Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3417841
Ik neem nog een cappuccino. Moet van mezelf een stuk wandelen, maar het ziet er niet uitnodigend uit, buiten. Heb wel een leuk luisterboek voor onderweg: 21 dagen niet klagen van Kevin Weijers. Is nog niet gelukt, maar het boek is dan ook nog niet uit. ;D

En dan een vraagje voor wie er in Nijmegen woont. Áls er iemand hier meeleest. Ik zag daar woensdag een superleuke kruising Beagle x ? lopen. Helemaal de tekening van een Beagle, de oren van een Beagle maar veel groter en slanker. En natuurlijk met z'n neus aan de grond, dus waarschijnlijk ook het karakter van een Beagle. :biggrin2:
Geweldig! Weet iemand misschien wat voor combinatie dat geweest is?
Door - pien -
#3417842
sam28 schreef: wo 13 jan 2021, 16:32 Wat naar dat je er zo vroeg van wakker was Pien! Hopelijk brengt het 2 stappenplan rust.

Waarom pak je dat koolhydraatarmer eten ook niet in stappen aan?
Eerste week (of hoelang je moet wennen) alleen de pasta vervangen en de rest met koolhydraten. De tweede week gooi je de aardappelen eruit, de derde week het brood.
Ik noem maar wat. Dat is toch overzichtelijker als; ik gooi NU alles eruit?
En alle beetjes helpen. :biggrin2:


Verder heb ik naast een oordruppel van de KNO arts een enorme bos bloemen gekregen. Van mijn werk. Wat ontzettend lief. Echt heel gaaf.
Het deed me realiseren dat ik WERK heb en dat het 5 jaar geleden ondenkbaar was dat ik 32u per week zou volhouden zonder overprikkeld en ziek te worden.
Ik ben ook op 'dure' huizen aan het reageren en realiseerde me dat ik dat kan betalen nu. :biggrin2: Omdat ik werk en dat werk lukt me dus al anderhalf jaar op 32uur.

DSC_0570.JPG
De bloemen! Mensen moeten nu wel stoppen met me bloemen geven want ik heb geen plek meer waar de katten niet bij kunnen en die lusten wel een bloemetje :biggrin2: :biggrin2:
Zelfs daar krijg ik 'mijn hoofd niet omheen'. Iets met executieve functies en overzicht en planning? Dus we doen het hap-snap. Meneer kookt namelijk ook vaak.
Ik ben van plan volkorenvarianten te blijven gebruiken (pasta/rijst) maar dan wel een heeeel stuk minder.
Als dat niet (voldoende) werkt dan kunnen we altijd nog pasta/rijst/aardappels skippen.
Brood eet ik al niet, alleen soms roggebrood. Wel zelfgebakken broodjes en crackers, kh-arm.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3417870
-Annemarie- schreef: vr 15 jan 2021, 12:04 Ik neem nog een cappuccino. Moet van mezelf een stuk wandelen, maar het ziet er niet uitnodigend uit, buiten. Heb wel een leuk luisterboek voor onderweg: 21 dagen niet klagen van Kevin Weijers. Is nog niet gelukt, maar het boek is dan ook nog niet uit. ;D

En dan een vraagje voor wie er in Nijmegen woont. Áls er iemand hier meeleest. Ik zag daar woensdag een superleuke kruising Beagle x ? lopen. Helemaal de tekening van een Beagle, de oren van een Beagle maar veel groter en slanker. En natuurlijk met z'n neus aan de grond, dus waarschijnlijk ook het karakter van een Beagle. :biggrin2:
Geweldig! Weet iemand misschien wat voor combinatie dat geweest is?

Was dat misschien een (duitse) Brak, die hebben de tekening van een beagle, maar hoger op de poten en meer vorm in het lijf
Door Tanna
#3417876
Ina schreef: vr 15 jan 2021, 14:27 Was dat misschien een (duitse) Brak, die hebben de tekening van een beagle, maar hoger op de poten en meer vorm in het lijf
Dat denk ik ook! Mijn zus had een Duitse Brak en die werd ook altijd aangezien voor een Beagle.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3417879
Ina schreef: vr 15 jan 2021, 14:27 Was dat misschien een (duitse) Brak, die hebben de tekening van een beagle, maar hoger op de poten en meer vorm in het lijf
Ja, dat is 'em! :thumbsupup: U gaat door voor de koelkast. :biggrin2:

Tanna schreef: Dat denk ik ook! Mijn zus had een Duitse Brak en die werd ook altijd aangezien voor een Beagle.

:biggrin2: Dat is nog tot daar aan toe. Twee rashonden. Ik heb iemands rashond uitgemaakt voor kruising! :-[ ;D
Door Tanna
#3417884
-Annemarie- schreef: vr 15 jan 2021, 16:46 Ja, dat is 'em! :thumbsupup: U gaat door voor de koelkast. :biggrin2:



:biggrin2: Dat is nog tot daar aan toe. Twee rashonden. Ik heb iemands rashond uitgemaakt voor kruising! :-[ ;D
Dat heb ik altijd, de border terrier wordt meestal voor een vuilnisbakkie versleten ::) :biggrin2: .
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3417887
Zo maar weer lekker driegangenmenu van de betere tijden klaarmaken. Liever had ik uiteraard in restaurant gegeten maar dit is goed alternatief voor ons 16 jaar samenzijn :)
Door Tanna
#3418085
dinky89 schreef: vr 15 jan 2021, 17:48 Zo maar weer lekker driegangenmenu van de betere tijden klaarmaken. Liever had ik uiteraard in restaurant gegeten maar dit is goed alternatief voor ons 16 jaar samenzijn :)
Gefeliciteerd!
Wij hadden de 15de 44 jaar verkering :biggrin2: .
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3418093
Tanna schreef: ma 18 jan 2021, 17:16 Gefeliciteerd!
Wij hadden de 15de 44 jaar verkering :biggrin2: .
Jij ook nog gefeliciteerd!
Grappig dat we beide op 15 januari verkering hebben gekregen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3418094
dinky89 schreef: vr 15 jan 2021, 17:48 Zo maar weer lekker driegangenmenu van de betere tijden klaarmaken. Liever had ik uiteraard in restaurant gegeten maar dit is goed alternatief voor ons 16 jaar samenzijn :)
Proficiat!
Ik wist niet dat jullie zo jong elkaar gevonden hadden! Was je 16 jaar dan?
Ik dacht dat wij al vroeg waren maar wij tellen dit jaar maar 15 jaartjes samen. :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3418099
Ik was inderdaad bijna 16. Toen ik 3 maand later 16 werd kwam mijn vriend mij met een bosje 16 rode rozen van school ophalen, zie het nog zo voor mij :) grappige is dat mijn zusje ook rond haar 16e samen is gekomen met haar huidige vriend :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3418104
Aaaah wat leuk!

Ik was 17, bijna 18, en wij hadden afgelopen juni ons 20-jarig jubileum :)

Best grappig, allemaal waren we best jong en toch zijn we nu al zo lang samen. Ik leef al langer met dan zonder meneer_S ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door