Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ingeborg1958
#3393677
Ik gebruik de shampoo van " love beauty and planet" Ook milieu vriendelijk,eco en met gerecyclede verpakking .
Bevalt heel goed!!
Door El_Kato
#3393684
Lizzy schreef: vr 24 jan 2020, 09:42 Als je van Werfzeep een vet achterhoofd kreeg (ik dus precies hetzelfde!) dan hoef je Aleppo ook niet te proberen.... Hetzelfde als met Werfzeep, vies vet goor haar, vooral de achterkant! Bizar maar waar.
Ja precies dat… dat je aan de voorkant denk van het gaat en dan haal je een hand door je haar en voelt het alsof het al weken niet gewassen is :puke:

Maare check, Aleppo gaat van de lijst :P
Door El_Kato
#3393685
Ingeborg1958 schreef: vr 24 jan 2020, 11:18 Ik gebruik de shampoo van " love beauty and planet" Ook milieu vriendelijk,eco en met gerecyclede verpakking .
Bevalt heel goed!!
Ga ik ook eens naar kijken, thx!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3393692
Ik heb lang haar en doe ook rustig een jaar met de zeepbar van Louland... Ik was mijn haar soms 1x per week, soms om de week...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door src_esther
#3393735
Ik heb een tijdje mijn haar gewassen met zeep (werf haarzeep, aleppo en marseille) en gespoeld met appelazijn. Het beviel maar kostte me te veel tijd.
Nu was ik - afhankelijk van de toestand van mijn haar - met Bee honest shampoo (meestal verveine & citroen) of Lavera deep care & repair. Eens in de week tot 2 weken. Bevalt me prima. Na het wassen, masseer ik vaak wat kokosolie op hoofdhuid en in het haar.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3393741
Ik heb maanden haarzeep geprobeerd maar ik bleef last houden van een vettige plek op mijn achterhoofd. Daarna weer gewone shampoo zonder SLS gebruikt maar toen ik hierdoor erg last van roos kreeg heb ik bij met Olijf, Olive-elia shampoo gekocht en dat bevalt prima. Ze hebben ook zeep bar's maar daar heb ik me (nog) niet aan gewaagd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door