Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3393762
Nou, ik zal eens een begin maken met de foto overload ;D

Vanmorgen het hele spul samen los. Ik aan de poets, de vogels aan de klier. In tegenstelling tot twee jaar terug is Kaela volkomen op haar gemak bij de mannen. En ze laat zich ook niets door ze vertellen, wat vooral bij Jari grote verbazing geeft!
Jari kan inmiddels weer goed vliegen, hij heeft zijn vleugelpennen goed aan laten groeien. Voor hem heerlijk, voor ons wel een beetje meer werk. Want hij gaat o-ver-al op onderzoek uit, niets is veilig. Maar wij houden er van als een dier alles kan wat ie hoort te kunnen! Charlie raakt er ook al aan gewend dat het geen teken van dikke paniek is als Jari of Pongo vliegen.

Pongo aan de poets
Afbeelding

Alle vier

Afbeelding

Mijn dappere dametje

Afbeelding

Pongo aan het klauteren

Afbeelding

Jari aan de poets

Afbeelding

Charlie op zijn vaste stek

Afbeelding

Charlie nadat hij van schrik een rondje met Pongo meehad gevlogen

Afbeelding

Gaaaaap

Afbeelding

Weer alle vier

Afbeelding
Door Lizzy
#3393763
Wow, wat een schitterende foto's :smitten:

Ben vooral gek op die van Jari aan de poets :smitten:

Heel leuk om te zien, de foto's van blije papegaaien :-*
Gebruikersavatar
Door Ina
#3393765
Birds heaven :smitten: .... wat een geweldig gezicht de hele meute bij elkaar

Maakt het niet enorm veel lawaai zo samen, toen mijn vriendin nog gaaitjes had werd ik soms helemaal iebel .... als er 1 begon te kletsen ging gezellig de hele boel meedoen.....en de één had nog een grotere mond als de ander qua geluid produceren
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3393768
Ina schreef: za 25 jan 2020, 12:00 Birds heaven :smitten: .... wat een geweldig gezicht de hele meute bij elkaar

Maakt het niet enorm veel lawaai zo samen, toen mijn vriendin nog gaaitjes had werd ik soms helemaal iebel .... als er 1 begon te kletsen ging gezellig de hele boel meedoen.....en de één had nog een grotere mond als de ander qua geluid produceren
Nee qua geluid is het nog goed te doen. Charlie en Kaela maken alleen hun gebruikelijke geluid als ze in hun kooi zijn. Zodra ze los zijn, zijn ze vrij stil. Jari en Pongo fluiten wat en beginnen her en der wat te praten. Maar van de vorige keer weten we dat ze nog aan het wennen zijn, want als ze wat meer gewend zijn praten ze veel meer. Maar op schappelijk volume, dus het is te doen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3393776
Ontzettend leuk om je foto’s te zien! Zeker ook omdat je er de ruimte er voor hebt (denk ik tenminste ;) ).....
Ben geen vogel-mens, maar vind het wel leuk om deze foto’s te zien :) ....

Overigens: onze 1ste kat heette Pongo; bijna net zo gestippeld als.... vind het nog steeds leuke naam :biggrin2: ...
Laatst gewijzigd door CindyMayella op za 25 jan 2020, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3393778
Pongo wilde in bad!
769D1DC0-02FA-4C91-A83A-EC7432976E05.jpeg
769D1DC0-02FA-4C91-A83A-EC7432976E05.jpeg (2.83 MiB) 1526 keer bekeken
FD79F58C-385C-439F-A53D-48E3761BBFCE.jpeg
FD79F58C-385C-439F-A53D-48E3761BBFCE.jpeg (3.01 MiB) 1526 keer bekeken
BD3F8E32-96BC-42A2-B2EC-D98241F3643D.jpeg
BD3F8E32-96BC-42A2-B2EC-D98241F3643D.jpeg (3.16 MiB) 1526 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3393809
Vandaag proberen we uit hoe ze het met zijn vieren in de vogelkamer redden. Want Jari en Pongo zijn gewend veel uit hun kooi te zijn en in de woonkamer is dat nogal bewerkelijk. Tot nog toe gaat het prima. Charlie blijft in de kooi, Kaela is er uit gekomen en Jari en Pongo beperken zich (nog) tot buiten de kooi blijven. Ik heb er een uur bij gezeten en kijk nu hoe het gaat als ik er niet bij ben.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3393817
tt-tjes schreef: zo 26 jan 2020, 15:49 Misschien een stomme vraag, maar hoe komt het dat 1 van de grijsjes zo'n kale borst heeft?
Dat is geen stomme vraag. Jari heeft toen hij jong was een huidinfectie gehad. Daardoor is hij zichzelf teveel gaan verzorgen en is hij kaal geworden. En doordat de folikels beschadigd zijn groeien die veren ook niet meer terug.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door