Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3399966
Lizzy schreef:Is er ook een vega variant van de bitterbal? Heb ik wel zin in, met een goeie lik mosterd. Mag ik ook een Chardonnaytje?
Ja hoor, maar wel uit de oven ;) .... enne... chardonnay staat koud :D ....
image.jpg
image.jpg (1.94 MiB) 1542 keer bekeken
Nagels hebben wel beetje verzorging nodig :-X , maar ze zijn weer een beetje zoals ik het graag heb, qua lengte :D ...
Gebruikersavatar
Door pike
#3399968
Ina schreef: vr 03 apr 2020, 10:34 Met dank aan de referentie naar de BBM....bij mij staat er nu eentje hard te werken :biggrin2:


Als je de machine alleen maar gebruikt om te kneden, zou ik denk ik ook voor een kneedapparaat kiezen
Ik bak er wel gewoon in, maar haal na de laatste rijs wel de kneedhaak er uit zodat ik niet een groot gat onderin het brood heb en moet hengelen om die kneedhaak er weer uit te krijgen >:(
Vroeger heb ik ook een broodbakmachine gehad, en ik haalde die haak er inderdaad ook altijd na de laastste rijs uit omdat ik dat enorme gat onderin mijn brood waardeloos vond. Laat me wel denken aan Pike toen hij nog een klein pupje was. En bij mij in de keuken kwam kijken of daar iets te beleven viel. Toen ineens vanuit het niets die broodbakker begon te draaien. Zwoesj zwoesj zwoesj puppy Pike sprong van schrik een gat in de lucht ;D ;D ;D Ja daar viel pas wat te beleven ;D ;D ;D
Door src_esther
#3399969
CindyMayella schreef: vr 03 apr 2020, 17:18 Nagels hebben wel beetje verzorging nodig :-X , maar ze zijn weer een beetje zoals ik het graag heb, qua lengte :D ...
Niets om je voor te schamen. Mijn nagels zien er 100x minder verzorgd uit omdat ze meestal na wel een goede verzorging er binnen een paar uur alweer vreselijk uitzien. Iets met verbouwing en grote tuin...
Door Lizzy
#3399970
CindyMayella schreef: vr 03 apr 2020, 17:18 Ja hoor, maar wel uit de oven ;) .... enne... chardonnay staat koud :D ....image.jpg
Nagels hebben wel beetje verzorging nodig :-X , maar ze zijn weer een beetje zoals ik het graag heb, qua lengte :D ...
Dank je, uit de oven is prima :-* !

Ik vind je nagels er prachtig uit zien! Die van mij zijn uber kort. Praktisch met handen wassen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3399975
Ik heb altijd redelijk lange nagels gehad (iets langer dan op de foto), maar door mn werk, moest ik ze afknippen en goed bijhouden.... ik vond het vreselijk :-[..... maar nu ben ik weer blij dat ze weer ‘lang’ zijn ;D ....
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3399980
Tibbies schreef:Mooie nagels Cindy.
Wat ben je aan het haken?
Haha... was kussenhoesjes aan het haken ;D ... dr kwamen teveel kussentjes, dus ben ik weer terug gegaan nar borduren 🤣.... ik kan aalwen maar het meest simpelste haken hoor, geen ingewikkelde patronen voor mij ;) ..
Door hannabelgje
#3400003
Vandaag na 17 uur bschappen gegaan. De volgende keer ga ik wel weer in de pauze. De helft was op. Ze hadden wel keukenrol en wc papier. Van ieder 1 verpakking meegenomen....

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Cathelijn
#3400040
Lekker naar buiten in de tuin dit weekend!

Volgende week dus Pasen, normaal zou ik dat met ouders, broer, zus en zwager en kinderen vieren met een gourmet ofzo.
Ik heb net bij het boodschappen alvast wat afbakbroodjes en eieren meegenomen. Maar ff een vraagje: gaan jullie nog iets proberen te vieren met Pasen en hoe dan?
Ik zat te denken aan een gezamenlijke online brunch oid met de familie :biggrin2: ::)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3400042
Cathelijn schreef:Lekker naar buiten in de tuin dit weekend!

Volgende week dus Pasen, normaal zou ik dat met ouders, broer, zus en zwager en kinderen vieren met een gourmet ofzo.
Ik heb net bij het boodschappen alvast wat afbakbroodjes en eieren meegenomen. Maar ff een vraagje: gaan jullie nog iets proberen te vieren met Pasen en hoe dan?
Ik zat te denken aan een gezamenlijke online brunch oid met de familie :biggrin2: ::)
Wij, als gezin, doen altijd 1ste paasdag brunch en 1 dag gourmetten... ook 1 dag naar schoonouders, maar dat gaat dus niet door..... maar daar laten we maar zo dit jaar :-\ .....
De jongste dochter wordt over 2,5 week 16.... tja.... gaan we maar zelf een gezellige dag van maken; ze mag sowieso zelf kiezen wat er ‘s avonds wordt gegeten.......
Door - pien -
#3400057
-Annemarie- schreef: vr 03 apr 2020, 14:38 In februari, toen we nog gewoon mochten winkelen, hebben we ons uitgebreid voor laten lichten over kneed-apparaten voor brood. Kitchenaid is wel prijzig ja. Maar het schijnt dat ze rond moederdag altijd een actie hebben met een leuk tweede apparaat er gratis bij als je iets van Kitchenaid koopt. Dus wij wachten het nog even af.
Maar hoe dan ook is de prijs wel heftig. :-\
Er blijken 5 verschillende te zijn
https://www.keukenloods.nl/technologie/ ... aid-mixers
Ik heb een Heavy Duty (wist ik ook niet toen ik 'm overnam van iemand anders, hij had de goeie kleur daarom werd het deze ;D ) maar kneed er geen brooddeeg mee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door