Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3417482
CindyMayella schreef: za 09 jan 2021, 18:02 Vrouwen krijgen altijd gelijk.... :D ;) .... uiteindelijk.... :biggrin2: :-[
Ik had de eerste er niet in gewreven en nu zat er volgens mij een ding verkeerd en kreeg ik zowaar weer gelijk. Gelukkig was het op te lossen . Dus deel 3 vd 4 is zo goed als klaar. En dan gaan we eerst eten.
Laatst gewijzigd door Siberienne op za 09 jan 2021, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3417484
IKEA kasten zijn nog wel goed te doen. Leen Bakker kledingkast daarentegen :-X heeft hier tijdje geduurd voordat de deuren er in zaten omdat alles net niet lekker in elkaar paste en er daardoor ruzie was met de kast ::) dan weet je weer waarom je beter IKEA kan hebben :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3417490
Siberienne schreef: za 09 jan 2021, 17:15 Paar keer op mijn tong gebeten maar we zitten nu samen aan een kopje thee. ;D ;D

Het is best goed te doen tnt maar het is een heel klein kamertje en we hadden wat discussie over welk deel eerst. Ik krijg nu alsnog gelijk :biggrin2:
Natuurlijk krijg jij alsnog gelijk, dat is altijd zo bij ons vrouwen. ;D ;D
Door Siberienne
#3417510
Nou ze staan, de kasten. Nog minus de inrichting maar dat komt wel na de verhuizing. Uiteraard hadden we de laatste zowat in elkaar, is meneer de achterkant aan het vastspijkeren. Stap ik het hok uit. Zie twee plinten liggen. Oeps. Kon ‘ie weer uit elkaar. De les; ook bij de laatste kast niet denken dat je het weet maar de gebruiksaanwijzing volgen....

Ik zat trouwens te denken, wij worden altijd wat lacherig van Ikea in elkaar zetten maar dat komt toch vooral door een heeeeele oude conference van Youp van ‘t Hek. Voor de liefhebbers



Nu lekker even een koppie thee en zo nog even de kou in met de meneer.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3417512
Goed om te lezen dat jullie kasten geen stapelbed zoals van Youp was :biggrin2:

Hier nu ook met een warm bakje thee op de bank om weer op te warmen na wandeling. Toch wel koud door al het vocht in de lucht, beetje mistig.
Door Tanna
#3417616
Siberienne schreef: zo 10 jan 2021, 16:10 Nou ze staan, de kasten. Nog minus de inrichting maar dat komt wel na de verhuizing. Uiteraard hadden we de laatste zowat in elkaar, is meneer de achterkant aan het vastspijkeren. Stap ik het hok uit. Zie twee plinten liggen. Oeps. Kon ‘ie weer uit elkaar. De les; ook bij de laatste kast niet denken dat je het weet maar de gebruiksaanwijzing volgen....

Ik zat trouwens te denken, wij worden altijd wat lacherig van Ikea in elkaar zetten maar dat komt toch vooral door een heeeeele oude conference van Youp van ‘t Hek. Voor de liefhebbers



Nu lekker even een koppie thee en zo nog even de kou in met de meneer.
Ja, dat blijft altijd lachen.
Wij hebben een paar maanden terug samen een vakkenkast van Ikea in elkaar gezet. Vroeger een fluitje van een cent waar ik niet eens bij hielp, maar voor een man met een hersenbeschadiging bleek dat niet zo eenvoudig meer te zijn :'( en er zijn wat lelijke woorden gevallen. Gelukkig gaan we na zoiets gewoon weer verder maar het drukt je wel met de neus op de feiten.
Door Siberienne
#3417618
Tanna schreef: di 12 jan 2021, 15:24 Ja, dat blijft altijd lachen.
Wij hebben een paar maanden terug samen een vakkenkast van Ikea in elkaar gezet. Vroeger een fluitje van een cent waar ik niet eens bij hielp, maar voor een man met een hersenbeschadiging bleek dat niet zo eenvoudig meer te zijn :'( en er zijn wat lelijke woorden gevallen. Gelukkig gaan we na zoiets gewoon weer verder maar het drukt je wel met de neus op de feiten.
Ja het vereist best wat inzicht. Ik had ook 3x gekeken en alsnog een haak verkeerd gezet. Maar ik ben nu lief voor mezelf want moe en dan doe je dingen fout, net als bij die plinten. Voor je man moet het zwaar zijn ermee geconfronteerd te worden dat het niet meer zo makkelijk gaat als vroeger.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3417660
Tanna :bigarmhug: Super confronterend lijkt me, ook voor je man.


Ik heb gister controle gehad en de tampon is uit mijn oor. Het zag er goed uit en droog. Geen ontsteking.
Gister op de bank viel me op dat ik zo veel hoorde met dat oor hoewel ik nog zo'n doof gevoel had ermee. Dus dat beloofd wat.

Word ik vanochtend wakker en zit mijn oor verstopt. Er zit allemaal prut in mijn oorschelp en heeft duidelijk gelopen vannacht (fijn dat de hechtingen nog goed vastzitten anders had ik dat oor moeten zoeken ;D )
Ik ben vrijwel weer doof aan dat oor en er is meer druk dan gister. Het doet ook meer pijn.
De assistente is aan het overleggen met een arts en belt me vandaag ergens terug. Hopelijk duurt dat niet te lang.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3417662
Wat balen dat je na zo'n goede controle gisteren vandaag dan ineens weer last hebt Sam. Hopelijk wordt je snel terug gebeld voor plan van aanpak!
Door eelke
#3417663
sam28 schreef: wo 13 jan 2021, 08:40 Tanna :bigarmhug: Super confronterend lijkt me, ook voor je man.


Ik heb gister controle gehad en de tampon is uit mijn oor. Het zag er goed uit en droog. Geen ontsteking.
Gister op de bank viel me op dat ik zo veel hoorde met dat oor hoewel ik nog zo'n doof gevoel had ermee. Dus dat beloofd wat.

Word ik vanochtend wakker en zit mijn oor verstopt. Er zit allemaal prut in mijn oorschelp en heeft duidelijk gelopen vannacht (fijn dat de hechtingen nog goed vastzitten anders had ik dat oor moeten zoeken ;D )
Ik ben vrijwel weer doof aan dat oor en er is meer druk dan gister. Het doet ook meer pijn.
De assistente is aan het overleggen met een arts en belt me vandaag ergens terug. Hopelijk duurt dat niet te lang.

Hmmmm, dat valt toch even tegen dan. Hopelijk is het gewoon een soort van normale reactie op het verwijderen van die tampon ofzo.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door