Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3455607
pike schreef: ma 09 jan 2023, 21:07 Hmmm en ik wou nog wel weer aan de barf gaan zodra hij fatsoenlijke kiezen heeft; jullie maken me al weer aan het twijfelen ::)
:biggrin2:
Oh jee . Nou , heel eerlijk ? Ik heb er echt een hekel aan gekregen . Met meerdere / grotere honden vond ik het veel makkelijker.
Ik denk ook weleens tijdens het bestellen , toch maar KVV . ::) Maar dan toch maar weer barf . Ik ben te perfectionistisch , kan het niet los laten . Aan de andere kant . Ik ben met een smurf goedkoop uit , dat is dan weer een schrale troost :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3455610
smulpaap schreef: ma 09 jan 2023, 21:42 :biggrin2:
Oh jee . Nou , heel eerlijk ? Ik heb er echt een hekel aan gekregen . Met meerdere / grotere honden vond ik het veel makkelijker.
Ik denk ook weleens tijdens het bestellen , toch maar KVV . ::) Maar dan toch maar weer barf . Ik ben te perfectionistisch , kan het niet los laten . Aan de andere kant . Ik ben met een smurf goedkoop uit , dat is dan weer een schrale troost :biggrin2:
Grappig ik bestel kvv maar zit telkens toch weer bij de barfspullen te kijken :biggrin2: Want ondanks het gemak van de kvv kan ook ik het barf niet loslaten.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3455615
Ik vind het nog steeds wel leuk. Probeer er ook wat bij te ontspannen. Muziekje erbij ed...
Maar het past steeds moeilijker in de planning. Waardoor ik het uitstel en dan plots alles tegelijk moet. En dan ben ik vaak tot 23u 's avonds bezig en dat vind ik niet grappig. :-X
De kinderen vinden het ook altijd het juiste moment om veel ruzie te maken. >:( Dat was gisteren gelukkig niet het geval.

Ik vries bijna alles per 2 dagen in.. Scheelt weer de helft porties.
Door Too
#3455636
hannabelgje schreef: di 10 jan 2023, 09:59 Ik wilde ivm de verhuizing tijdelijk op kvv maar Zoë werkt niet mee. Die eet dat 1 dag en dan niet meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Eigenwijsje ;)
Accepteert ze een weekje supermarktbarf?
Kippenpoot, kipfilet , soepvlees ..klaar
Liggen jullie lekker op schema met de verhuizing?
Door hannabelgje
#3455640
Ze krijgt nu barf van de Turkse slager afgewisseld met kvv van kivo. Dat gaat redelijk.
Druk aan het inpakken, zowel het appartement als mijn huis in België. Het appartement was verkocht maar nu ineens krijgt de makelaar geen contact meer met de koper en is de definitieve koopovereenkomst nog niet getekend door de koper. Lekker handig.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Too
#3455651
'De Verdwenen kopers' klinkt als de titel van een erg slechte film
Hopelijk blijkt het een misverstand , last minute vakantie, telefoon malheur of zoiets dergelijks.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3455797
Met Nina naar mijn lieve vriendin geweest. Voor het eerst sinds haar ouwe trouwe hond is ingeslapen. We hebben samen gehuild en herinneringen opgehaald. Ook zijn we in het bos gaan wandelen, zoals altijd. Maar nu voor het eerst in onze 22 jaar vriendschap zonder honden. Echt een heel bizar gevoel.

Nina heeft het geweldig goed gedaan vandaag. Ze heeft heerlijk gespeeld, laten zien hoe goed ze om kan rollen, genoten van de aandacht, lekker geslapen tijdens de boswandeling en gesmuld van haar fruithapje en flessen. Het is best een klus, met je baby op stap, maar wat ontzettend leuk en gezellig om zo met mijn meisje op stap te zijn!
Door Too
#3456127
Ik vind t zo leuk (en soms word ik een beetje emotioneel) om te lezen hoe jullie 'nieuwe' leven met zn 3en én de buitenwereld steeds meer vorm krijgt en hoe je die samen ontdekt, zeker nu Nina geen pijn meer heeft
:smitten:
Door Too
#3456128
Wat zegt over mij dat YouTube me een filmpje van 'the deal guy' voorstelt ...


nu weet ik wel welke 10 Costco deals deze maand onmisbaar zijn :roflmao:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3456132
Too schreef: ma 23 jan 2023, 12:20 Ik vind t zo leuk (en soms word ik een beetje emotioneel) om te lezen hoe jullie 'nieuwe' leven met zn 3en én de buitenwereld steeds meer vorm krijgt en hoe je die samen ontdekt, zeker nu Nina geen pijn meer heeft
:smitten:
Dat is echt ontzettend lief van je! Dank je wel!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3456136
Too schreef: ma 23 jan 2023, 12:20 Ik vind t zo leuk (en soms word ik een beetje emotioneel) om te lezen hoe jullie 'nieuwe' leven met zn 3en én de buitenwereld steeds meer vorm krijgt en hoe je die samen ontdekt, zeker nu Nina geen pijn meer heeft
:smitten:
+1!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3456524
Het lange wachten is begonnen. Vanmorgen Jop en Iza afgeleverd bij de DA voor de castratie/sterilisatie. Vanmiddag wordt ik gebeld wanneer ik ze weer op kan halen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door