Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3400494
MillyMol schreef: wo 08 apr 2020, 10:55 Een van mijn collega’s op de recovery is overleden aan Corona, hoorde ik vanmorgen. 64 jaar en vlak voor zijn pensioen. Zo’n ongelooflijk lieve man met passie voor zijn vak. Geveld door een onzichtbare en dodelijke vijand. :'(
Daar ben ik toch wel even helemaal van uit het lood geslagen. Het spaart niemand.
Millymol wat vreselijk. Dat hakt erin zeg.. heel veel sterkte voor jou en de rest van jullie team.


:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
#3400498
MillyMol schreef:Een van mijn collega’s op de recovery is overleden aan Corona, hoorde ik vanmorgen. 64 jaar en vlak voor zijn pensioen. Zo’n ongelooflijk lieve man met passie voor zijn vak. Geveld door een onzichtbare en dodelijke vijand. :'(
Daar ben ik toch wel even helemaal van uit het lood geslagen. Het spaart niemand.
Wat vreselijk zeg, dat u wel heel confronterend en verdrietig. Heel veel sterkte gewenst.
Door Chouka
#3400503
MillyMol schreef: wo 08 apr 2020, 10:55 Een van mijn collega’s op de recovery is overleden aan Corona, hoorde ik vanmorgen. 64 jaar en vlak voor zijn pensioen. Zo’n ongelooflijk lieve man met passie voor zijn vak. Geveld door een onzichtbare en dodelijke vijand. :'(
Daar ben ik toch wel even helemaal van uit het lood geslagen. Het spaart niemand.
Oei! Overleden omdat hij werkt. Hoe erg.
Veel sterkte voor jou, de collega's en de familie.
Door Esther Q
#3400509
pearlsofpassion schreef: wo 08 apr 2020, 08:13 Dit punt:


Wat wil je hier dan eigelijk zeggen? Dat het allemaal wel meevalt, zelfs op wereldniveau bekeken?
Als alle mensen een zeker risico lopen om te sterven of restschade te blijven hebben indien er gebrek aan ruimte is voor medische hulp? En dat dit vrij hoog is, ook bij mensen van jouw leeftijd.
Dat begrijp ik niet.
Zeker niet als je je ervan bewust bent wat je eigen risico's in deze zijn. Dat het geen uitzonderingen zijn die jonger medische hulp nodig hebben.

Bij een gebrek aan medische zorg krijg je iets als in Italie en daar is wat? 10% van de besmette personen gestorven? Als dat geen aanzienlijk percentage is, wat dan wel?
Ik zit te denken aan hoe ik kan uitleggen wat ik bedoel en dat het ook iets toevoegt aan dit topic, in plaats van dat het een negatieve toon zet, terwijl het toch al allemaal zo moeilijk is, maar ik kom er nog niet echt uit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door