :bigarmhug: voor Sam!

Vandaag misschien maar even de auto wassen. Blijft die voor de verandering eens wat langer schoon dan 1 dag nu die stil staat ivm thuiswerken :biggrin2: verder wellicht weer wat doen in de tuin met dit mooie weer, gisteren grasveld al aangepakt (verticuteren met hark + bemesting)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397393
Dankjewel voor alle knuffels. Als ik weer eens in huilen uitbarst komt Siepie me troosten. Heel lief. 1 of 2 keer is toeval maar dat doet ze al een paar dagen, heeft ze het door, komt ze op schoot. :smitten:
Ze is sowieso veel meer bij me de laatste maanden.
Lea is gewoon Lea. :smitten:

Ik zal eens moed verzamelen om een wandeling te maken.
hannabelgje schreef:Groene thee is bah hoor. Ik neem wel earl grey met een paaseitje.
Paaseitjes passen bij alle thee... :D

Vanille ijs trouwens ook!!
Door Elf
#3397396
Gezellig, zo’n café! Hier in het Oost-Brabantse merk ik dat vrijwel iedereen zich aan de sociale onthouding houdt. Ondanks alle ellende maken we er hier het beste van. Studerende kids zijn met hun partners naar ons afgezakt. We koken samen en voor topsportende ‘schoonzoon’ hebben we een crosstrainer en andere zaken staan zodat hij een beetje in vorm kan blijven zonder dagelijkse teamtrainingen en wedstrijden. Verder klusjes genoeg in en om huis om ons niet te hoeven vervelen. De kinderen krijgen vanaf maandag online colleges en opdrachten. Family time dus ;) :)
Door MillyMol
#3397398
ik heb me op een FB-groep voor Nederlanders en Belgen in Hongarije ontzettend druk lopen maken over de volstrekt egoïstische stompzinnigheid waarmee sommige mensen zich vooral druk maken over welke grensovergangen nog open zijn zodat ze naar hun huisje kunnen en daarbij totaal geen rekening houden met het risico dat ook zij het virus kunnen verspreiden, zelfs zonder zelf symptomen te hebben.

En ik heb een Belgsch FB-lid de mantel uitgeveegd omdat ze het bestond om het onderstaande bericht te plaatsen:
“Hoe meer Corona naar Olland hoe beter!!!!”.

Mijn conclusie: Er zit meer stupiditeit in de mens dan er virussen zijn in het universum.
Door Lizzy
#3397401
MillyMol schreef: zo 15 mar 2020, 13:24 ik heb me op een FB-groep voor Nederlanders en Belgen in Hongarije ontzettend druk lopen maken over de volstrekt egoïstische stompzinnigheid waarmee sommige mensen zich vooral druk maken over welke grensovergangen nog open zijn zodat ze naar hun huisje kunnen en daarbij totaal geen rekening houden met het risico dat ook zij het virus kunnen verspreiden, zelfs zonder zelf symptomen te hebben.

En ik heb een Belgsch FB-lid de mantel uitgeveegd omdat ze het bestond om het onderstaande bericht te plaatsen:
“Hoe meer Corona naar Olland hoe beter!!!!”.

Mijn conclusie: Er zit meer stupiditeit in de mens dan er virussen zijn in het universum.
Maar wat bedoeld deze persoon hier in Godsnaam mee? Wat is dit voor rare opmerking dan?
Gebruikersavatar
Door baileys
#3397402
sam28 schreef: zo 15 mar 2020, 12:22 Ja, dat is het, een verschrikkelijke dag. :'( Ik hang hier wat en vertrek straks al wandelend naar het bad. Een goede vriendin is met haar partner op vakantie en ik moet plantjes wateren daar. Zij hebben een bad en het aanbod om daar in te plonzen.
Hopelijk is het snel avond en kan ik naar bed en helpt deze dag me in de rouw. Ofzo.

Verder dacht ik van de supermarkt af te zijn maar ik mis nog dingen. :-X
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3397403
MillyMol schreef: zo 15 mar 2020, 13:24 ik heb me op een FB-groep voor Nederlanders en Belgen in Hongarije ontzettend druk lopen maken over de volstrekt egoïstische stompzinnigheid waarmee sommige mensen zich vooral druk maken over welke grensovergangen nog open zijn zodat ze naar hun huisje kunnen en daarbij totaal geen rekening houden met het risico dat ook zij het virus kunnen verspreiden, zelfs zonder zelf symptomen te hebben.

En ik heb een Belgsch FB-lid de mantel uitgeveegd omdat ze het bestond om het onderstaande bericht te plaatsen:
“Hoe meer Corona naar Olland hoe beter!!!!”.

Mijn conclusie: Er zit meer stupiditeit in de mens dan er virussen zijn in het universum.
Wat een vreselijke uitspraak zeg! Nu realiseer ik me weer waarom ik dieren leuker vind dan mensen.


Voor de liefhebbers van een bitter Italiaans drankje:
Bijlagen
161010-KARN0134-052.jpg
161010-KARN0134-052.jpg (601.89 KiB) 2113 keer bekeken
Door MillyMol
#3397405
Lizzy schreef: zo 15 mar 2020, 13:51 Maar wat bedoeld deze persoon hier in Godsnaam mee? Wat is dit voor rare opmerking dan?
Wat ze bedoelde is dat ze hoopte dat Nederland hard geraakt zou worden door de Corona crisis en dat dit veroorzaakt zou worden door al die Belgen die na het sluiten van hun eigen café’s en restaurants gisteren massaal in Nederland hutje op mutje de terrasjes kwamen bezetten.

Ik leidt dat af uit een eerder bericht waarin ze reageerde op de berichtgeving hierover en waarin ze schreef: “En voor de rest van het jaar overspoelen die stomme Ollanders de Antwerpse kroegen waardoor het voor de prettige Belgen niet meer leuk is om uit te gaan in eigen land!!!”

En tegelijkertijd maakte ze zich vooral druk over het niet kunnen ophalen van haar Camper die om een of andere reden in Oostenrijk geparkeerd stond en die ze nu niet terug kon halen naar Hongarije vanwege dat “stomme Corona virus!”

Ik weet het: verbaas u niet, verwonder u slechts. :-X :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door