Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3458783
Ja het was een top weekend! Mijn moeder heeft enorm genoten, Nina vond het ontzettend gezellig en ik vond het ook onwijs leuk. Zondagmorgen ging mijn moeder naar huis en zijn Nina en ik naar andere opa en oma gegaan. Daar hebben we gelogeerd. Was ook onwijs gezellig. Ik ben nu he-le-maal afgedraaid, maar intens tevreden!
Door Siberienne
#3458810
Avondje anarchie 😬😂
A3B0F0B0-2798-4D5E-A15B-AEB34AB866AE.jpeg
A3B0F0B0-2798-4D5E-A15B-AEB34AB866AE.jpeg (2.97 MiB) 2591 keer bekeken
DDA559E0-A6D5-4FC9-B5F2-A858295CDE24.jpeg
DDA559E0-A6D5-4FC9-B5F2-A858295CDE24.jpeg (2.58 MiB) 2591 keer bekeken
928E2385-BEB8-44EC-92F5-0B34E30E09F0.jpeg
928E2385-BEB8-44EC-92F5-0B34E30E09F0.jpeg (2.19 MiB) 2591 keer bekeken
Door Siberienne
#3458939
Vandaag op bezoek bij een vriendin van een vriendin die evt op Shadow wil passen als wij een weekje naar ‘t buitenland gaan. Prachtige plek, huis aan een meer en een huskymeneer die het daar heeel spannend vond - ze hebben wolvarkens, zulke grappige dieren.

En de mensen heel aardig en vooral hij was echt blij weer een husky om zich heen te hebben. Was zo leuk, het is een aardig stuk rijden - de laatste kilometers over een onverharde bosweg - maar waard het omdat we hem daar met gerust hart achterlaten !
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3458942
Wat heerlijk dat jullie nu zo'n fijn oppasadres hebben gevonden :-) klinkt echt als een fantastische plek wanneer de wegen begaanbaar zijn :biggrin2:
Door Siberienne
#3458943
Ja bij mensen op bezoek gaan waar de laatste 5 km er zo uit ziet gebeurt niet zo vaak in NL…
3EDA5435-601A-4FC0-B31A-7050A26869D6.jpeg
3EDA5435-601A-4FC0-B31A-7050A26869D6.jpeg (4.62 MiB) 2485 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3458945
Siberienne schreef: ma 17 apr 2023, 08:28 Ja bij mensen op bezoek gaan waar de laatste 5 km er zo uit ziet gebeurt niet zo vaak in NL…3EDA5435-601A-4FC0-B31A-7050A26869D6.jpeg
:smitten:
Dit is dus precies waarom wij zo gek zijn op Zweden. Dit soort weggetjes.
(Behalve met een laag ijs en geen banden met pinnetjes voor goede grip ::) )

Wat heerlijk dat jullie zo'n fijn vakantieplekje voor Shadow hebben gevonden!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3458984
Ik ben nu 3 dg aan het werk bij mn nieuwe baan, nog 1 dg voor deze week te gaan…. Ik ben gesloopt 🫣….. Ik ben (altijd) erg vroeg wakker, dus dan is de dag erg lang…. Moet nog wel mn draai vinden; wordt ingewerkt bij een kantoor die 3 tot 4x zoveel mensen in de pauze krijgt, dus straks appeltje-eitje 😉….. Hoop dat ik komend weekend een beetje kan bijkomen, al zal ik het wel druk krijgen, aangezien ik nu alleen in het weekend mn huishouden kan doen…. Maar leuke collega’s, altijd bereid om te helpen, kan alles vragen etc…. Heel anders dan mn vorige baan….
Vanmiddag ff uurtje langer gebleven om mn Allergenen certificaat te halen… En ja gehaald 🥳… Volgende week nog mn HACCP en dan ben ik voor een jaartje klaar 😉….
Door hannabelgje
#3458993
Too schreef:https://www.upstick.nl/

Confronterend!
De kiloknal-eter bereik je er natuurlijk nooit mee
Lijkt me raar. Voor zover ik weet kun je vlees niet meteen verwerken na slachten. Wij deden dat in elk geval nooit. Eerst laten besterven en dan kun je het dacht ik pas eten. En wij aten ook onze eigen kippen. Eerlijker vlees is er niet denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door yazzie
#3458996
:o

Vraag me af wat voor soort je hier wel mee bereikt... Ook niet de vegetariër/veganist of mensen die soms een stukje biologisch vlees consumeren.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3459000
Het helpt jammer genoeg ook niet...

Paar jaar geleden was er bij ons op tv een programma (Basta) waarin maatschappelijke problemen om een ludieke maar confronterende manier aan de man gebracht werden. Super programma! :P
In een bepaalde aflevering werd er kennis gemaakt met een big, kreeg een naam en al. Er werden mensen uitgenodigd op een bijeenkomst. Er werd gezegd: we gaan een gezellig bbq houden, met vlees van ons biggetje. Super veel mensen gaven aan dan niet te willen eten. Toen zeiden ze dat het geen vlees van dat biggetje was. Toen ging iedereen natuurlijk van het vlees eten.
Na de maaltijd kregen ze dan te zien welk big ze wél opgegeten hadden.
Iedereen met de neus op de feiten. Vlees heeft altijd een gezicht. En niemand beseft dat nog of is super hypocriet..
Er waren wel mensen die zich toch wat schaamden, maar het zou me verbazen als er iemand vega door zou geworden zijn.
Alhoewel, in heel Vlaanderen, van iedereen die keek misschien wel... Er werd toen wel serieus over gesproken...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3459020
Samen met mijn collega’s heb ik vandaag vanuit MVO een dag geholpen inzamelen voor de voedselbank. We hadden een indrukwekkend aantal kratten verzameld zei de mevrouw van de voedselbank. Mooi zo! Was heel leuk om te doen en we mogen nog een dag, dus best kans dat we later dit jaar nog een dag gaan helpen!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3460134
Weer thuis van onze eerste vakantie met ons meisje. Het was heerlijk! Ze heeft helaas wel weer last van haar oortjes, maar ze was er niet ziek van en met wat pijnstilling was het goed te doen.
We zijn naar drie dierentuinen geweest. Dierenrijk, Best Zoo en Zoo Veldhoven. Bij Best Zoo hoopten we de baby wombat en de baby tamandua te zien. De wombat liet zich niet zien, de tamandua super goed. Die ging uitgebreid spelen met moeders. Echt super leuk. De Sri Lanka panter ging een duif proberen te vangen, dat was ook spektakel.

Verder hebben we bij de kinderboerderij op het park een paar keer geholpen met de dieren voeren. Mijn hemel, dat kind ploft zowat uit elkaar van plezier dan. We hebben geschommeld, softijs gegeten (dat vindt ze zo lekker dat ze heel hard moet lachen) en frietjes gesmuld. Ik heb twee keer genoten van de infrarood sauna. Wat een genot, heb voor het eerst in lange tijd geen rugpijn meer!
Toen de midweek afgesloten met een dagje strand. Dat vond Nina ook prachtig. De golven fascineerde haar heel erg.

Nu weer thuis terug in het ritme komen. De buren hebben super goed voor Charlie, Kaela en Joris W. gezorgd. Echt heel fijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door