Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3394387
Charlie en Kaela hingen boven de hamsterbak, dat was niet echt een mooie plek. Oscar hing in zijn eentje aan een verder kale muur, ook wat ongezellig. Otje stond boven stof te vangen... Niet naar mijn zin dus!
Afgelopen week kreeg ik een idee en meneer heeft dat zoals altijd weer mooi naar mijn zin gemaakt. Het enige dat ik jammer vind, is dat we geen geschikte foto van Pluk voor erbij hebben. Maar die heeft twee andere mooie plekjes in huis en vergeten we echt niet. Dus beter zo, dan een totaal niet passende foto erbij. Ik ben er weer wijs mee!
IMG_8767.jpg
IMG_8767.jpg (408.67 KiB) 1145 keer bekeken
IMG_8766.jpg
IMG_8766.jpg (468.29 KiB) 1145 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3394417
Fenixjuh schreef: zo 02 feb 2020, 15:45 Mooi! :)
Maar in je onderschrift heb je Pluk toch ook in het paars?
Ja klopt, maar het is echt HEEL irritant, ik heb het originele bestand niet meer. Alleen nog een verkleind bestand van 90 kb. En die kan niet zo groot afgedrukt worden zonder heel erg lelijk te worden.
Die foto staat wel bij haar urn, op 10*15 afgedrukt. Dat was nog wel te pruimen qua kwaliteit en ik vind het zo'n leuke foto!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3394424
Anne in Zweden schreef: zo 02 feb 2020, 18:51 Antwoord afgekeurd. Ik eis een ingelijste (foto van) Valentijn bij jou aan de muur! >:( :boo: :biggrin2:
Ja maar, ja maar, ja maar!!!!

Valentijn stond al op de kerstkaart! Je moet het jonkie ook niet teveel geven hoor, gaat ie naast zijn piepkleine hamsterschoenen lopen!
Gebruikersavatar
Door pike
#3394429
Kaela schreef: zo 02 feb 2020, 19:15 Ja maar, ja maar, ja maar!!!!

Valentijn stond al op de kerstkaart! Je moet het jonkie ook niet teveel geven hoor, gaat ie naast zijn piepkleine hamsterschoenen lopen!
Het jonkie is inmiddels toch al 1 jaar oud, dan mag hij toch ook wel bij het gaaies hangen? :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door