Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3400687
sam28 schreef: do 09 apr 2020, 16:27 Haha, lief van jullie. Ik vind mezelf geen held, misschien eentje op sokken. Heb mijn personeelspas gehaald vanmiddag en even gekeken waar ik morgenvroeg moet zijn. Ik krijg gelukkig een noodparkeervergunning want anders werk ik alsnog vrijwillig. Het is natuurlijk wel Amsterdam ;D
En ondertussen zenuw ik lekker door, ben ik wel goed voorbereid, zitten de elearnings er wel goed in.. enzenz.
Morgen om deze tijd ben ik vast relaxter (of in shock over hoe alles gaat, ik heb wel een beeld maar het zien en werken is denk ik toch anders)
Je bent een topper :-*
Hopelijk ben je vanavond relaxter :)
Door MillyMol
#3400694
Hieronder een link naar een paper met adviezen voor het bewaren van afstand tijdens wandelen, hardlopen en fietsen o.b.v. onderzoek:
http://www.urbanphysics.net/Social%20Di ... _Paper.pdf

Samengevat:
Based on the results, Blocken advises to keep a distance of at least four to five meters behind the leading person while walking in the slipstream, ten meters when running or cycling slowly and at least twenty meters when cycling fast. "If you want to overtake someone, it is also recommended to start "pre‐ sorting" into a staggered arrangement from a fairly long distance – twenty meters with bicycles, for example, so that you can overtake carefully and at a proper distance by moving in a straight line." Compare it to driving: if you want to overtake, you should also not wait until the very last moment.
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#3400704
MillyMol schreef: vr 10 apr 2020, 09:18 Hieronder een link naar een paper met adviezen voor het bewaren van afstand tijdens wandelen, hardlopen en fietsen o.b.v. onderzoek:
http://www.urbanphysics.net/Social%20Di ... _Paper.pdf

Samengevat:
Based on the results, Blocken advises to keep a distance of at least four to five meters behind the leading person while walking in the slipstream, ten meters when running or cycling slowly and at least twenty meters when cycling fast. "If you want to overtake someone, it is also recommended to start "pre‐ sorting" into a staggered arrangement from a fairly long distance – twenty meters with bicycles, for example, so that you can overtake carefully and at a proper distance by moving in a straight line." Compare it to driving: if you want to overtake, you should also not wait until the very last moment.
Dank je, helder.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3400737
Het was een heftige dag. Ik ben moe en alles doet me zeer. Zo onwijs veel indrukken ook. Fijn voor mij was dat we hele stabiele patiënten hadden, veel tijd voor uitleg en daar ook rust voor.
Ik ga nog maar wat meer eten en slapen. Morgen en overmorgen gelukkig ook nog inwerkdagen.
#3400738
sam28 schreef:Het was een heftige dag. Ik ben moe en alles doet me zeer. Zo onwijs veel indrukken ook. Fijn voor mij was dat we hele stabiele patiënten hadden, veel tijd voor uitleg en daar ook rust voor.
Ik ga nog maar wat meer eten en slapen. Morgen en overmorgen gelukkig ook nog inwerkdagen.
Voor zover mogelijk, gelukkig ;)... blij dat je je eerste dag (redelijk) goed bent doorgekomen... je bent een kanjer :-* :-*
Door Siberienne
#3400739
Afbeelding
sam28 schreef: vr 10 apr 2020, 18:26 Het was een heftige dag. Ik ben moe en alles doet me zeer. Zo onwijs veel indrukken ook. Fijn voor mij was dat we hele stabiele patiënten hadden, veel tijd voor uitleg en daar ook rust voor.
Ik ga nog maar wat meer eten en slapen. Morgen en overmorgen gelukkig ook nog inwerkdagen.
Ik wens je een fijne avond en een goede nachtrust. Morgen weer een dag. Succes ermee! Kanjer! ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3400740
Klinkt als een goede inwerkdag Sam! :-*
Hopelijk vind je vanavond en vannacht voldoende rust om morgen weer verder te kunnen.

Ik hoop dat dit weekend geen nieuwe piek gaat veroorzaken. Bij eenvandaag had 16% toch aangegeven bij mensen langs te gaan dit weekend. Overigens zaten daar ook mantelzorgers tussen.
Door hannabelgje
#3400764
Afgelopen week kregen mijn ouders een telefoontje van het OCMW. (Belgische sociale dienst soort van). Hoe het met ze ging en of ze iets nodig hadden. Ik vond het zo lief. Die bellen blijkbaar alle ouderen af om te kijken of het daar wel goed mee gaat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door