Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3420144
Kaela schreef: wo 17 feb 2021, 17:19 Valt wel mee hoor. En als ik het al had, dan ben ik inmiddels min of meer genezen :biggrin2:
Dat is nou typisch een aandoening die genezen is voor je er erg in hebt ;D
[/quote]

En je hebt er geeneens een vaccinatie voor nodig ;D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3420182
Wauw Ronald, sjeik allemaal hoor! :D
Hopelijk krijg je je spulletjes snel, omdat de rest van Nederland (net als wij) nog even wachten tot de winkels open gaan ;) ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3420203
Fenixjuh schreef: do 18 feb 2021, 12:24 Wauw Ronald, sjeik allemaal hoor! :D
Hopelijk krijg je je spulletjes snel, omdat de rest van Nederland (net als wij) nog even wachten tot de winkels open gaan ;) ;D
Het meubilair (dressoir en salontafel) is er al. De bank moet nog gemaakt worden omdat ik een andere kleur wilde dan dat ze op voorraad hadden. Komt me opruimtechnisch ook iets beter uit (man, opruimen, en dat in één zin)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3420691
Grappig, toen ik gisteren het lokale weekkrantje pakte om door te lezen stond op de voorpagina de foto van Kaela met de paarden als aankondiging van het artikeltje in het krantje over het passen van het zadel. Kan alleen nergens meer vinden waar Kaela dat artikeltje op BP heeft geplaatst ::) Als je wilt kan ik je dus de papieren versie toesturen Kaela voor in het archief ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3420702
dinky89 schreef: za 27 feb 2021, 10:24 Grappig, toen ik gisteren het lokale weekkrantje pakte om door te lezen stond op de voorpagina de foto van Kaela met de paarden als aankondiging van het artikeltje in het krantje over het passen van het zadel. Kan alleen nergens meer vinden waar Kaela dat artikeltje op BP heeft geplaatst ::) Als je wilt kan ik je dus de papieren versie toesturen Kaela voor in het archief ;)
Zie je wel, wereldberoemd in Groningen!

Vanmorgen hebben we de zadels weer opgehaald en hebben we van de zadelmaker 1 krantje gekregen. Ik zou het reuze leuk vinden als je het op zou willen sturen!
Door Mandarijn
#3420876
20210304_055612.jpg
20210304_055612.jpg (6.52 MiB) 1402 keer bekeken
Vers van de pers. De eerste 2 lammetjes van het jaar bij de kinderboerderij waar ik de dieren verzorg. Deze zijn rond 5u geboren. Zijn 2 bokjes
Door Mandarijn
#3420908
Eef+Stippels schreef: do 04 mar 2021, 07:36 Ach wat een scheetjes :smitten:
Hoe gaat het met mams?
Met mams gaat alles goed. Is haar 1e bevalling en ze doet het fantastisch. Lammetjes drinken goed en mams kijkt goed naar ze om
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door