Het wordt een matching tattoo met mijn nichtje waar ik een hele speciale band mee heb.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Oh, ik dacht dat je een kleintje liet zettenDat dacht ik ook. Hij kan blijkbaar niet veel kleiner dan dit.![]()
. Dit is best een forse. Nou spannend!!
hannabelgje schreef: ↑zo 23 feb 2020, 10:54 Dat dacht ik ook. Hij kan blijkbaar niet veel kleiner dan dit.Wie zegt dat?
hannabelgje schreef: ↑zo 23 feb 2020, 20:25 Omdat er openingen zitten die anders te klein worden. En dan zijn ze niet meer open. Daarom blijft het rond de 4 a 5 cm.Mmmm. Ik weet niet zo goed hoe ik dit vriendelijk moet zeggen maar als je tattoeeerder hier niet een mooi fijn dingetje van weet te maken, moet ie misschien bijles krijgen bij een van deze :
hannabelgje schreef: ↑ma 24 feb 2020, 10:49 Bij 1. Ik moet wel zeggen dat de tatoueerders er niet waren. We hebben gesproken met de piercer. En die zei ook eerlijk dat hij het niet zeker wist.Dan zou ik nog maar eens een tweede mening zoeken, het is wel iets waar je lang aan vast zit. Tenzij je zelf zo’n grote mooi vindt natuurlijk