Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Elf
#3398150
Het met zn allen thuis zitten heeft ook wel iets. Het is nu eenmaal zo dus ons ertegen verzetten heeft geen nut. Dan proberen we er maar het beste van te maken. Ikzelf ben gestopt om alle adviezen van allerlei zgn experts op virusgebied e.d. te lezen. De berichten spreken elkaar vaak tegen en ik werd er erg onrustig van en begon een soort smetvrees te ontwikkelen. Regelmatig handen wassen, handgel in alle jaszakken van degenen die de deur uit moeten en afstand houden moet genoeg zijn hoop ik

Net bij de patisserie van een vriendin heerlijke gebakjes gehaald. Steun met zn allen de lokale hardwerkende ondernemers!

Dus hier in het Café graag een kop koffie voor mij :)
Door Siberienne
#3398172
Elf schreef: vr 20 mar 2020, 14:43 Het met zn allen thuis zitten heeft ook wel iets. Het is nu eenmaal zo dus ons ertegen verzetten heeft geen nut. Dan proberen we er maar het beste van te maken. Ikzelf ben gestopt om alle adviezen van allerlei zgn experts op virusgebied e.d. te lezen. De berichten spreken elkaar vaak tegen en ik werd er erg onrustig van en begon een soort smetvrees te ontwikkelen. Regelmatig handen wassen, handgel in alle jaszakken van degenen die de deur uit moeten en afstand houden moet genoeg zijn hoop ik

Net bij de patisserie van een vriendin heerlijke gebakjes gehaald. Steun met zn allen de lokale hardwerkende ondernemers!

Dus hier in het Café graag een kop koffie voor mij :)
heel verstandig!

Ik zo een alcohol vrij biertje als ze dat hebben bij de AH ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3398179
Zo, vandaag de auto gewassen. Die blijft nu langer schoon nu ik niet naar kantoor hoef :cool:
Weerberichten voor het weekend zijn zonnig dus daar wordt ik blij van :)

Nu tijd voor een borrel, doe mij maar een kruidenbittertje
Door Elf
#3398195
Siberienne schreef: vr 20 mar 2020, 17:19 heel verstandig!

Ik zo een alcohol vrij biertje als ze dat hebben bij de AH ;)
Jouw bijdragen lees ik overigens met veel interesse Siberienne! ;)
Door Siberienne
#3398212
Kopje thee. Zou ook wel wijntje willen maar heb dienst en het is nu zo druk met belletjes dat ik de AH ook niet gehaald heb. Het is nu even stil, dus effe chillen is wel fijn.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3398238
Aww... Ik heb net met mezelf afgesproken dat ik op rantsoen moet want met al dat thuis zitten eet ik teveel.
Maar dit kan ik toch niet laten gaan... ;D
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3398262
Goedemorgen....omdat we allemaal wel wat kleur kunnen gebruiken (denk ik).
Op naar de cappuccino.

Ik ben normaal gesproken niet zo sociaal, eigenlijk veranderd er weinig in mijn dagelijkse leven (behalve dat ik niet kan gaan sporten en mijn moeder van bijna 80 niet kan bezoeken) maar ik merk nu dat ik best behoefte heb aan contact. Apart.
Fijn dat er dan dingen zijn als een digitaal cafe.
Bijlagen
120326-KRN_3667-098-bewerkt.jpg
120326-KRN_3667-098-bewerkt.jpg (256.07 KiB) 1298 keer bekeken
Door Ingeborg1958
#3398267
Nieuwe dag en de zon schijnt. De kanarie fluit het hoogste lied. Die heeft geen corona stress :)
Ik heb net m'n havermoutje op, straks een bakkie koffie.
Ik had gisteren mail van m'n baas dat hij voor ons WW heeft aangevraagd. Die zouden dan 90% loon vergoeden. Ben benieuwd!!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3398273
Ingeborg1958 schreef:Nieuwe dag en de zon schijnt. De kanarie fluit het hoogste lied. Die heeft geen corona stress :)
Ik heb net m'n havermoutje op, straks een bakkie koffie.
Ik had gisteren mail van m'n baas dat hij voor ons WW heeft aangevraagd. Die zouden dan 90% loon vergoeden. Ben benieuwd!!
Hier ook mail dat er WW is aangevraagd en dat april nog normaal wordt uitbetaald.... ben ook benieuwd.....

Ik loop nu al een week in joggingbroeken met een simpele trui, nu ik niet meer naar buiten hoef/kan... geen lenzen in (wel mn bril op ;) ), geen make-up op, mn haar uit model zonder schuim.......
Doen jullie dat ook, of wat je altijd doet????
Laatst gewijzigd door CindyMayella op za 21 mar 2020, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door