Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3403427
Crash Landing on You - een Koreaanse soapserie. Ik had zin in iets luchtigs. Nou, dat is gelukt. ;D
En het kreeg van de NRC een verrassend goede recensie. Waar ook dit in staat: Een kleine waarschuwing vooraf: het hoge sentimentele gehalte van Zuid-Koreaanse series kan Nederlandse kijkers wat moeite kosten.
Heb nog nooit zoveel huilende mannen geëmotioneerde mannen in een serie gezien. ;D

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/04/16/no ... u-a3996956
#3403430
- pien - schreef: do 02 apr 2020, 11:37 Meneer pien vond het nog wel aan te kijken, ik werd er niet warm of koud van. Dan kiezen we wat anders wat we allebei leuk vinden :)
Wij vonden seizoen 3 van Ozark gelukkig wel leuk :biggrin2:

We kijken nu seizoen 2 van Narcos Mexico.
Ik ben er niet kapot van, en ik vond de originele Narcos veel leuker.

Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar Workin' Moms is ook leuk! Is nu net een nieuw seizoen van uit.

En eind van de maand komt The 100 weer :D
#3403440
Eef+Stippels schreef: vr 15 mei 2020, 12:12 Wij vonden seizoen 3 van Ozark gelukkig wel leuk :biggrin2:

We kijken nu seizoen 2 van Narcos Mexico.
Ik ben er niet kapot van, en ik vond de originele Narcos veel leuker.

Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar Workin' Moms is ook leuk! Is nu net een nieuw seizoen van uit.

En eind van de maand komt The 100 weer :D
:thumbup:
Wij hebben 4 seizoenen van Outlander gekeken en wachten nu geduldig op seizoen 5 (komt over een jaar geloof ik).
We kijken nu Fauda...aardig aardig...leuk behang ;D
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3403619
hannabelgje schreef: zo 17 mei 2020, 19:38 Vandaag s2 van Afterlife afgekeken. Pfff AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding tissuedoos bijna leeg nu. Wel een mooie serie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Vond het 1e seizoen wel beter.

Wij hebben net het 2e seizoen van Dead to me gekeken.
Ook daarvan vond ik het 1e seizoen beter hoewel het later toch wel weer lekker op gang kwam.

Nu begonnen met White Lines...geen idee wat ik daar van moet vinden, hebben 2 afleveringen gekeken.
Door Lizzy
#3410869
Mandarijn schreef: do 01 okt 2020, 18:46 Iemand al begonnen aan de serie Ratched??
Yup. Een minuut of 10 gekeken en toen afgehaakt. Bah :-\

Wij zitten nu "The Escape Artist" te kijken. Ik vind het spannend! (zit regelmatig achter m'n kussentje maar het is net te doen :biggrin2: ).
Door M@rina
#3410920
- pien - schreef: vr 02 okt 2020, 13:02 We keken Signs maar (vooral ik) haakte(n) af door enorm door elkaar lopend 'gedoe'.

Nu kijken we naar Conspiracy of Silence.
Gisteren het laatste deel bekeken, erg goed! Nu begonnen met Alex maar die vind ik minder boeiend.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3410925
Beetje een guilty pleasure :P maar we kijken when calls the heart ;) Hiervoor keken we naar Anne with an e, vonden we ook erg hartverwarmend. Oh, ja tussendoor kijken we ook nog naar the hundred.
#3410957
M@rina schreef: vr 02 okt 2020, 17:47 Gisteren het laatste deel bekeken, erg goed! Nu begonnen met Alex maar die vind ik minder boeiend.
Alex en Hassel vonden we een soort 'best leuk behang'.
Niet slecht genoeg om te stoppen maar ook minder goed en spannend dan, inderdaad, Conspiracy of Silence bijvoorbeeld.
Door Lizzy
#3410960
Cathelijn schreef: za 03 okt 2020, 10:28 Op dit moment kijk ik naar seizoen 3 van The Restaurant.
Vind het een geweldige serie maar ik vond het laatste seizoen wel het minst goede.

En verder hoop ik dat Peaky Blinders weer gauw verder gaat!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door