Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3388047
Eef+Stippels schreef: wo 16 okt 2019, 14:12 Oh jee, Xindy weegt 27 kg :biggrin2:
Allemaal spier natuurlijk :cool:

Ze zou wel 1 kilootje minder mogen wegen hoor, maar moddervet is ze zeker niet.
Helaas gaat ze gal overgeven als ik haar (nog) minder voer en ze krijgt ook genoeg beweging, dus we doen het er maar mee.

Fijn dat het goed gaat met Jessie, vrolijk en ondeugend is top :D
Ja, maar Xindy is dus gewoon een maatje groter. Omdat al die stippels in proportie zijn, is het vanaf een foto echt niet in te schatten hoe groot ze zijn. En wij hebben nu wederom een heel kleintje. Maakt mij niks uit, ze zijn allemaal leuk. Jes krijgt 750 gram en ik heb geen idee of dat ooit nog meer of minder gaat worden. Voorlopig wordt ze er slanker op, dus ik hou het even zo.
Door Eef+Stippels
#3388049
Het is van foto's idd lastig inschatten hoe groot ze zijn.

750 gram is ook niet heel weinig. Misschien helpt het ook dat het geen koolhydratenbom is, wat ze neem ik aan voorheen wel gewend was. Daar krijgen ze volgens mij een ander figuur van..
Plus lekker bewegen, en ze ziet er binnen no time uit als een fitgirl :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3388234
Jessie is er nu ruim een week en ze begint met de andere honden te 'bonden'.
Ze valt ook als een razende af, ze wordt met de dag mooier.
Wij zijn nu op vakantie in Frankrijk - niet helemaal ideaal met net een nieuwe hond erbij, maar ja, die vakantie had ik maanden geleden al geboekt, dus we zijn toch maar gegaan. Ze doet het eigenlijk gewoon heel goed! *trots*
IMG_4594.JPG
IMG_4594.JPG (2.35 MiB) 2267 keer bekeken
IMG_4596.JPG
IMG_4596.JPG (2.31 MiB) 2267 keer bekeken
Door frodo quin
#3388238
Arme meid, die heeft geen leuk leven gehad :(. Gelukkig is dat nu helemaal verleden tijd :)

Ik hoop dat ze snel helemaal opknapt, maar schattig op de foto kijken heeft ze in ieder geval al onder de knie en ze heeft duidelijk een goed voorbeeld als ik naar die laatste foto kijk :biggrin2:

Over te dik of te dun: tja kilo's zeggen niet zoveel hé. Bouw en bespiering maken veel uit en van dat laatste zal ze momenteel wel nog te weinig hebben. Ik vind ze er op de foto ook in eerste instantie niet dik uitzien, want ze is eigenlijk wel mooi in verhouding, maar als je de rimpeltjes vernoemt zie ik wel wat je bedoelt.

Veel succes en plezier met je spikkelmeisje!
Door Lizzy
#3388260
Wat heeeeeerlijk dat het zo goed gaat! Ze ziet er qua verwondingen nog echt wel gehavend uit maar wat zal ze gelukkig zijn dat ze bij jou woont!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3388616
Wij zijn weer terug van vakantie. Jessie heeft de wandelingen heel goed volgehouden, ze heeft zelfs al stukjes losgelopen. Ze is ook weer 7 ons afgevallen en weegt nu 25,6. Haar wonden zijn dicht en de meeste korstjes verdwenen. Ze knapt mooi op - er begint echt model in te komen :smitten:
IMG_4706.JPG
IMG_4706.JPG (3.79 MiB) 2135 keer bekeken
IMG_4702.JPG
IMG_4702.JPG (3.86 MiB) 2135 keer bekeken
IMG_4695.JPG
IMG_4695.JPG (3.82 MiB) 2135 keer bekeken
Door smulpaap
#3388635
:-* :-* Geweldig om te lezen dat het goed gaat
Die is met haar kontje in de boter gevallen
Wat geeft het toch altijd een voldaan gevoel , een herplaatser
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door