Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3417990
Wij kijken nu Elite en vinden dat een leuke serie. Daarnaast nog de Blacklist maar daar ben ik wat op afgehaakt ivm de superioriteit van meneer Reddington en de ongeloofwaardigheid hier en daar… kweet tis maar film maar dat stoort me dan ::)
#3419029
El_Kato schreef: zo 17 jan 2021, 09:19 Wij kijken nu Elite en vinden dat een leuke serie. Daarnaast nog de Blacklist maar daar ben ik wat op afgehaakt ivm de superioriteit van meneer Reddington en de ongeloofwaardigheid hier en daar… kweet tis maar film maar dat stoort me dan ::)
The Blacklist zijn we na éen aflevering mee gestopt...te veel van hetzelfde ::)
Dix Pourcent was leuk :biggrin2:
Nu kijken we Good Girls. Ik dan, meneer vindt het niet om aan te gluren.
#3419097
Ik kijk heel nostalgisch en als niet bij nadenkende ontspanning 'Gilmore Girls'.
Was m'n zus in onze tienerjaren erg fan van. Ik heb het toen niet zo gezien want ik keek toen amper tv.
Maar nu vind ik het wel leuk, grappig en ontspannend. Vanaf de 2e helft van het eerste seizoen alleszinds. De eerste paar afleveringen vind ik net zo denderend. Tis goed dat ik me herinnerde van vroeger dat het wel feel-good werd.
#3419099
Gilmore girls keek ik vroeger als tiener gezellig samen met mijn moeder, good memories :)
Laatst wel gelachen want je hebt nu op de serie ook zo'n 4delig vervolg van jaren later. Toen ik dat zat te kijken rende H weer snel weg onder de noemer 'het is nog net zo vreselijk als vroeger' ;D Had toen de hele serie op dvd en ook vroeger wilde hij het niet met mij kijken terwijl mijn moeder het juist heel gezellig vond om het samen te kijken :)

Zelf heb ik laatst twee afleveringen gekeken van black mirror. Bij het begin van de tweede aflevering zat ik eerst heel vreemd te kijken om er daarna achter te komen dat het verhaal niet doorloopt maar dat het losse afleveringen zijn ::)
#3419140
dinky89 schreef: wo 03 feb 2021, 10:31 Gilmore girls keek ik vroeger als tiener gezellig samen met mijn moeder, good memories :)
Laatst wel gelachen want je hebt nu op de serie ook zo'n 4delig vervolg van jaren later. Toen ik dat zat te kijken rende H weer snel weg onder de noemer 'het is nog net zo vreselijk als vroeger' ;D Had toen de hele serie op dvd en ook vroeger wilde hij het niet met mij kijken terwijl mijn moeder het juist heel gezellig vond om het samen te kijken :)

Zelf heb ik laatst twee afleveringen gekeken van black mirror. Bij het begin van de tweede aflevering zat ik eerst heel vreemd te kijken om er daarna achter te komen dat het verhaal niet doorloopt maar dat het losse afleveringen zijn ::)
Zal dan wel een vrouwenserie zijn. Meneer begrijpt nog wel waarom ik het ontspannend vind maar meekijken is hij niet zo in geïnteresseerd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3419152
pearlsofpassion schreef: wo 03 feb 2021, 18:00 Zal dan wel een vrouwenserie zijn. Meneer begrijpt nog wel waarom ik het ontspannend vind maar meekijken is hij niet zo in geïnteresseerd.
Mijn meneer kon bij tijd en wijle ontzettend lachen om die maffe jongen, die altijd bij Luke’s is en steeds rare dingen bedenkt. Ik ben zijn naam kwijt.

Ik vond het een heerlijke serie. Heel constant in de humor en toch leuk ontwikkeling in wat er gebeurde.
#3419874
Kaela schreef: wo 03 feb 2021, 19:35 Mijn meneer kon bij tijd en wijle ontzettend lachen om die maffe jongen, die altijd bij Luke’s is en steeds rare dingen bedenkt. Ik ben zijn naam kwijt.

Ik vond het een heerlijke serie. Heel constant in de humor en toch leuk ontwikkeling in wat er gebeurde.
Kirk! :D
Ik vind Gilmore girls ook een geweldige serie, ik heb alle seizoenen meerdere keren gekeken.
En Xindy is ernaar vernoemd toen ze geboren is (stamboomnaam) :)
#3419933
pearlsofpassion schreef: za 13 feb 2021, 19:36 Nu ben ik natuurlijk razend benieuwd wat Xindy haar stamboomnaam is. ::)

Was het hele nest ernaar vernoemd of enkel zij?
Haar stamboomnaam is 'Gilmore Girl' :)
Nee, de rest van het nest is niet naar de Gilmore girls vernoemd en ik moet eerlijk zeggen dat ik me het nest-thema niet meer herinner...
Door Lizzy
#3419950
Eef+Stippels schreef: zo 14 feb 2021, 15:21 Haar stamboomnaam is 'Gilmore Girl' :)
Nee, de rest van het nest is niet naar de Gilmore girls vernoemd en ik moet eerlijk zeggen dat ik me het nest-thema niet meer herinner...
First Forest deed niet aan thema's. En dit was hun dubbel GG nest dus vandaar Gilmore Girl. Een van haar zusjes heet bijvoorbeeld First Forest Gentle Guinevere
#3419952
Lizzy schreef: zo 14 feb 2021, 17:20 First Forest deed niet aan thema's. En dit was hun dubbel GG nest dus vandaar Gilmore Girl. Een van haar zusjes heet bijvoorbeeld First Forest Gentle Guinevere
Aaah dank je :)
Ik dacht al 'hoe kun je nou het thema vergeten'... Ik had de puppytest dvd er al bijgezocht, maar daar stond ook niets op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door